Mam podobny problem z moim AVF 131 Km PD TIP Tronic.
Mianowicie problem wygląda tak że auto jedzie max 160/170 km/h sprwadzałem Vgiem żadnych błędów dziś sie pokusiłem i wyciągnołem katalizator przy okazji wyczyściłem dolotot i EGR, myslałem że to pomoże ale nic się nie zmieniło . Kolega A4 1,9 DI 75/km z opornikiem przeleciał koło mnie jakbym stał dodam że jechałem na prostym odcinku 160 i nic więcej nie chciał iść. Zaczyna to być uciążliwe ....
Jaki może byc powód.
Samochód zachowuje się całkiem normalnie.
Wcześniej miałem 115 km w automacie i szedł ponad 200 km/h !!! jeżdził o niebo lepiej.
Prośba o pomoc......
J/w jest to automat
2000 obrotów 3 bieg pedał w podłoge automat sam redukuje do 2 przy 4 tyś na obrotomierzu zmieniłem na bieg 3 i ciągnie do oporu po czym zmienia na bieg 4 koniec logowania.
dotyczy grupy 003 , 008, 011
Połączone gupy 003 , 008, 011.
zaczynam 2000 obrotów 2 biegi pedał w podłogę - tu juz z automatu biegi same sie przeżucały przy max obrotach , 5 bieg nie chiał ruszyć ponad 3300 obrotów.
PROŚBA O ANALIZĘ
003
008
011
003;008;011