Moj wykres - 1.6 TD 95,5 KM 188,4 Nm :)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr cze 07, 2006 07:07

właśnie o moment mi głównie chodzi. bo 139 Nm przy dopiero 4tyś obrotów to troche marnie :chytry: to tego tylko 89 km też przy tych obrotach i całość niebardzo mi pasi. turbawka jest dobra ale tak jak mówisz, musiałbym sie kręcić do 6 tyś obr i metalową głowe z ciśnieniem 1,5 i wtedy 100 kucy by poszło jak nic :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr cze 07, 2006 15:39

No chlopaki namierzyłem rury aluminowe 4-ro metrowe za 60 zika szt. chyba starczy aby zamontować IC?


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » śr cze 07, 2006 17:37

do intercoolera moga byc nawet zwykłe szare pcv i kolanka gumowe zbrojona... zaprzal po sesji bierz sie za wydech i intercooler przenies go przed chłodnice.... koszty beda nie wielke wiec napewno warto... a jeszcze pare kucy sie przyda :) wiec nie jeszcze ze nic nie bedziesz robił i zmianie auta to koszta nie wielkie wiec warto nawet na ten czas co bedziesz jezdził jeszcze tym.... :bajer:



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr cze 07, 2006 17:54

hmm a rury na wydech musza byc aluminiowe? chyba niekoniecznie. chodzi mi cos po glowie, ale sa pewne niejasnosci. czy mozna uzyc rur takich do wody? w sumie przeszkod nie widze, poza rdza jesli to beda rury stalowe. spawanie mig-magiem.
Ostatnio zmieniony śr cze 07, 2006 20:17 przez souler, łącznie zmieniany 1 raz.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » śr cze 07, 2006 18:12

Zastanawiam się nad wydechem ale z nierdzewki jak myślicie aluminium wytrzyma?


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » czw cze 08, 2006 23:26

to od wody w ch... waza....



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » czw cze 08, 2006 23:29

i kształtowanie to chyba kolankami :bigok: nierdzewka najlepsza


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » czw cze 08, 2006 23:32

Rapix pisze:to od wody w ch... waza....
no właśnie, zrobisz przelot na 2,5 cala i nie będziesz czul przyrostu mocy bo będziesz napędzał dodatkowe kg w postaci wydechu :wink:
zdecydowanie najlepiej zastosowac nierdzewke giętą pod wymair na dobrej giętarce. niby można kombinować z kolankami ale sporo kosztuja i duzo więcej spawania i łączenia a co za tym idzie, większe prawdopodobieństwo że gdzieś puści spaw.


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

kubers
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: czw sie 17, 2006 19:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubers » sob wrz 02, 2006 21:24

A ja mam takie pytanko, mam seryjny 1,6td bez ic i co zrobic, zeby chociaz troche podniesc osiagi?



Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » sob wrz 02, 2006 21:31

jak odkopałeś ten temat to poszukaj dokładniej a znajdziesz :P


Nissan Patrol K160

530XF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 21:49
Lokalizacja: Łódż

Post autor: 530XF » czw lis 09, 2006 23:55

Mam takie małe pytanko do kolegi (zaprzal ) w autku masz turbinę (KKK)- K14???
Jak Tak to czy ciśnienie na turbinie zwiększa się wkręcając regulacje na zaworze czy na odwrót ?
Bo zawór na kolektorze to skręciłem na pół gwizdka i jest spora różnica oczywiście na lepsze.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pt lis 10, 2006 00:44

530XF, mam garretta T2


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 221 gości