długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vag NAPRAWIONE
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
-michau-, tutaj masz lekturkę. Przeczytaj ją dokładnie,żeby porównać czy objawy pokrywają się z Twoimi,a na str. 8 znajdziesz rozwiązanie
viewtopic.php?f=35&t=527751" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=35&t=527751" onclick="window.open(this.href);return false;
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Dzięki!!! To może być dobry trop
Z tym, że nie jestem aż takim specjalistą, żeby ocenić czy u mnie jest głuche kręcenie rozrusznika
Poza tym, pozostałe objawy się zgadzają, kilka razy zdarzyło się u mnie tak, że wskazówka od obrotów przy odpalaniu skoczyła.
Z tym, że nie jestem aż takim specjalistą, żeby ocenić czy u mnie jest głuche kręcenie rozrusznika
Poza tym, pozostałe objawy się zgadzają, kilka razy zdarzyło się u mnie tak, że wskazówka od obrotów przy odpalaniu skoczyła.
GTB...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 819
- Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
- Lokalizacja: Skawina, malopolska
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Ten sam link zapodałem Ci na str 2.
VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony
Seat Leon 1.6 16 05' LPG
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
A no tak, rzeczywiście, sorry. Zapisałem go w zakładkach i zapomniałem poczytać.
No cóż panowie, dopiero po świętach spróbujemy z tym rozrusznikiem w ciemno go wymienić na inny, pewnie regenerowany, bo na szybko zerknąłem że 180-280 zł takowe kosztują.
Czy w ogóle to przyniesie efekt i rozwiąże problem, na pewno o tym tu napiszę.
No cóż panowie, dopiero po świętach spróbujemy z tym rozrusznikiem w ciemno go wymienić na inny, pewnie regenerowany, bo na szybko zerknąłem że 180-280 zł takowe kosztują.
Czy w ogóle to przyniesie efekt i rozwiąże problem, na pewno o tym tu napiszę.
GTB...
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Pytanko jeszcze poza tematem odnośnie tego rozrusznika, bo jest ich od groma.
Brać pierwszy lepszy?
Regenerowany bosch, valeo ok. 180-220 zł, albo nowy autostarer ok. 280-320 zł?
Brać pierwszy lepszy?
Regenerowany bosch, valeo ok. 180-220 zł, albo nowy autostarer ok. 280-320 zł?
GTB...
Re: ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Jak już to chyba tylko valeo skoro był mniej awaryjny od boscha a nowego to chyba nie ma sensu bo na regenerowany też muszą Ci dać gwarancję
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Problem "chyba" rozwiązany. Pali na dotyk. Piszę chyba, bo muszę jeszcze pojeździć z tydzień dwa i napiszę co i jak.
GTB...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14208
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Bardzo fajnie,że piszesz o tym. Szkoda że niewielu jest z takim podejściem na tym forum-michau- pisze:Problem "chyba" rozwiązany. Pali na dotyk. Piszę chyba, bo muszę jeszcze pojeździć z tydzień dwa i napiszę co i jak.
ARL długo kręci, po odpaleniu kontrolki i błędy w vagu
Podziękowania głównie należą się Wam Panowie, także dziękuje każdemu z osobna za pomocne rady i wskazówki w temacie
Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że wszystkiemu był winny rozrusznik. Wymieniony na inny, regenerowany 200 zł, - 50 zł za zwrot starego.
Poprawa od ręki zaraz po montażu, pali od strzała na dotyk, tak dobrze chyba jeszcze nigdy wcześniej nie było. Zero kręcenia, zero błędów, zero kontrolek.
Także niepotrzebna była wcześniej wymiana na nowe: świec, czujnika wałka rozrządu, czujnika wału korbowego.
Dzięki jeszcze raz.
Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że wszystkiemu był winny rozrusznik. Wymieniony na inny, regenerowany 200 zł, - 50 zł za zwrot starego.
Poprawa od ręki zaraz po montażu, pali od strzała na dotyk, tak dobrze chyba jeszcze nigdy wcześniej nie było. Zero kręcenia, zero błędów, zero kontrolek.
Także niepotrzebna była wcześniej wymiana na nowe: świec, czujnika wałka rozrządu, czujnika wału korbowego.
Dzięki jeszcze raz.
GTB...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości