Po wymianie strumienicy wyraźnie wolniejszy - TDI 90 KM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » sob maja 20, 2006 14:28

co to za pitol ze tego goscia? po co strumienica dieslu? wystarczy rurka. nie rozumie jak on mogl zapodac strumienice przed katem. debil, a nie fachowiec.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Kamil877
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 272
Rejestracja: sob lip 04, 2009 17:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Kamil877 » wt paź 06, 2009 11:24

ja z tego co wiem strumienice nie pasuja do tdi tylko bardziej do benzyniakow bo w tdi moze dosc szybko pasc przez ta strumienice turbina a strumienice sa chyba raczej do aut wolnossacych czyz nie tak ?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt paź 06, 2009 11:49

Kumpel tez miał strumiennice jak dwa razy mu wywaliło uszczelke pod głowicą ja wymenił bo spaliny się cofały :/


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Magik123

Post autor: Magik123 » wt paź 06, 2009 14:21

Ehh, gosc Cie zdeka załadował, bo wątpie ze wogóle była tam strumienica, a kat jest podobny do tego czegos co to pchaja zamiast katów(strumienica w obudowie katalizatora, koszt ok 50zł), i teraz wyciął Ci kata sprawnego czy nie, nie wazne, kat po wycieciu był warty 100-150zł w skupie, wstawił Ci bubel za 5 dych i jeszcze zarobił na tym podwojnie.
Ja u siebie wyciąłem kata, a zeby nie zalegał, przy okazji jak byłem w Lublinie opchnąłem go za 130zł.

$*&%*&^$#^$a takich ludzi to za jaja wieszac na drzewach
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 14:21 przez Magik123, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rob555
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 693
Rejestracja: pt paź 06, 2006 11:25
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: rob555 » wt paź 06, 2009 15:40

Tak jak koledzy pisza....ktos Cie nacial.
Po pierwsze ZADNE TDI nie mialy strumienicy a katalizatory.
Po drugie wycinanie kata to czesta praktyka i zastepujemy to rurka zostawiajac reszte tlumikow seryjnych.
Po 3cie to telepanie co miales po przegazowce to objaw podwieszajacej sie pompy oleju (czesta przypadlosc tych motorow) ew nastawnika pompy wtryskowej a nie zadne dopasowywanie sie do parametrow jak ten kowal twierdzil. :rotfl:


Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)

http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk

Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » wt paź 06, 2009 17:37

Co to za stary temat z 2006 roku. Nie ma nic juz innego.
Ale jak juz jestesmy przy tym to TDI nie moze miec strumienic bo ma wydech ciagły. Strumienice sa tylko i wyłącznie do silników wolnossących i koniec.
Efekt dzwiekowy przy TDi w samochodzie moze być koszmarny. Dla turbiny tez moze być koszmarny koniec.

Pozdro

ZC



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 253 gości