Strona 4 z 6

: sob cze 24, 2006 17:11
autor: aw69
ciekaw jestem co przyniosa mody mechaniczne dalej w AFNie, prawdopodobnie przy wtrsykach ASV i turbinie AWX nie wydoli sie więcej niz 1Z - praktycznie doł ten sam, no chyba ze sterownik od 1Z nie radzi sobie z ta turbiną?
Sterownik poradzi sobie oby był jednopłytowy (ja mam ecu od AFN'a) Jeśli chodzi o zastosowanie modów to niema reguły, to jak wyliczanke na jednym silniku będą przyrosty a na drugim nie.....Ja u siebie jeszcze chcialbym sprawdzic inną pompę 11-ke taką oryginalną od AHH, ale z tego co widze u kolegów co modzą na podobnych silnikach to raczej chyba nic nieda. Niema co sie oszukiwać nasze 1Z mają nagrzmocone kilometrów co nie miara 300 - 600 tys. i tak jak kolega Zenonpl mi powiedzial "Niestety ale z emeryta spirntera juz nie zrobisz :)"

: sob cze 24, 2006 18:38
autor: mirass
aw69 pisze:
ciekaw jestem co przyniosa mody mechaniczne dalej w AFNie, prawdopodobnie przy wtrsykach ASV i turbinie AWX nie wydoli sie więcej niz 1Z - praktycznie doł ten sam, no chyba ze sterownik od 1Z nie radzi sobie z ta turbiną?
Sterownik poradzi sobie oby był jednopłytowy (ja mam ecu od AFN'a) Jeśli chodzi o zastosowanie modów to niema reguły, to jak wyliczanke na jednym silniku będą przyrosty a na drugim nie.....Ja u siebie jeszcze chcialbym sprawdzic inną pompę 11-ke taką oryginalną od AHH, ale z tego co widze u kolegów co modzą na podobnych silnikach to raczej chyba nic nieda. Niema co sie oszukiwać nasze 1Z mają nagrzmocone kilometrów co nie miara 300 - 600 tys. i tak jak kolega Zenonpl mi powiedzial "Niestety ale z emeryta spirntera juz nie zrobisz :)"
dokładnie..dlatego ja nie grzebie dalej, to co jest musi mi wystarczyc

: sob cze 24, 2006 19:50
autor: cowboy
aw69, mirass, tak se myślę macie już mody lepsze niż mój AFN w serii - ECU, Wtryski, turbo - w zasadzie to przecież dół jest taki sam...

nie wiem jaki ja mam przebieg bo mam podmienioną szafę :( w komisie mu napisali 165 000 km :)

co do pompy 11mm to własnie może to być klucz w Twoim przypadku aw69... zresztą zenon miał zmienac pompe z AFN-a ciekaw jestem jaki efekt...

Ja w sumie jakoś (nie wiem czy VTECH przekłamuje) za łatwo osiągnąłem 136/339 :) na seryjnych gratach, suszarke mam ustawioną na maxa na 1,165 bara i nie wiem czy jest sens sie pałowac dalej...zwłaszcza że mam świadomość że łatwo nie będzie i każy niuton i konik kosztował bedzie coraz więcej... dodatkowo nie wiem jak długo pożyje mi sprzęgło...

a co do przebiegów 600 tys to jezeli kompresja w cylindrach jest OK to raczej nie powinno mieć to ogromnego znaczenia...

bardziej byłbym za tym że niektóre silniki są bardzo oporne np niektóre 1Z, AGR i inne 90... im wyżej tym lepiej 110 AFN, ASV nie mówiąć już o PD 130 czy o moim marzeniu ARL :P te ostatnie samym softem podchodzą do 180-190/ 400-420
Ale ARL to cięzko dostać one mają chyba FIMC-a w serii ?

pozdro

Cowboy zmieniłe efektu nie było zbytnio

: sob cze 24, 2006 21:57
autor: zenonpl
więc poszła moja stara od 1Z na razie oczywiście ..... obecnie jak pisałem 8,24 na Gtechu

: sob cze 24, 2006 22:31
autor: cowboy
więc poszła moja stara od 1Z na razie oczywiście ..... obecnie jak pisałem 8,24 na Gtechu
ale na starej pompie czy od AFN-a ?

no to nie jest az tak źle :)

kurde musze gdzieś tego G-techa dorwać - jestem ciekaw czy uda mi sie uzyskac podobny wynik?

: sob cze 24, 2006 22:34
autor: uysy
Na starej, ta od AFNa była straszna bardacha...
A Mój g-tech jest na wszystkich majowkach, vwmaniach etc... no i u mnie w skrzynce zawsze :)

Polecam kontakt z kolegom Uysym

: sob cze 24, 2006 23:13
autor: zenonpl
naprawdę bardzo mi pomógł i to po koleżeńsku .... a Gtech zawsze ma do dyspozycji......

: ndz cze 25, 2006 00:28
autor: mirass
cowboy pisze:aw69, mirass, tak se myślę macie już mody lepsze niż mój AFN w serii - ECU, Wtryski, turbo - w zasadzie to przecież dół jest taki sam...

nie wiem jaki ja mam przebieg bo mam podmienioną szafę :( w komisie mu napisali 165 000 km :)

co do pompy 11mm to własnie może to być klucz w Twoim przypadku aw69... zresztą zenon miał zmienac pompe z AFN-a ciekaw jestem jaki efekt...

Ja w sumie jakoś (nie wiem czy VTECH przekłamuje) za łatwo osiągnąłem 136/339 :) na seryjnych gratach, suszarke mam ustawioną na maxa na 1,165 bara i nie wiem czy jest sens sie pałowac dalej...zwłaszcza że mam świadomość że łatwo nie będzie i każy niuton i konik kosztował bedzie coraz więcej... dodatkowo nie wiem jak długo pożyje mi sprzęgło...

a co do przebiegów 600 tys to jezeli kompresja w cylindrach jest OK to raczej nie powinno mieć to ogromnego znaczenia...

bardziej byłbym za tym że niektóre silniki są bardzo oporne np niektóre 1Z, AGR i inne 90... im wyżej tym lepiej 110 AFN, ASV nie mówiąć już o PD 130 czy o moim marzeniu ARL :P te ostatnie samym softem podchodzą do 180-190/ 400-420
Ale ARL to cięzko dostać one mają chyba FIMC-a w serii ?

pozdro
dół zgadza sie, ale moja pompa jest de facto jak od 1Z jeśli chodzi o parametry, silniki generacji AGR itp. mają już pompy mocniejsze, bardziej wydajne....w moim przypadku brakuje fali - gdybym miał falę od AFNa to może bym podszedł blizej 150KM, ale nie przeszedłbym tej bariery. Jeśli podejrzenie że w przypadku kolegi aw69 pompa klęczy, a druga bedzie oki to może wskoczyć ok.175KM :hmm: czego mu życze

fakt faktem mam więcej nagrzebane od ciebie, ale powietrzem nie da sie klaczy wykarmić. Trzeba podać owsa. Zgadzam sie z Tobą że każdy koń to dodatkowa, ciężka kasa.

No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc, aczkolwiek seria miła..teraz czekam na wyniki pomiarów g-techem bo z filmiku wychodzi w okolicach 9 sek.

w ARLu wystepuje komplet chłodnic, a IC jest naprawdę spory, ale do mk3 nie da sie włożyć (za szeroki)

: ndz cze 25, 2006 01:45
autor: uysy
No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc
Łatwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
Zauważam dziwną tendencję do zaniżania możliwości programowego kręcenia TDIków Nie wypada mi chyba pisać czemu tak się dzieje, może użytkownicy wyciągną wnioski sami??

w sumie porównując do moich 115 koni

: ndz cze 25, 2006 01:47
autor: zenonpl
na TAKICH modach to łatwo ta moc przyszła

[ Dodano: 25 Cze 2006 01:47 ]
chyba sie zgodzisz ze mną po dzisiejszym dniu ???

: ndz cze 25, 2006 01:50
autor: uysy
nie wiem co powiedzieć...
myślę, że już niedługo całe forum wyklaruje sobie opinię w tym temacie.

popieram

: ndz cze 25, 2006 01:53
autor: zenonpl
OBY bo to z pożytkiem dla nas wszytskich

: ndz cze 25, 2006 11:10
autor: cowboy
uysy pisze:atwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
dokładnie :) i to z półki dla emerytów :bigok: ale może kiedys sie zarzuci cos mocniejszego :P

: pn cze 26, 2006 01:36
autor: mirass
uysy pisze:
No mnie też dziwi fakt iż tak łatwo poszła ci moc
Łatwo??? co to za wynik??? Przeca to bida.... To program z półki i wcale nie mocny....
Zauważam dziwną tendencję do zaniżania możliwości programowego kręcenia TDIków Nie wypada mi chyba pisać czemu tak się dzieje, może użytkownicy wyciągną wnioski sami??
no to napisz mu program konkretnie pod zdrową serie a nie pakuj gotowca z półki...zresztą kolega sam wie ze silnik silnikowi nie równy...

BTW: czemu nie zrobiłeś mocniejszego softu skoro silnik ma potencjał ??? autko było dostrajane czy kość do kompa i do domu???