Flansza a 3"

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr cze 23, 2010 22:11

piotrekgal pisze:ponoc pęka predko, no i z cieplem jakis problem
O masz Ci babo..... :shock:
U mnie do 2 barów dobija i nic jeszcze nigdy nie pękło


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr cze 23, 2010 22:14

Michaś_1977 pisze:U mnie do 2 barów dobija i nic jeszcze nigdy nie pękło
masz plastikowe?

no nic, zobaczymy w przyszlosci..., jak cos to zmienie :crazy:
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 22:21 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » czw cze 24, 2010 09:50

Michaś_1977 pisze:czyli układ wydechowy musi być średnicą równy lub większy niż ujście z turbiny.
tak ale nie powinien być większy tuż przy samej turbinie.
nie dotyczy VNT choć ja poszedłem w tą stronę i zrobiłem kawałek downpipe o średnicy jak ujście z turbiny.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw cze 24, 2010 13:50

wylot cieply z t3 ma 55mm 2,5 to tam 8mm roznicy , takie tylko kolanka bede mogl miec tez, takze zostaje 2,5...ale hit jest taki, ze dostalem namiar na rury kwasowe, w sobote rano badz w pon z rana odbieram rury do FMICa i do custromowego dolotu do filtra...35zl/m :bigok:



arwam

Post autor: arwam » czw cze 24, 2010 16:01

piotrekgal, u mnie jedna ze starych turbin T3 którą mam w częściach ma na wylocie 59mm



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw cze 24, 2010 17:30

arwam pewnie mierzyles sam pierscien juz na zewnatrz, zauwaz, ze wewnatrz przy samym wirniku ma ona nieco mniej.



arwam

Post autor: arwam » czw cze 24, 2010 18:05

arwam pewnie mierzyles sam pierscien juz na zewnatrz, zauwaz, ze wewnatrz przy samym wirniku ma ona nieco mniej.

tak i o tym odniesieniu mówię.
taka różnica myślę że większej różnicy nie zrobi o ile nie będzie odrazu o wielkiej średnicy wydech zrobiony.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » pt cze 25, 2010 00:40

arwam pisze:
arwam pewnie mierzyles sam pierscien juz na zewnatrz, zauwaz, ze wewnatrz przy samym wirniku ma ona nieco mniej.

tak i o tym odniesieniu mówię.
taka różnica myślę że większej różnicy nie zrobi o ile nie będzie odrazu o wielkiej średnicy wydech zrobiony.

nie nie, nie bedzie odrazu przewiększała słonia z gabarytu :okej:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 51 gości