Strona 4 z 4

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 12:59
autor: matthew152
pioto1904 wes sie za sztange zrob log zobaczymy co sie dzieje. jak nie bedzie poprawy to trzeba sie za ogranicznik wziac
po kazdym grzebaniu rob logi 003,011
przeczytaj moj temat bardzo podobny do twojego tez turbo budzilo sie późno http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=450054" onclick="window.open(this.href);return false;

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 21:51
autor: maki.pioterk
Witam mam pytanie odnośnie czy to może być uszkodzona gruszka . chodzi o to ze samochód wpada w tryb awaryjny dzieje sie to przy predkosci ok 160km /h na 5 biegu , wymieniony zaworek n75 , dziś sciągnąłem wężyk dochodzący do gruszki przy zaworku n75 i zacząłem zasyscać powietrze, i okazało sie że sztanga porusza sie albo maxymalnie wyciągnięta lub wciągnieta, nie ma wogole płynnego zakresu , i dodatkowo strasznie opornie idzie , ręką wogole nie mozna jej ruszyć szczegolnie ze jest tam słaby dostęp golf IV tdi 110 km , czy to moze być uszkodozna gruszka czy raczej kierowniczki na turbinie, ze sztanga jest od razu wciągnięta lub wciągnięta ?

Ustawienie gruszki turbo

: czw kwie 05, 2012 21:55
autor: krzysiek1606
maki.pioterk, turbo do wyjęcia i czyszczenie zmiennej geometrii
i nie kręć ani ogranicznikiem ani sztangą

Ustawienie gruszki turbo

: pt kwie 06, 2012 06:51
autor: maki.pioterk
a moze być ta gruszka ? nie mam jak za bardzo wymontować turbo , polecacie jakiś warsztat co by dobrze to zrobili w wawie ?lub okolicach

Ustawienie gruszki turbo

: pt kwie 06, 2012 07:15
autor: krzysiek1606
ja mogę
polecić tą firme
jedna z lepszych w wawie
site.scrollproducts.com/

Serwis i Naprawa Turbosprężarek ScrollProducts
-Naprawa
-Hybrydy
-Części
-Skup

ul Aleja Prymasa Tysiąclecia 76b I piętro
01-424 Warszawa
Tel . 798 630 655 / 22 610 25 37

Ustawienie gruszki turbo

: sob kwie 07, 2012 14:16
autor: Pioto1904
Kolego matthew152 jak ustawiałeś swój ogranicznik to za pierwszym razem trafiłeś czy kilka razy próbowałeś?

Ustawienie gruszki turbo

: sob kwie 07, 2012 20:14
autor: matthew152
cudem za pierwszym :bigok: zostawilem chyba 0,5 cm ale nie pamietam.ale damy rade wykrec troche i zrob log i daj tu bedzimy patrzec i damy rade :pub:

Ustawienie gruszki turbo

: ndz kwie 08, 2012 11:22
autor: Pioto1904
Pewnie że tak ale już po świętach :) W końcu muszę trafić :)

Ustawienie gruszki turbo

: ndz kwie 08, 2012 12:04
autor: matthew152
szkoda ze nie ma wlosow latwiej byloby :jezor: a tak serio to trafisz tylko cierpliwosci :pub:

Ustawienie gruszki turbo

: ndz kwie 08, 2012 20:12
autor: EMP-TURBO
wykręć ogranicznik tak aby geometria oparła się o własne rolki , a następnie wkręcaj go delikatnie do momentu aby to on był ogranicznikiem geometrii, a nie jej własne rolki i wtedy zrób próbę ..............rolki geometrii nigdy nie pozwolą jej całkiem się zamknąć ,tak więc nie ma obawy że coś sknocisz :)...........gruszkę ustaw tak aby w stanie pierwotnym dociskała jakieś 2 mm o przeciwny ogranicznik i to powinno już działać poprawnie .......w razie przeładowania wydłuż jeszcze troszkę cięgno gruszki ............

Ustawienie gruszki turbo

: ndz kwie 08, 2012 21:26
autor: matthew152
dokladnie i po kazdym rob logi i dawaj do ogladania

Ustawienie gruszki turbo

: pn kwie 25, 2016 11:18
autor: MARCIN38
Odkopie temat. Czy jest możliwość żle złożyć turbo w AHF to znaczy część gorącą? Bo u mnie też po wciągnięciu sztangi nie opiera się o ogranicznik brakuje sporo a nie widać żeby byl ruszny. Gdy odłączyłem gruszke i ruszałem cięgnem to chodzi w pełnym zakresie ale nie opiera się o ogranicznik.

Ustawienie gruszki turbo

: pn kwie 25, 2016 19:11
autor: italiano_83
MARCIN38 pisze:Bo u mnie też po wciągnięciu sztangi nie opiera się o ogranicznik brakuje sporo a nie widać żeby byl ruszny. Gdy odłączyłem gruszke i ruszałem cięgnem to chodzi w pełnym zakresie ale nie opiera się o ogranicznik.
Więc nie ma siły, jest źle złożone- zakładając że nie kręciłeś długością sztangi gruszki.