[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
TOMPACZ napisał byś jeszcze z łaski swojej co Cię tak zdenerwowało ? (które to bzdury bo opinie były różne).Po to jest forum żeby ludzie wymieniali się doświadczeniami i informacjami a że czasami wyniknie różnica zdań między forumowiczami to chyba nic złego z tego nie wynika, najważniejsze żeby siebie na wzajem nie obrażać takie jest moje zdanie.
Ostatnio zmieniony czw lut 03, 2011 22:23 przez Detektor, łącznie zmieniany 1 raz.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
TOMPACZ, z małym wyjątkiem: ja do informatyków się nie zaliczam.
mam tylko wiedzę praktyczną połączoną z nieco rozszerzonym zasobem wiedzy z zakresu fizyki
a regulacja sztangi nie stwarza konieczności demontażu turbiny z silnika.
jeśli sztanga pracowała lekko i bez zacięć to u Ciebie wystarczyłoby tylko wydłużyć sztangę a jeśłi nie ma błędów przeładowania. to tylko ogranicznikiem lekko otworzyć kierownice żeby nie mogły się tak bardzo zamykać.
myśle że temat jest do zamknięcia.
mam tylko wiedzę praktyczną połączoną z nieco rozszerzonym zasobem wiedzy z zakresu fizyki
a regulacja sztangi nie stwarza konieczności demontażu turbiny z silnika.
jeśli sztanga pracowała lekko i bez zacięć to u Ciebie wystarczyłoby tylko wydłużyć sztangę a jeśłi nie ma błędów przeładowania. to tylko ogranicznikiem lekko otworzyć kierownice żeby nie mogły się tak bardzo zamykać.
myśle że temat jest do zamknięcia.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
TOMPACZ, tobie regulowali cos co ktos kiedys mocno rozqrwil i miales surge pod obciazeniem, Karia ma to po zniknieciu obciazenia..
sorry ale jak zaczynasz porownywac dwa rozne zjawiska o podobnym dzwieku to mi cycyki opadaja internetowcu:)
Detektor, wiem ze tak bedzie bo to normalne zjawisko poki wystepuje po przygazowkach na postoju.. od poczatku o tym pisze:) a ruszanie tego to zupelnie niepotrzebna robota.. przeliteruje N I E P O T R Z E B N A
sorry ale jak zaczynasz porownywac dwa rozne zjawiska o podobnym dzwieku to mi cycyki opadaja internetowcu:)
Detektor, wiem ze tak bedzie bo to normalne zjawisko poki wystepuje po przygazowkach na postoju.. od poczatku o tym pisze:) a ruszanie tego to zupelnie niepotrzebna robota.. przeliteruje N I E P O T R Z E B N A
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
evolution, wole jak go wogóle nie ma mam wtedy głowę spokojną że turbo nie odfrunie. nawet kosztem większego laga.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
TOMPACZ internetowcu hahaha... to jest forum przedewszystkim dla użytkowników i miłośników vw (golf), informuję gdybyś nie zauważył a Ty zrobiłeś z niego odrazu warsztat samochodowy
Ostatnio zmieniony czw mar 10, 2011 19:34 przez Detektor, łącznie zmieniany 1 raz.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
odgrzewam temat
logi zrobione i prosba o interpretacje
grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dziekuje z gory
logi zrobione i prosba o interpretacje
grupa 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38161.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38162.html" onclick="window.open(this.href);return false;
grupa 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38163.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dziekuje z gory
Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
dołaczam dzisiejsze logi
statyczne BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38253.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne
MS 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38255.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38263.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38256.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38261.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38262.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38266.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38268.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38269.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38270.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ufff
prosze o pomoc i dziekuje
statyczne BS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38253.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne BS 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38254.html" onclick="window.open(this.href);return false;
statyczne
MS 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38255.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38263.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38258.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38260.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38256.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38261.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38257.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38262.html" onclick="window.open(this.href);return false;
MS 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dynamiczne
001 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38264.html" onclick="window.open(this.href);return false;
003 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38266.html" onclick="window.open(this.href);return false;
004 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38265.html" onclick="window.open(this.href);return false;
008 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38268.html" onclick="window.open(this.href);return false;
010 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38269.html" onclick="window.open(this.href);return false;
011 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38267.html" onclick="window.open(this.href);return false;
018 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38271.html" onclick="window.open(this.href);return false;
023 - http://vaglog.rtnet.pl/mlekon_38270.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ufff
prosze o pomoc i dziekuje
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
KARIA wejdż w TECHNICZNE, dział diagnostyka i tam załóż temat powiedzmy "poproszę o ocenę logów" i w tym temacie wklej link tego tematu i napisz że w tym linku są opisane objawy i wklejone logi. Długo nie będziesz musiała czekać na odpowiedz.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
Witam
Mam prośbe wyślij mi namiary na tego mechanika smsem jak możesz.
Też mam Cadego i mam problem nic na kompie nie wychodzi żaden błąd a pali jak głupi.
na mieście 9.5-10.5
na trasie 7,5-8,5 to wszystko przy delikatnej jeździe Plis o Pomoc
Mam prośbe wyślij mi namiary na tego mechanika smsem jak możesz.
Też mam Cadego i mam problem nic na kompie nie wychodzi żaden błąd a pali jak głupi.
na mieście 9.5-10.5
na trasie 7,5-8,5 to wszystko przy delikatnej jeździe Plis o Pomoc
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10586
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: [mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
sorry że wcinam się w temat i po części odgrzewam kotleta, ale chcę nawiązać do "delikatnej" dyskusji pomiędzu arwam i evolution - chcę tylko powiedzieć że mam identyczny objaw dźwiękowy jak kolega KARIA, logi robiłem kilkakrotnie i wszystko jest w najlepszym porządku, jeżdżę tak już ponad cztery lata z tym dźwiękiem, więc za bardzo nie widzę związku z zapieczeniem sterowania turbiny czy z EGR a raczej jednak skłaniam się do objawu jakim jest surge turbawki, swojego VCDS-a kontrolnie podpinam dosyć często, jeżdżę głównie w długich trasach (ponad 120 km co drugi dzień) i jeszcze nigdy nie miałem problemu z zapieczeniem sterowania
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
doggie KARIA jest kobietą, to tak na przyszłość gdybyś miał przyjemnośćdoggie pisze:jeżdżę głównie w długich trasach (ponad 120 km co drugi dzień) i jeszcze nigdy nie miałem problemu z zapieczeniem sterowania
kiedy kolwiek się z nią spotkać osobiście tu na forum a jeśli chodzi o temat który odgrzewasz to podczas tego długiego
sporu który trwał tu jakiś czas to żadnemu z nas nie chodziło o to że surge zapieka kiery w turbinie. Generalnie spór dotyczył tego że zjawisko surge jest szkodliwe dla turbiny i chodziło głównie o to że siły które wytwarzane są podczas
tego zjawiska wpływają niekorzystnie na łopatki turbiny co drastycznie skraca jej żywotność. Jeśli chodzi o mnie to ja
i evolution wyjaśniliśmy sobie po kilku zakrętach w tym temacie, że zjawisko surge jest faktycznie szkodliwe
dla turbiny ale tylko pod obciążeniem, na luzie przy przygazówkach nie ma negatywnych skutków i to o tego dotyczył
głównie temat a nie zapiekania się kierownic.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
Detektor ... doggie-mu chodziło bardziej o zależność między zapieczonym VNT, a surge - u niego to nie ma związku... nie miał na myśli
Detektor pisze:że surge zapieka kiery w turbinie
[mk V DPF] tarcie wirnika w turbinie???
ok damcio151, rozjaśniłeś mi w głowie najwyrażniej żle zrozumiałem słowa doggiego, korzystając jeszcze z okazji odgrzanego tematu to chciałbym jeszcze wspomniećdamcio151 pisze:Detektor ... doggie-mu chodziło bardziej o zależność między zapieczonym VNT, a surge - u niego to nie ma związku... nie miał na myśli
o tym że kiedy jesienią zeszłego roku zapiekły mi się kiery w suszarce a auto ożywało przy 2400obr/min i dopiero pózniej był "ogień", nie było u mnie żadnego surge. Tak więc patrząc na to jeszcze od strony ja również nie widzę związku
surge z zapiekaniem się kierownic.
W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 24 gości