Temperatura silnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Re: Temperatura silnika.
A może ktos grzebał w liczniku i zdejmował wskazuwki a potem je źle poskładał skoro Vag pokazuje Ci 88 stopni to wszystko jest w normie .
Sam miałem taki przypadek w MK3 jak zminieałem tarcze trzeba bylo zdjąć wskazówki i po złożeniu ciężko było wpasować się w prawidłowe wskazanie .
Proponuje wyjąć licznik, zdjąć wskazówkę temp. zamontować go bez szybki podłączyć Vaga nagrzać do 90 st. delikatnie założyć wskazówkę na bolec jeżeli ustawisz na 90st. to dociśnij powinno byc OK.
Trzeba uważać bo minimalny ruch w złą strone i znowu będzie ci żle wskazywać.
Musisz uważać przy zdejmowaniu żeby nie złamać bolca trzeba delikatnie ściągac do góry.
Jak złamiesz bolec trzymający wskazówkę masz do wymiany wskażnik temeperatury.
Sam miałem taki przypadek w MK3 jak zminieałem tarcze trzeba bylo zdjąć wskazówki i po złożeniu ciężko było wpasować się w prawidłowe wskazanie .
Proponuje wyjąć licznik, zdjąć wskazówkę temp. zamontować go bez szybki podłączyć Vaga nagrzać do 90 st. delikatnie założyć wskazówkę na bolec jeżeli ustawisz na 90st. to dociśnij powinno byc OK.
Trzeba uważać bo minimalny ruch w złą strone i znowu będzie ci żle wskazywać.
Musisz uważać przy zdejmowaniu żeby nie złamać bolca trzeba delikatnie ściągac do góry.
Jak złamiesz bolec trzymający wskazówkę masz do wymiany wskażnik temeperatury.
( JAK NIE KOPCI TO NIE JEDZIE ) :)
1Z +
AVF + BRD + FMIC
1Z +
AVF + BRD + FMIC
Temperatura silnika.
Hej, no coś pomyślę bo mnie to drażni. Może w vagu jakaś adaptacja jest możliwa , albo wsadzić inne zegary już z dużym fisem
Ostatnio zmieniony czw mar 10, 2011 12:58 przez Artiks, łącznie zmieniany 1 raz.
- bandit_600
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: pn maja 26, 2008 04:14
- Lokalizacja: żarów / dolnośląskie
- Kontakt:
Temperatura silnika.
Ja po wymianie czujnika na nie orginalny bodajże za 20 zł i wskazuje równiutko 90 stopni , przed wymianą pokazywał jak u kolegi Artiks troszeczke mu brakowało do 90. Dodam że miałem wcześniej czujnik orginalny . Może wymiana czujnika cos pomoże ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:31
- Lokalizacja: Polska
Temperatura silnika.
Witam założyłem właśnie nowy termostat. Cały czas borykałem się z niską temperaturą silnika a mianowicie max 70°C. Teraz po założeniu nowego martwi mnie jedno w autku na zegarze temperatura 90°C górny wąż ciepłu a nawet gorący, nadmuch na prawdę bardzo ciepły dolny wąż zimny a po przejechaniu kilku kilometrów temperatura nadal 90°C dolny wąż zimny a chłodnica delikatnie ciepła od góry. Więc moje pytanie brzmi czy aby teraz termostat nie otwiera się za późno. Pozdrawiam.
Temperatura silnika.
Temperatura 90 stopni jest właściwa, a jeśli masz wątpliwości co do otwarcia termostatu zrób mały test, dogrzewaj auto na postoju, jak na blacie zacznie pokazywać 90 chwyć za dolny wąż, powinien robic się gorący. Normalne że podczas jazdy będzie zimny, termostat otwiera się częściowo i zamyka.
Re: Temperatura silnika.
Koledzy ile czujników temperatury płynu chłodniczego maja silniki AJM i który za co odpowiada...Tak jak setki razy opisywany problem temperatura skacze od 0 do 50 i znowu zero a w wozie lodówa...Wczoraj wagowałem silnik i bateria mi wytrzymała do temperatury silnika 17 stopni i poległa wiec jak jest dalej nie wiem... Świeczki grzeja bo kontrolka świeci koło 3 sekund...Jadąc na odcinku 12 kilometrów przy -9 było na blacie okragłe nic... Termostat raczej odpada bo gdy złapie te 80stopni to jest cały czas ładnie bez wachań i skoków...Nie wiem co ugryźć
Temperatura silnika.
Elo,
Sprawdziłem w Instruments i Engine różnica w temp. na zimnym 5 stopni więc chyba w granicach tolerancji ( z Instruments było prawie ideanie z temp otoczenia) , na ciepłym tylko 3-4 stopnie rozbieżności. Rezystancja stała z 17 - 02 132 Ohm . Kostka od G2/G62 przeczyszczona a wskazówka dalej ślamzarnie się podnosi i nie osiąga pionu. Na zimnym wskazówka leży lekko poniżej skali, porównywalem z innym Golfem i tam jest idealnie na otatniej kresce. Co się zwaliło
Sprawdziłem w Instruments i Engine różnica w temp. na zimnym 5 stopni więc chyba w granicach tolerancji ( z Instruments było prawie ideanie z temp otoczenia) , na ciepłym tylko 3-4 stopnie rozbieżności. Rezystancja stała z 17 - 02 132 Ohm . Kostka od G2/G62 przeczyszczona a wskazówka dalej ślamzarnie się podnosi i nie osiąga pionu. Na zimnym wskazówka leży lekko poniżej skali, porównywalem z innym Golfem i tam jest idealnie na otatniej kresce. Co się zwaliło
Temperatura silnika.
Ja ostatnio podłączyłem kompa i jadąc patrzyłem jak rośnie temp. wskaźnik na blacie osiągnął 90 C a komp pokazywał max 80C a w większości 78C? Czy to jest normalne że nagrzewa się tylko do takiej temperatury?
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:58
Temperatura silnika.
dołącze sie do tematu mam podobny problem w ajm pierw skakała temp i nie dało rady go zagrzac do 90 stopni wczoraj wymieniłem termostat i czujnik za jednym razem i teraz cięzko sie zagrzewa jak nie jade to nie podnosi sie wcale jak jade to bardzo cięzko sie podnosi pomuszcie mi bo sam juz nie wiem typuje na cos z tym nowym termostatem ale nic juz nie wiem jak sie zagrzeje to przewud co idzie od termostatu jest tylko na początku troch gorący a tym bardziej na dole tym chłodniejszy dzięki pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 117 gości