Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » czw wrz 09, 2010 23:37
xxxGlaDxxx, dzieki

oby sie jej jeszcze na amory nie zbieralo

Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » pt wrz 10, 2010 00:17
Moja turbina :
Przed wymianą uszczelniaczy zaworowych
Po wymianie uszczelniaczy zaworowych

...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » pt wrz 10, 2010 16:18
Panowie coś nie tak jest z przyśpieszaczem

jak wyciągne rączke a potem chce ją wcisnąć to nie chce sie schować

jak podniose maske i ręką pociągnę ta linke to przy pompie jakis mechanizm sie odblowowuje i wraca.. i za każdym razem jak wyciągne ten przyspieszacz to musze linke pod maska pociągac POMOCY!!
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
-
xxxGlaDxxx
- ...

- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » pt wrz 10, 2010 16:50
Zdejmij zegary i zobacz czy w desce rozdzielczej wszystko elegancko hula, może coś tam szatańskiego blokuje

Apropos uszczelniaczy zaworowych, robić patent z butelką pod auto czy lepiej je zmienić przy wymianie oleju? Ile taki interes kosztuje

?
-
karol8114
- Gadatliwa bestia

- Posty: 796
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
-
Kontakt:
Post
autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 17:19
Wygląda na blokującą się linkę przyspieszacza, bez stresu, pewnie gdzieś w środku jest załamana.
-
karol8114
- Gadatliwa bestia

- Posty: 796
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
-
Kontakt:
Post
autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 17:20
xxxGlaDxxx pisze:Apropos uszczelniaczy zaworowych, robić patent z butelką pod auto czy lepiej je zmienić przy wymianie oleju?
Nie bardzo rozumiem co to za patent z butelką, może mi ktoś to wyjaśnić?
-
xxxGlaDxxx
- ...

- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: xxxGlaDxxx » pt wrz 10, 2010 17:39
Z odmy idzie rurka do rury od filtra powietrza, odłączasz ją, zaślepasz dziure w rurze od filtra powietrza, a z odmy puszczasz rurką pod auto do butelki

-
karol8114
- Gadatliwa bestia

- Posty: 796
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
-
Kontakt:
Post
autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 17:49
xxxGlaDxxx pisze:Z odmy idzie rurka do rury od filtra powietrza, odłączasz ją, zaślepasz dziure w rurze od filtra powietrza, a z odmy puszczasz rurką pod auto do butelki

Tyle to ja wiem, bardziej to mnie zastanawia
xxxGlaDxxx pisze:Apropos uszczelniaczy zaworowych, robić patent z butelką pod auto czy lepiej je zmienić przy wymianie oleju?
co uszczelniacze zaworów mają wspólnego z butelką?
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » pt wrz 10, 2010 19:22
karol8114, to nie jest problem załamania linki.. jak wyciągne dźwignie i chce ją wcisnąć to dźwignia nie chowa się do konca, wystaje ok 1cm, i jak chce ją na hama docisnąć to linka popycha ten mechanizm do którego jest przymocowana tam za pompą.. dziwne bo takich cyrów to jeszcze nie miałem

Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
-
karol8114
- Gadatliwa bestia

- Posty: 796
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
-
Kontakt:
Post
autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 19:26
A nie stało się tak, że linka wyciągnęła się trochę z dźwigienki? no i teraz ogranicznik przyspieszacza ją blokuje, a biorąc ręką za dźwigienkę da się cofnąć?
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » pt wrz 10, 2010 19:42
przyspieszacz normalnie działa da sie dźwignie normalnie wyciągnąć i kąt sie zmienia i obroty sie podnoszą, tylko linka nie chce wrócic na swoje miejsce, tzn. linka by wróciła tylko tam za pompą gdzie linka jest mocowana i gdzie są regulowane obroty to ten mechanizm nie cofa się i trzeba mu ręką pomóc

Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » pt wrz 10, 2010 19:45
cos tam musiałem sknocić bo jak jest to cięgno do regulacji obrotów to ja nim dzisiaj kręciłem żeby obroty zmniejszyć i mi sie całe to cięgno rozsypało no ale poskładałem je spowrotem, tylko nie wiem czy dobrze to zrobiłem.. ma ktoś może zdjęcie albo schemat jak to tam z tyłu pompy ma być?
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
-
karol8114
- Gadatliwa bestia

- Posty: 796
- Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
-
Kontakt:
Post
autor: karol8114 » pt wrz 10, 2010 20:08
Podaj mail to wyślę fotkę, jakie masz oznaczenie silnika?
-
krystian3737
- Mały gagatek

- Posty: 84
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 18:30
- Lokalizacja: Sędziszów Młp.
Post
autor: krystian3737 » pt wrz 10, 2010 20:09
Mój Parchacz :dol: :dol: :dol:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=322619[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości