Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » pt paź 13, 2006 21:25
Żarcik to był

A jednak się szukajka przydaje
Pozdrawiam.
-
garczus
- Ma gadane

- Posty: 181
- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
- Lokalizacja: Katowice[SK]
-
Kontakt:
Post
autor: garczus » pt paź 13, 2006 21:34
no dzieki CI bardzo:))
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » pt paź 13, 2006 22:16
Grzesiekk1982,
anton:-) pisze:Dzisaj sprawdziłem jeszcze raz i wtryski i cisnienie i wtryski pyla az miło a cisnienie po 32 Atmosferki jak juz wyzej pisałem
Chodziuło mi oczywiscie o cisnienie w cylindrach
Na starych swiecach champion było to samo tez łapał na 3 i ludzie wrecz krzyczeli do mnie wymien swiece wiec to zrobiłem i dalej jest lipa.
Jak rano go podgrzeje tylko raz do cykniecia to pali na 3 a jak go podgrzeje odrazu 2razy to pali na dotyk na wszystkie i to moje pytanie czy to napewno pompa bo nie chce mi sie jej rozbierac jak jest dobra????
[ Dodano: 13 Paź 2006 22:17 ]
Zapomniałem spytac czy w takich temperaturach jak panuja obecnie trzeba wyciagac przyspieszacz zapłonu????
G R U P A L U B E L S K A
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » pt paź 13, 2006 22:33
anton:-) pisze:Zapomniałem spytac czy w takich temperaturach jak panuja obecnie trzeba wyciagac przyspieszacz zapłonu????
Tu nie pomogę, TDi nie ma tego, Corsa też nie, miałem jeszcze MB C-klasse- też nie mial. Więc niestety nie wiem przy jakich temperaturach należy go użyć

-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » pt paź 13, 2006 22:38
byłem dzisiaj u elektryka i okazoło sie ze w moim przekazniku od swiec ktos juz majstrował bo były powyginane styki zeby lepiej sie zwierały dał mi drógi nowy przekaznik i zobacze rano jak klekot odpali
G R U P A L U B E L S K A
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » pt paź 13, 2006 22:49
też o tym pomyslałem , jak tam kolega zadał nam pytanie o przekaźnik, więc czekamy do jutra...
Pozdrawiam.
-
krzysiek-pere
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: sob cze 11, 2005 15:39
- Lokalizacja: Trzebinia
Post
autor: krzysiek-pere » ndz paź 15, 2006 14:46
Witaj Grzesiekk1982 zużyta pompa może wysterować każdy wtryskiwacz w innym czasie (może być to też spowodowane nieprawidłowym ustawieniem wtryskiwacza. Jeśli wtryskiwacz będzie ustawiony na wyższe ciśnienie zapłon nastąpi później gdyż pompa potrzebuje więcej czasu na sprężenie paliwa dla wyższego ciśnienia a jak wiadomo późny wtrysk utrudnia lub uniemożliwia zapłon ). Jak wiadomo regulująć początek tłoczenia pompy wtryskowej tak naprawdę nie wiemy kiedy następuje wtrysk dla każdego cylindra . Dla golfa 1,6 SB ma wynosić 14-16 stopni, ale nie każdy ma urządzeni e do sprawdzenia punktu zapłonu w dieslu dynamicznie (lampą stroboskopową) Pewnie nie jeden sie uśmieje co ja bredzę ale jest to możliwe (Diagnoskop FSA boscha z czujnikiem piezoelektrycznym zakładanym na przewód wtryskowy) . czas kiedy wtryskiwane jest paliwo do komory spalania przyjmuje się że to zapłon. Popieram że bezwględnie w 100% należy wykluczyć świece żarowe i wykonać dokładny pomiar kompresji.
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » ndz paź 15, 2006 18:41
krzysiek-pere pisze:Pewnie nie jeden sie uśmieje co ja bredzę ale jest to możliwe (Diagnoskop FSA boscha z czujnikiem piezoelektrycznym zakładanym na przewód wtryskowy)
Nie ma śmiacia, pożyteczna rzecz, miałem okazję się z czymś takim zapoznać

-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » ndz paź 15, 2006 22:04
Otóz jest cos takiego SOBOTA Podgrzałem rano golfa az cykneło odpalił na cztery i zgasł znowu go pale i to samo odpalił i zgasł dopiero jak wyciagnełem przyspieszacz zapłonu(ssanie) to odpalił i chodził normalnie NIEDZIELA dzisiaj wyciagnełem ssanie odrazu podgrzałem i odpalił normalnie i juz nie gasł

wiec cos chyba nie tak, czy moze tak ma byc.
Zauwazyłem jeszcze jedna rzecz ze teraz jak go rano pale( i w dzien jak długo postoi) to strasznie zawory dzwoniał tak ma byc?? czy cos znowu jest nie tak jak, było cieplej to tego nie miałem dodam ze mam hydrauliczna głowice i jak juz troche sie nagrzeje to jest wporzadku
G R U P A L U B E L S K A
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » ndz paź 15, 2006 22:58
anton:-) pisze:hydrauliczna głowice i jak juz troche sie nagrzeje to jest wporzadku
Zimno jest, olej gęstszy, może być. Zależy jeszcze, jak definiujesz słowo "strasznie"

Najlepiej, żeby dla pewności usłuszał to jakiś mechanik.
Z tego co dziś piszesz, odpala już na 4 gary. Czyli pewnie nadeszła pora wyciągania przyspieszacza. Jeśli jutro ładnie odpali z wyciągniętym, to chyba będzie po problemie
Pozdrawiam.
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » ndz paź 15, 2006 23:07
jutro rano sie wszystko rozstrzygnie dzieki kolego za wsparcie i jeszcze jeden dla ciebie"+" ze byłes ze mna i z moim problemem do konca jutro dam znac co i jak
G R U P A L U B E L S K A
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » ndz paź 15, 2006 23:25
Również dzięki

i czekamy na dzień jutrzejszy.
Pozdtrawiam
-
anton:-)
- Gadatliwa bestia

- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
-
Kontakt:
Post
autor: anton:-) » pn paź 16, 2006 18:06
Dzisiaj rano wyciagnełem przyspieszacz a podgrzałem do cykniecia i odpalił az miło wiec juz chyba po usterce jutro zmieniam olej bo zrobiłem ok8000 km
Dzieki wszystkim
[ Dodano: 17 Paź 2006 17:37 ]
Dzisiaj zauwazyłem ze:
Rano jak go paliłem wyciagnołem ssanie(przyspieszacz) i go podgrzałem odpalił normalnie i szybko wcisnołem(schowałem )przyspieszacz i zaczoł kulec na jeden cylinder po czym szybko wyciagnołwm go spowrotem i było dobrze na 4 chodził czy tak ma byc.
G R U P A L U B E L S K A
-
Grzesiekk1982
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2511
- Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
- Lokalizacja: Przemyśl
Post
autor: Grzesiekk1982 » wt paź 17, 2006 22:40
Widocznie już nadeszły temperatury, przy których należy go włączać. Przydałoby się, żeby odezwali się inni właściciele takich silników i napisali czy już włączają i co się dzieje, gdy nei włączą. Zastanawia mnie tylko co w Twoim bnędzie przn np -15 stopniach? Czy przyspieszacz umożliwi normalne zapalanie...
Mnie Corsa tak odpalala, ale bylo -25 w nocy ubiegłej zimy. Ale ona nie ma przyspieszacza.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości