Strona 4 z 7

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: śr lut 08, 2012 22:24
autor: MiCooL
Czy drżenie auta może być związane z przyśpieszonym kątem wtrysku? Czy wie ktoś gdzie w okolicy Leszna (WLKP) ustawie kąt?

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: wt mar 27, 2012 17:22
autor: k18t
jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: wt mar 27, 2012 18:02
autor: italiano_83
k18t pisze:jaki jest moment dokręcania tych trzech śrób na kole pompy wtryskowej? Nie chę przedobrzyć jak kolega kilka postów wcześniej
Akurat koledze urwały się podczas wykręcania.

Tu są podane wartości dla wszystkich śrub przy wymianie rozrządu- śrub pompy wtryskowej też,.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=114444" onclick="window.open(this.href);return false;

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: pn kwie 23, 2012 12:40
autor: speckom
przydał by sie taki opis do silnika 1z ,ma ktos moż ? plisssss :) stawiam :pub: za to jak ktos mi takie cos podeśle ,dzieki :)

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: pn kwie 23, 2012 18:50
autor: italiano_83
speckom pisze:stawiam :pub:
To drogo będzie Cię ten browar kosztował z wysyłką do Holandii :hmm:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

: pt cze 29, 2012 20:39
autor: gelek82
Odgrzewam temat ponownie.
Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
Zastanawiam się czy nie ustawiać kąta na nowo między 49-51 ?

Aktualny kąt wtrysku z Vaga:
kat_wtrysku.PNG
A to filmik:
[youtube][/youtube]

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: sob cze 30, 2012 23:27
autor: italiano_83
gelek82 pisze:Tym razem mam problem przy odpalaniu na nagrzanym silniku między 70-90 stopni kręci dłużej zanim odpali.
To nie wina kąta wtrysku, gdyby na zimnym był problem to co innego, może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: ndz lip 01, 2012 01:21
autor: gelek82
Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.

Do rozrusznika od 3 lat nie zaglądałem, wypadało by powymieniać tulejki i szczotki.

italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: ndz lip 01, 2012 10:48
autor: munior
gelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
A teraz mam między 39-43.
Na pewno takie wartości ,nie powodują trudności w odpalaniu .
italiano_83 pisze:może rozrusznik po nagrzaniu już nie wyrabia i stąd problem z rozruchem...
Ano właśnie ...niema to jak stare 1z ,AHU i im podobne .W nowszych jak np. ALH tak "poprawili " soft :chytry: , że takie rzeczy ,jak zbyt wolne kręcenie rozrusznika ,słabszy akumulator itd.powodują takie cuda że na ciepłym trzeba dłużej pokręcić .I to ,a nie kąt wtrysku jest przyczyną twoich problemów ...Jest jeszcze jedna opcja ,że ci głowiczka w pompie pada ,ale to mało prawdopodobne i łatwe do wykluczenia w kilka minut ...wystarczy schłodzić rozgrzaną głowiczkę zimną wodą i jak lepiej odpali ,to wiadamo że z nią kiepsko.Jak to nie głowiczka ,to tylko zmiana softu w ecu ,ratuje sutuację ...albo nowy aku i rozrusznik :grin:

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: ndz lip 01, 2012 12:23
autor: italiano_83
gelek82 pisze:Prawidłowy kąt wtrysku powienien wynosić miedzy a 49-51 przecież.
Tak, a jak jest 52 to już jest źle, a jak 60 to wypala dziury w tłokach :goof: ... olej też ma być na pół miarki marki, Motul, filtry Mann, świece beru, a pasek rozrządu contitech, rolki i napinacz INA... Forumowe Herezje :rozpacz:
Jest wykres w TDI timing ma się zawierać pomiędzy liniami, najlepiej w górnym przedziale, bo wtedy lepiej odpala i jest kapkę żwawszy silnik w górnych rejestrach obrotów. Ale kąt wtrysku na rozgrzanym silnik nie ma aż takiego znaczenia, nawet na mocno opóźnionym będzie palił...
gelek82 pisze:italiano_83 a jak twój golfik odpala ? jaki masz kąt wtrysku ? możesz sprawdzić vagiem ? tak z ciekawości
Pali dobrze, zarówno jak zimny i ciepły.. kąt wtrysku jaki mam.. około 63 jednostek i "zawsze" tak miałem i w żaden sposób nie wpłynęło to negatywnie na silnik.. chodzi kapkę twardziej jak inne TDI, ale mi to nie przeszkadza.

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: pn lip 23, 2012 23:31
autor: mar_ek
Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??

Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porada)

: wt lip 24, 2012 04:56
autor: Michał_1977
mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam? :chytry:

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

: wt lip 24, 2012 15:33
autor: DANIEL LHR
mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??
moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.

Re: Kąt wtrysku 1.9 TDI ALH 90 KM (film problem + foto porad

: wt lip 24, 2012 17:23
autor: mar_ek
DANIEL LHR pisze:
mar_ek pisze:Mam dziwny problem po zmianie pompy na 11 na ciepłym udaje mi się zejść do wartości kąta wtrysku 100 +/- poniżej nie odpala...
Zostawiam 120 ostygnie i też nie zapali (na ciepłym przy tych ustawieniach palił)

Jakieś pomysły??
moze fala jest z reno , albo przestawiacz wtrysku zasyfiony.
pompa jest cała ori czyli fala de 143


Michał_1977 pisze:mar_ek, a tutaj dlaczego nic nie napiszesz,gdy się Ciebie o coś pytam? :chytry:
już odpisałem, błędów nie wywala poza 1 że zły kąt wtrysku :hehe: