Strona 4 z 4

: śr cze 07, 2006 07:07
autor: Cinek
właśnie o moment mi głównie chodzi. bo 139 Nm przy dopiero 4tyś obrotów to troche marnie :chytry: to tego tylko 89 km też przy tych obrotach i całość niebardzo mi pasi. turbawka jest dobra ale tak jak mówisz, musiałbym sie kręcić do 6 tyś obr i metalową głowe z ciśnieniem 1,5 i wtedy 100 kucy by poszło jak nic :)

: śr cze 07, 2006 15:39
autor: vw_vandal
No chlopaki namierzyłem rury aluminowe 4-ro metrowe za 60 zika szt. chyba starczy aby zamontować IC?

: śr cze 07, 2006 17:37
autor: Rapix
do intercoolera moga byc nawet zwykłe szare pcv i kolanka gumowe zbrojona... zaprzal po sesji bierz sie za wydech i intercooler przenies go przed chłodnice.... koszty beda nie wielke wiec napewno warto... a jeszcze pare kucy sie przyda :) wiec nie jeszcze ze nic nie bedziesz robił i zmianie auta to koszta nie wielkie wiec warto nawet na ten czas co bedziesz jezdził jeszcze tym.... :bajer:

: śr cze 07, 2006 17:54
autor: souler
hmm a rury na wydech musza byc aluminiowe? chyba niekoniecznie. chodzi mi cos po glowie, ale sa pewne niejasnosci. czy mozna uzyc rur takich do wody? w sumie przeszkod nie widze, poza rdza jesli to beda rury stalowe. spawanie mig-magiem.

: śr cze 07, 2006 18:12
autor: vw_vandal
Zastanawiam się nad wydechem ale z nierdzewki jak myślicie aluminium wytrzyma?

: czw cze 08, 2006 23:26
autor: Rapix
to od wody w ch... waza....

: czw cze 08, 2006 23:29
autor: szerszeniak
i kształtowanie to chyba kolankami :bigok: nierdzewka najlepsza

: czw cze 08, 2006 23:32
autor: ksionc
Rapix pisze:to od wody w ch... waza....
no właśnie, zrobisz przelot na 2,5 cala i nie będziesz czul przyrostu mocy bo będziesz napędzał dodatkowe kg w postaci wydechu :wink:
zdecydowanie najlepiej zastosowac nierdzewke giętą pod wymair na dobrej giętarce. niby można kombinować z kolankami ale sporo kosztuja i duzo więcej spawania i łączenia a co za tym idzie, większe prawdopodobieństwo że gdzieś puści spaw.

: sob wrz 02, 2006 21:24
autor: kubers
A ja mam takie pytanko, mam seryjny 1,6td bez ic i co zrobic, zeby chociaz troche podniesc osiagi?

: sob wrz 02, 2006 21:31
autor: Trochim
jak odkopałeś ten temat to poszukaj dokładniej a znajdziesz :P

: czw lis 09, 2006 23:55
autor: 530XF
Mam takie małe pytanko do kolegi (zaprzal ) w autku masz turbinę (KKK)- K14???
Jak Tak to czy ciśnienie na turbinie zwiększa się wkręcając regulacje na zaworze czy na odwrót ?
Bo zawór na kolektorze to skręciłem na pół gwizdka i jest spora różnica oczywiście na lepsze.

: pt lis 10, 2006 00:44
autor: zaprzal
530XF, mam garretta T2