AFN ma w serii z tyłu tarczowe.. na przodzie 256mm średnicy wentylowane 20 mm grubościmirass pisze:seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze koszt - 400zł za wszystko
1Z po programie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
chyba nie zrozumieliśmy sie - wszystko przy dłubaniu da sie zrobić tanio z 1Z żeby uzyskać takie przyrosty mocy poza pompą wtryskową, bo ta kosztujecowboy pisze:AFN ma w serii z tyłu tarczowe.. na przodzie 256mm średnicy wentylowane 20 mm grubościmirass pisze:seria mialem wentyle przód - min rozmiar felgi 14" do tyłu załozylem również tarcze koszt - 400zł za wszystko
seria czy przeróbka - jeden diabeł - tyle że mnie to duuuuzo mniej kosztowało w sensie pieniędzy
www.vagtune.pl tel. 502730289
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
wiesz, jakbym chciał te 130-140 ps to AFN po madach pasowałby mi...cowboy pisze:tylko to wielkie pole do manewrów to minimu 5000 ze swapem...
a te manewry to kolejne 3000...
tak czy śmak moja opinie jest taka..albo kupić mk3 z 1Z i robic mody jak mirras za ca 3-3,5 tys albo kupic AFN-a i walnąć dobry soft+FIMC za 1,5 i tez sie ma 140/330..różnica w cenie aut jest minimum 2, 3 tys ale każdy AFN ma np lepsze hamulce chyba że ktos kupi 1Z w wersji GT TDI..
jak zmieniać to już na 1,9 tdi 131 ps (z paska B6 albo Mk4) albo 150 ps (z Mk4) i podkręcic któryś z nich na ponad 200 ps
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
wiem, że koszt spory, ale warto prawdopodobnie poświęcić "trochę" środków finansowych i własnego czasu na TO.
moim skromnym zdaniem, lepiej wpakować w Mk3 kilka tyś. (powiedzmy 4-6 tyśli + hajze z własnych sprzedanych klamotów) niż sprzedać Mk3, dołożyć taki sam hajze i kupić gołe Mk4
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Naprawde niema różnicy który silnik PD czy VP robić na 200 KM. Koszty są przybliżone a nawet ze swapem na PD koszty są o wiele wiele wyższe. A pozatym nic nie jest takie kolorowe jak się wydaje. W większości to tylko teoria. Porozmawiajcie z ludźmi którzy takie mody robili i popytajcie sie o koszta. Przy takich zabawach podnoszeniu mocy w okolicach 200 KM różne rzeczy lubią płatać figle, a wtedy koszta robią się naprawde wysokie. Coś o tym wiem i moge się podzielić infromacjami. Silnik silnikowi nie równy i w jednym egzemplarzu moc bardzo gładko idzie w góre a w niektórych pod górkę. A założenia czysto teoretyczne mozna sobie wsadzić w d.u.p.e.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
hmmm no wiesz jeśli masz ARL-a to praktycznie mocnym softem załatwiasz sprawe - swoją drogą musze gdzieś poszukać wykresu ARL-a ale 190 km bankowo sie wyciąga w białych rękawiczkach...aw69 pisze:Naprawde niema różnicy który silnik PD czy VP robić na 200 KM. Koszty są przybliżone a nawet ze swapem na PD koszty są o wiele wiele wyższe
jeśli mowa o mk3 to nie ma sensu robic swapa na PD i potem dodatkowo wymienać osprzęt... lepiej od razu BIG Turbo, zakuć silnik, hybrydy+pompa, BIG FMIC i modlić sie żeby coś z tego wyszło..
inna sprawa, że nie słyszałem żeby ktoś z VP zrobił 200 - przypadkiem compsport nie chwalił sie najmocniejszą pompą ?
Koszt zrobienia PD na ~200ps jest sporo nizszy niz w VP, nawet zrobienie ATD (100pd) na 200ps wychodzi taniej niz np. 110 ASV i to dosc sporo taniej. Pozatym w dlubnietym VP bardzo szybko rosnie EGT przy palowaniu i czesto trzeba odpuszczac zeby sie troszku silnik ostudzil.
Cowboy, na tdiracing jest do sprzedania 215 konny ASV, robiony wlasnie przez compsport![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Cowboy, na tdiracing jest do sprzedania 215 konny ASV, robiony wlasnie przez compsport
![wink :wink:](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
www.seat-racing.pl
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
ja już mam dość tego 1Z i wkrótce zmienie go z osprzętem na AWX'a ![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
mam też pytanie na ile da się zrobić ps i nm 1Z???
jakie powinno być ciśnienie na turbinie w serii???
pzdr
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
mam też pytanie na ile da się zrobić ps i nm 1Z???
jakie powinno być ciśnienie na turbinie w serii???
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
Witam. Kupiłem ostatnio z niemiec audi B4 (1995) z silnikiem 1.9 TDI jak przypuszczam 1Z 90 PS. Auto wcale "nie jechało" a zasłone dymną stawiało taką, że policja numerów by nie dojżała. Niemcy wymienili przepływomierz i zaworek sterowania weastgate (stare w aucie leżą) ale to nie pomogło. Zacząłem oglądać i się okazało, że wąż doprowadzający powietrze od turbiny do IC pękł. Kupno używki czy zamiennika okazało się praktycznie niemożliwe a serwis w Guben 170 Euro zawołał. No i wtedy pomyślałem, że sam coś wydumam. W miejsce pęknięcia wstawiłem kawałek, dł. 8 cm, cienkościennej rurki stalowej dopasowanej średnicą. Poskładałem to wszystko odłączyłem aku, żeby się błędy skasowały i po odpaleniu auto troszkę jeszcze podymiło przez chwilę aż wkońcu przestało. Idzie teraz jak wściekłe aż się chce deptać. Pytanie jest następujące: czy ta rurka może spowodować jakieś nieprzyjemne konsekwencje dla silnika??
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
wiesz, w miarę jedzenia apetyt rośnie...bzykla pisze:a co masz konkretnie do 1Z??
zle sie sprawuje czy slabo "kreci"??
u mnie tak jest z jazdą... w miarę jazdy apetyt na moc, prędkość i przyspieszenie rośnie...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
może w latach 90' to był szczyt techniki, ale teraz ... no cóż...
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
no widzisz
a kolega powyzej pisze :![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mi 90KM prawie wystarcza ("prawie" robi wielka roznice
)
kiedys jechalem wersja 110km i czulem sie jak w rakiecie
jesli swojemu zapodam chipa to bede w siodmym ze swoimi 118 konikami![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdro
a kolega powyzej pisze :
zalezy kto czego oczekuje od silnikaTurbonalepa pisze: Idzie teraz jak wściekłe aż się chce deptać.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
mi 90KM prawie wystarcza ("prawie" robi wielka roznice
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kiedys jechalem wersja 110km i czulem sie jak w rakiecie
jesli swojemu zapodam chipa to bede w siodmym ze swoimi 118 konikami
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozdro
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Ja mam 1Z z programem. Wybieram sie na hamownie, wtedy napisze dokladnie ile przybylo. Na razie moge napisac tylko tyle - zmiane programu czuc bardzo mocno, auto poprzednio szlo do 100/h 14 sek. (kombi, nieco wolniejszy), teraz 10sek. Cisnienie doladowania wzroslo z 1800 do ponad 2300 mBar (logi z VAGComa). 90% aut (tak na oko:) zostaje w tyle na swiatlach. Autko jest duzo bardziej elastyczne, gdyby nie zwiekszone zuzycie sprzegla jedynka bylaby zbedna, mozna ruszac z piskiem opon z 2. Ogolnie (juz kiedys o tym pisalem) przyspieszenie przeskoczylo o 1 bieg - na 2 jest jak bylo na 1, na 3 jak bylo na 2 itd...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 709
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 00:50
- Lokalizacja: Łomianki / VaWa
- Kontakt:
u mnie obecnie jest 11.23s 0-100 km/h, ale z doborem programu może być problem... znacie temat??? cena i gdzie??? najlepiej w Wawie i okolicachdziechu pisze:Ja mam 1Z z programem. Wybieram sie na hamownie, wtedy napisze dokladnie ile przybylo. Na razie moge napisac tylko tyle - zmiane programu czuc bardzo mocno, auto poprzednio szlo do 100/h 14 sek. (kombi, nieco wolniejszy), teraz 10sek. Cisnienie doladowania wzroslo z 1800 do ponad 2300 mBar (logi z VAGComa). 90% aut (tak na oko:) zostaje w tyle na swiatlach. Autko jest duzo bardziej elastyczne, gdyby nie zwiekszone zuzycie sprzegla jedynka bylaby zbedna, mozna ruszac z piskiem opon z 2. Ogolnie (juz kiedys o tym pisalem) przyspieszenie przeskoczylo o 1 bieg - na 2 jest jak bylo na 1, na 3 jak bylo na 2 itd...
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
pzdr
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 218 gości