[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » czw lut 03, 2011 22:19

TOMPACZ napisał byś jeszcze z łaski swojej co Cię tak zdenerwowało ? (które to bzdury bo opinie były różne).Po to jest forum żeby ludzie wymieniali się doświadczeniami i informacjami a że czasami wyniknie różnica zdań między forumowiczami to chyba nic złego z tego nie wynika, najważniejsze żeby siebie na wzajem nie obrażać takie jest moje zdanie.
Ostatnio zmieniony czw lut 03, 2011 22:23 przez Detektor, łącznie zmieniany 1 raz.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » czw lut 03, 2011 22:22

TOMPACZ, z małym wyjątkiem: ja do informatyków się nie zaliczam.


mam tylko wiedzę praktyczną połączoną z nieco rozszerzonym zasobem wiedzy z zakresu fizyki
a regulacja sztangi nie stwarza konieczności demontażu turbiny z silnika.
jeśli sztanga pracowała lekko i bez zacięć to u Ciebie wystarczyłoby tylko wydłużyć sztangę a jeśłi nie ma błędów przeładowania. to tylko ogranicznikiem lekko otworzyć kierownice żeby nie mogły się tak bardzo zamykać.


myśle że temat jest do zamknięcia.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: evolution » czw lut 03, 2011 23:03

TOMPACZ, tobie regulowali cos co ktos kiedys mocno rozqrwil i miales surge pod obciazeniem, Karia ma to po zniknieciu obciazenia..
sorry ale jak zaczynasz porownywac dwa rozne zjawiska o podobnym dzwieku to mi cycyki opadaja internetowcu:)
Detektor, wiem ze tak bedzie bo to normalne zjawisko poki wystepuje po przygazowkach na postoju.. od poczatku o tym pisze:) a ruszanie tego to zupelnie niepotrzebna robota.. przeliteruje N I E P O T R Z E B N A


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » pt lut 04, 2011 00:06

evolution, wole jak go wogóle nie ma mam wtedy głowę spokojną że turbo nie odfrunie. nawet kosztem większego laga.



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » pt lut 04, 2011 00:58

TOMPACZ internetowcu hahaha... to jest forum przedewszystkim dla użytkowników i miłośników vw (golf), informuję gdybyś nie zauważył a Ty zrobiłeś z niego odrazu warsztat samochodowy
Ostatnio zmieniony czw mar 10, 2011 19:34 przez Detektor, łącznie zmieniany 1 raz.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

KARIA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:19

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: KARIA » czw mar 10, 2011 13:38

odgrzewam temat :)
logi zrobione i prosba o interpretacje :bigok:

grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38163.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dziekuje z gory :pub:



KARIA
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:19

Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: KARIA » pt mar 11, 2011 16:03

dołaczam dzisiejsze logi

statyczne BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38253.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38254.html" onclick="window.open(this.href);return false;

statyczne
MS 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38255.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38263.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38256.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38261.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38262.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38259.html" onclick="window.open(this.href);return false;

dynamiczne
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38266.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38268.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38269.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38270.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ufff
prosze o pomoc i dziekuje



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » pt mar 11, 2011 18:46

KARIA wejdż w TECHNICZNE, dział diagnostyka i tam załóż temat powiedzmy "poproszę o ocenę logów" i w tym temacie wklej link tego tematu i napisz że w tym linku są opisane objawy i wklejone logi. Długo nie będziesz musiała czekać na odpowiedz.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

AMIGO-102
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn maja 02, 2011 21:32
Lokalizacja: łódź

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: AMIGO-102 » wt maja 03, 2011 00:26

Witam
Mam prośbe wyślij mi namiary na tego mechanika smsem jak możesz.
Też mam Cadego i mam problem nic na kompie nie wychodzi żaden błąd a pali jak głupi.
na mieście 9.5-10.5
na trasie 7,5-8,5 to wszystko przy delikatnej jeździe Plis o Pomoc



arwam

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: arwam » wt maja 03, 2011 21:01

AMIGO-102, jak temp płynu chłodzącego podczas jazdy?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10545
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: doggie » śr maja 04, 2011 09:27

sorry że wcinam się w temat i po części odgrzewam kotleta, ale chcę nawiązać do "delikatnej" :bajer: dyskusji pomiędzu arwam i evolution - chcę tylko powiedzieć że mam identyczny objaw dźwiękowy jak kolega KARIA, logi robiłem kilkakrotnie i wszystko jest w najlepszym porządku, jeżdżę tak już ponad cztery lata z tym dźwiękiem, więc za bardzo nie widzę związku z zapieczeniem sterowania turbiny czy z EGR a raczej jednak skłaniam się do objawu jakim jest surge turbawki, swojego VCDS-a kontrolnie podpinam dosyć często, jeżdżę głównie w długich trasach (ponad 120 km co drugi dzień) i jeszcze nigdy nie miałem problemu z zapieczeniem sterowania



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » śr maja 04, 2011 18:08

doggie pisze:jeżdżę głównie w długich trasach (ponad 120 km co drugi dzień) i jeszcze nigdy nie miałem problemu z zapieczeniem sterowania
doggie KARIA jest kobietą, to tak na przyszłość gdybyś miał przyjemność
kiedy kolwiek się z nią spotkać osobiście tu na forum a jeśli chodzi o temat który odgrzewasz to podczas tego długiego
sporu który trwał tu jakiś czas to żadnemu z nas nie chodziło o to że surge zapieka kiery w turbinie. Generalnie spór dotyczył tego że zjawisko surge jest szkodliwe dla turbiny i chodziło głównie o to że siły które wytwarzane są podczas
tego zjawiska wpływają niekorzystnie na łopatki turbiny co drastycznie skraca jej żywotność. Jeśli chodzi o mnie to ja
i evolution wyjaśniliśmy sobie po kilku zakrętach w tym temacie, że zjawisko surge jest faktycznie szkodliwe
dla turbiny ale tylko pod obciążeniem, na luzie przy przygazówkach nie ma negatywnych skutków i to o tego dotyczył
głównie temat a nie zapiekania się kierownic.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: damcio151 » śr maja 04, 2011 18:50

Detektor ... doggie-mu chodziło bardziej o zależność między zapieczonym VNT, a surge - u niego to nie ma związku... nie miał na myśli
Detektor pisze:że surge zapieka kiery w turbinie



Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???

Post autor: Detektor » śr maja 04, 2011 20:11

damcio151 pisze:Detektor ... doggie-mu chodziło bardziej o zależność między zapieczonym VNT, a surge - u niego to nie ma związku... nie miał na myśli
ok damcio151, rozjaśniłeś mi w głowie najwyrażniej żle zrozumiałem słowa doggiego, korzystając jeszcze z okazji odgrzanego tematu to chciałbym jeszcze wspomnieć
o tym że kiedy jesienią zeszłego roku zapiekły mi się kiery w suszarce a auto ożywało przy 2400obr/min i dopiero pózniej był "ogień", nie było u mnie żadnego surge. Tak więc patrząc na to jeszcze od :ass: strony ja również nie widzę związku
surge z zapiekaniem się kierownic.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 169 gości