Strona 4 z 5

: wt sie 01, 2006 11:49
autor: cowboy
MichalK pisze:Mala korekta softu po zalozeniu turbawki od AWX 130 :bajer:

Wykres
ładny wykresik :)

a ile masz temp w dolocie na tym setupie ? mnie przy dynamicznej diagnozie zwiększa się od 45 st. C (1500 rpm) do 72 st. C (4500 rpm)

no i ile masz ustawione max ciśnienie na turbinie?

moc pięknie 140 kucy prawie od 3000 rpm płasko :) moment niestety spada...podobnie jak u mnie:

Obrazek

skoro masz już turbawke od AWX teraz tylko pompa 11 wtryski od ASV lub hybrydy i FIMC od BMW 325 TDS i rób setup konkretny - celuj na 160/380 :)

: wt sie 01, 2006 13:24
autor: cowboy
MichalK pisze:Wtryski, beda, ale to po zalozeniu FMIC'a, i beda to 230
230 czyli od silnika ASV ?

u mnie tez jest klima - ale chciałbym jak kolega aw69 FIMCA zamontować ... niestety na manii jakoś nie podszedłem oblookac, a staliśmy 8 metrów od siebie :)

w razie jakbyś zrobił jakąś wydumke to daj znac :)

ja bym nie chciał FIMCA mieć całkiem odkrytego... ciekaw jestem jak to wygląda zimą jak błoto śniegowe zalepia ICka ?

: wt sie 01, 2006 17:36
autor: mirass
MichalK pisze:Mala korekta softu po zalozeniu turbawki od AWX 130 :bajer:

Wykres

Auto zbiera sie przyjemniej, niestety seryjny IC ogranicza dalszy potencjal tego silnika :grrr:

PS. Przy okazji pozdrawiam AW69, milo bylo pogadac na VWMANI.
ładny wynik - pogratulowac :pub:

mnie ogranicza pompa - w ALE jest de facto jak w 1Z
jesli upoluje od AHH w kosmicznie niskiej cenie to rzeźbie dalej

klep ICka - ja czekam juz na rurki

[ Dodano: 01 Sie 2006 17:39 ]
cowboy pisze: ja bym nie chciał FIMCA mieć całkiem odkrytego... ciekaw jestem jak to wygląda zimą jak błoto śniegowe zalepia ICka ?
obecnie jest masa pyłków itp. i nie ma problemu - płyn do mycia alu i woda ze szlaufu i dalej jest ok

p.s. co działamy coś ?

: wt sie 01, 2006 17:53
autor: cowboy
mirass pisze:p.s. co działamy coś ?
działamy działamy

wysłałem Ci PW...odbierz telefon to pogadamy :)

: wt sie 01, 2006 18:12
autor: zaprzal
cowboy pisze:230 czyli od silnika ASV ?
230 to hybrydy na bazie ASV

: śr sie 02, 2006 00:06
autor: mirass
zaprzal pisze:
cowboy pisze:230 czyli od silnika ASV ?
230 to hybrydy na bazie ASV
tak :okej: ponoć cena ma ich się zmienic...niestety najprawdopodobniej będą droższe bo końcówki zdrożeją

: sob mar 31, 2007 00:14
autor: pavello
no laaaaadnie.super wynik :pub:

: sob mar 31, 2007 09:35
autor: cowboy
MichalK pisze:Nowy wykres AFN'a
bardzo ładnie :)

ciekaw jestem mocy i przebiegu momentu na obciążeniówce...

ja sie hamowałem na MAHA na 4 biegu i musze powiedzieć że w porównaniu do wcześniejszego pomiaru na inercji (na 5 biegu) to MAHA jakby mniej daje...

Auto czuć ze lepiej ciągnie a jednak ciężko o konie, mimo że serię zmierzyło mi na 120KM z FMICem od Sharana... to po programie 140 KM i nic wiecej ...

A Ty dalej na seryjnym coolerze ?

: sob mar 31, 2007 18:02
autor: mirass
MichalK pisze:Narazie FMIC seria. Bedzie wiecej, niedlugo.
co nagrzebales jeszcze ?? pompa czy co ??

: pt maja 18, 2007 12:57
autor: cowboy
mirass pisze: co nagrzebales jeszcze ?? pompa czy co ??
no własnie, ten wynik to na seryjnej pompie ?

wtryski 216 czy 230 ?

na jakim doładowaniu ?