Strona 4 z 12

: ndz mar 26, 2006 00:54
autor: To_mas
abrover pisze:A mnie strasznie drażni w 1,6TD że sie dostaje kopa dopiero przy 2500. Chyba go sprzedam, bo chciałem sobie pojezdzic na niskich obrotach, tzn nie przekraczać 2500 a tu lipa.
To sobie mozemy zrobic Swapa !!! ja Ci dam mojego 1.6D:)) a ty mi swojego 1.6TD :)
Moj jest po kapitalce 1.5 roku temu :)) idzie jak zyleta :)) Wiec jesli twoj jest tez w bardzo dobrym stanie to podjedz do zywca :PPP

: czw sie 10, 2006 18:44
autor: efteero
sb

: czw sie 10, 2006 19:18
autor: De'D
kurde mi szkoda troche dusić swojego..... a nie mam obrotomierza i nie wiem w jakich przedziałach obrotów sie poruszam.
moźe ktoś łaskawy napisze mi jakie obroty mam przy zmianie biegu: [skrzynia 5 biegowa]
z 2 na 3 prędkość:40 km/h
z 3na 4 prędkość 60km/h
z 4 na 5 przy 80 km/h

to są najczęstrze przediały. czasami trochę więcej depne zeby sadze przedmuchać..... ale tak czytam że dusicie 3500obr lub więcej JP'kami to jestem ciekaw jaki to zapas obrotów jeszcze mam. [na 3 jechać 100km/h ?? Lol.. vhyba by mi szkoda było:)]

jesli ktoś może to proszę... opiszcie te przedziały obrotów u mnie..

Pozdro :bigok:

: czw sie 10, 2006 19:19
autor: wozekGTD
11.4 to troche szybko, ja swoim golfem tyle krecilem ale jak byl mroz, a przy 30 stopniach celsjusza to robilem wysokie 12sekund, 190 na prostej to chyba lekka przesada bo moj tyle pojdzie ale z gorki po dlugim rozpedzaniu. Powiem ze ja nie przesadzam z muleniem auta bo wcale nie zmniejsza to u mnie zuzycia paliwa, najlepiej jest zmieniac biegi w granicach 3000-3200obr\min na wyzszy, mamy dynamike i niskie zuzycie paliwa. A jak potrzeba to wskazowka obrotomierza ujrzy czerwone pole :chytry:

: czw sie 10, 2006 19:37
autor: De'D
Apropos czerwonego pola :D to w ramach odreagowania od niskoobrotowego vw siadam do hondy ..troche przepalić wydech i przesterować komputer.(czasem mu sie należy..) czerwone pole zaczyna sie od 6800 przy 7000 komputer odcina paliwo :)
2 i 3 biegi bez problemu do 6700obr/min tyle ze na jedynce nie ma to sensu..starczy 5500obr/min
Na dwójce 90km/h
"3" i prawie 130km/h ...
4 do 160... ale to krótki bieg wiec ładnie ciągnie..
5....jeszcze nei bujałem bo drogi brakło.. :-D
do 100/h w 10 sek. Jak wsiadam do Vw to rozpędzanie trwa wieczność !! heheh :D

: czw sie 10, 2006 19:55
autor: wozekGTD
1.4 i 10sek?? Strasznie szybkie musza byc takie hondy,myslalem ze 1,4 objade swoim golfem a tutaj taki numer :kac: . U mnie skrzynia 4T v-max na poszczegolnych biegach:
1ka- 47km\h
2ka- 80km\h
3ka- 120km\h
4ka-160km\h
5ka-200km\h- oczywiscie jest to wartosc teoretyczna :jezor:
Jak ktos chce szybko pojechac to niech zmienia biegi:40,70,100,140 a jak oszczednie to 20,50,70,90:P

: czw sie 10, 2006 20:03
autor: De'D
1.4 ma w papierach 9.9sek. jak dobry silnik to 10-10,5 spokojnie wyciśnie.

ścigałem sie kiedyś ze sieną 1.6 16V na wyjeździe z ronda chciał mnie objechać... on na 2 ja na 3 bez redukcji bo sie nei spodziewałem.... prowadził jakieś 20m ...... potem sajonara fiacik... :D

: czw sie 10, 2006 20:36
autor: woyteck
fajne silniczki maja te civic, z gtd nawet niewarto probowac podchodzic do takiej 1,4
scigalem sie z kolesiem taki autkiem calkiem,calkiem autko

: czw sie 10, 2006 21:58
autor: Pawlos
U mnie sie biegi mniej wiecej tak koncza 3 100km/h 4 145km/h 5 niewiem ale okolo 185 190... na 1 i 2 biegu niewiem bo szkoda i za glosno. Ja biegi zmieniam tak okolo 2 - 15km 3 30km 4 40km 5 70km to jak sobie spokojnie jade. Ja wyprzedzam zazwyczaj na 4 to i do 5tys obr dochodzi... Moj przy 3,5k obr pali jakies 5.1 l ostatnio mierzylem na autostradzie do katowic.

: czw sie 10, 2006 23:32
autor: tomogolf2
A ja odkad zwiekszylem doładowanie turbo , dawke paliwa, i pobawiłem sie LDA nie poznaje samochodu,oczywiscie jak sie rozgrzeje to daje mu ale nie za duzo tak do 3,5 tys obr.,no chyba ze chce sobie troche poszaleć :) to wiadomo troche agresywniejszy styl jazdy,max wyciagełem około 190km/h w 2 osoby i mam foto na komurze jak mialem troche ponad 180,ale strqsnie niewyrazne bo trzesie przy takich predkosciahc, spalanie mam rzedu 6-7 srednio.oczywiscie dieselek kopci jak mu sie troche wstawi ale jak sie go trzyma na rownych obrotach to zadnego dymku nie puszcza.A po skonczonych ekscesach zawsze chłodze turbo przez jakies 2-3 minuty, wole zeby dłuzej pochodził na wonlych i miał pewnosc ze sie unornmowało w silniku niz "życ" w niepewnosci ze jednak moze za wczesnie wyłaczyłem :) pozdro

: pt sie 11, 2006 08:38
autor: efteero
tak czytam i dochodzę do wniosku ,ze jakies inne skrzynie macie:/

: pt sie 11, 2006 19:34
autor: wozekGTD
woyteck a jaki ty masz silnik w swoim golfie? Jesli jest to np 1Z i dostales nieduzo od takiej hondy to ja uwazam ze tez nie dostane duzo. GTD wcale nie jest mulem a powiedzialbym ze w swojej klasie(moc 75-90KM) jest dosc zwawy, ode mnie golf IV 90KM TDI dostal, pug 306&307HDI 90KM tez dostaly. Jezeli taka honda ma rzeczywiscie 10sek do setki to z zatrzmanego nie mam najmniejszych szans ale pojdynek na trasie uwazam ze moge takiej hondzie sprawic duzo klopotow. Znajomy ma podobnego golfa do mojego i civa 5gen 1.3 16V na trasie objezdza. Spod swiatel juz nie :chytry:

: pt sie 11, 2006 20:43
autor: wozekGTD
Ustawialem sie z dwoma autkami i to w roznych warunkach, z tym ze z 306 dzisiaj byla zabawa na autostradzie i troche prostych z rollowanego. Niestety HDI wg mnie cos cienko daje a co dziwne im wieksza predkosc tym ja bardziej odchodzilem. Mozliwe ze to zasluga mojego T3. Dzisiaj przejechalem ostro 320km w tym jeden wyscig, 50% autostrada 130-150km\h i zuzycie ropy 5.9litra :okej:

http://videos.streetfire.net/search/hdi ... f8d39e.htm - znalazlem cos takiego. Jak na 90KM to daje ostro do setki i powiem ze na dwojce nie mialbym chyba czego szukac ale jak patrze jak sie meczy pozniej to sie niedziwie ze nie da mi wtedy rady.