Strona 4 z 6
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pt gru 24, 2010 12:52
autor: matisim
rano podłączyłem pod vaga i pokazało takie coś. Chciałem sprawdzić też czujnik G2 i nie chciał sie w ogóle połączyć- może to oznaczać że jest całkiem nie sprawny czy co?
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pt gru 24, 2010 13:58
autor: bradley
fenestro00005 pisze:Jest też drugi bezpiecznik - bodajże 50A, ale nie wiem gdzie dokładnie się znajduje.
Ten drugi jest w skrzynce bezpiecznikow schowany u jej gory.
Re: całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp p
: pt gru 24, 2010 15:29
autor: don vittorio
matisim pisze:
rano podłączyłem pod vaga i pokazało takie coś. Chciałem sprawdzić też czujnik G2 i nie chciał sie w ogóle połączyć- może to oznaczać że jest całkiem nie sprawny czy co?
Ale jak, nie łączy się z "instuments"?
Jako że to Twój temat, to jeszcze raz łopatologicznie:
01 silnik => 007 => p. 4 = temp dla czujnika G62 dla ECU
17 instrumenty => 003 => p. 1 = temt dla czujnika G2 dla zegarów na desce rozdzielczej
Reszta opisana w moim linku (który ponoć czytałeś). Jak tego nie skumasz, to daj sobie spokój z VAGiem. Jak odczytałeś temperaturę latem? Poza tym nie szukaj dziury w całym. W TDIku będzie zimo zimą. Masz cały temat o tym.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pt gru 24, 2010 16:42
autor: matisim
don vittorio pisze:Ale jak, nie łączy się z "instuments"?
Jako że to Twój temat, to jeszcze raz łopatologicznie:
01 silnik => 007 => p. 4 = temp dla czujnika G62 dla ECU
17 instrumenty => 003 => p. 1 = temt dla czujnika G2 dla zegarów na desce rozdzielczej
Reszta opisana w moim linku (który ponoć czytałeś). Jak tego nie skumasz, to daj sobie spokój z VAGiem. Jak odczytałeś temperaturę latem? Poza tym nie szukaj dziury w całym. W TDIku będzie zimo zimą. Masz cały temat o tym.
po kliknięciu na to po chwili pokazuje sie komunikat:
temat Twój czytałem, dawno no i pamiętam tak po łebkach co nie co. to że zimno będzie to już wiem ale chce sprawdzić wszystko w tym aucie żebym wiedział czy coś nie siada..
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pt gru 24, 2010 20:36
autor: don vittorio
Czyli tak jak myślałem. To znak, że nie może połączyć się z jakimś kontrolerem (prawdopodobnie z "instruments"). Tak czasami bywa (np jak ktoś wymienił szafe). Więc wniosek, że tym sposobem nie sprawdzisz tego czujnika. W sumie ważnejsze co pokazuje G62. Resztę diagnozy zrób jak w linku. Tam naprawdę kolega opisał to bardzo ładnie. Jak będziesz robił logi, wrzuć do działu "Diagnostyka". Tam koledzy podpowiedzą Tobie co ewtl jest nie halo. Pozdro, powodzenia i Wesołych Świąt.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: sob gru 25, 2010 14:41
autor: matisim
myślałem nad logami, ale nie ma warunków jak na razie żeby jechać z odp. prędkością... a coś idzie zrobić żeby sprawdzić to połączenie? może coś nie styka, a chciałbym to naprawić.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: sob gru 25, 2010 15:06
autor: bradley
Jak ma sie polaczyc z zegarami (instruments) skoro golf 3 nie posiada licznika podpietego do k-line ? To bylo pytanie retoryczne
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: sob gru 25, 2010 15:14
autor: matisim
bradley pisze:Jak ma sie polaczyc z zegarami (instruments) skoro golf 3 nie posiada licznika podpietego do k-line ? To bylo pytanie retoryczne
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ja nawet nie wiem że instruments to zegary, ale jak będzie licznik z mk4 to będzie taka opcja..
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: sob gru 25, 2010 15:19
autor: bradley
Jak zamontujesz licznik z golfa 4 (bez CAN) i podlaczysz do linii diagnostycznej to bedzie.
Inaczej mozesz sprawdzic go tylko i wylacznie badajac rezystancje w zaleznosci od temperatury plynu.
Jeden czujnik przekazuje dane do komputera, drugi przekazuje na szafe a wszystkie 2 sa w tej samej obudowie.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pn gru 27, 2010 18:09
autor: matisim
zmierzyłem dziś co pokazuje czujnik na krućcu, pokazał 480 ohm, na blacie prawie 70stopni więc pokazuje dobrze. tylko muszę porównać vaga i ten czujnik. vag z którego czujnika bierze sygnał? też z tego przy krućcu czy jest jakiś inny?
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pn gru 27, 2010 19:45
autor: bradley
Z tego przy kroccu.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: pn gru 27, 2010 19:59
autor: matisim
a pozostałe czujniki gdzie sie znajdują? w pompie też mam jakiś?
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: śr gru 29, 2010 09:36
autor: don vittorio
![Obrazek](http://images35.fotosik.pl/326/189ba57a5c3c12f2m.jpg)
Zdjęcie z forum: autor Sztomel.
Chłopie, coś Ty się tak uparł na te czujniki??
Następny w chłodnicy, ale on jest tylko od włączania wentylatora. W pompie nie ma żadnego czujnika od płynu chłodniczego.
całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu
: śr gru 29, 2010 18:53
autor: matisim
don vittorio pisze:Chłopie, coś Ty się tak uparł na te czujniki??
chciałem je tylko sprawdzić
ostatnio coś zaczyna mi przerywać tak na 1400/1800obr.. pewnie nastawnik. Czytałem że żeby go sprawdzić to trzeba puknąć w niego na wyższych obrotach i jak obroty spadną albo zmaleją to wina brudnego nastawnika, prawda to?