Silnik umiera?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » pn maja 24, 2010 15:14

pabazu,

i jeśli kat jest zapchany to rozwalić turbo.
jesli kat jest nadal w aucie to wyciąć i wtedy zobacz



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pn maja 24, 2010 15:36

arwam, Kata będę wycinał.. A dlaczego kat jak jest zapchany to turbo rozwali? Chcę wiedzieć dla poszerzenia wiadomości ;]


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

arwam

Post autor: arwam » pn maja 24, 2010 16:17

koVWal Mk2 pisze:A dlaczego kat jak jest zapchany to turbo rozwali?
dlatego że jak masz ciśnienie za trubiną w down pipe to będzie dociskać wirnik do osłony termicznej.



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » pn maja 24, 2010 16:25

arwam, dziekuję bardzo :bigok:

[ Dodano: 25 Maj 2010 18:38 ]
Tak jak kiedyś pisałem z MICHASIEM i proponował mi podkręcić turbo... Zrobiłem to wczoraj ;] Efekt o niebo lepszy na postoju już nie kopci tak mocno a szczególnie nie kopci tak jak wcześniej na niebiesko... Podczas jazdy jest bajka ;] Nie kopci tak jak prędzej! Duża różnica;] Jeszcze co zrobię to w sobotę wytnę kata i wtryski zmienię i zobaczymy efekt :bigok:
To filmik:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14191
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 25, 2010 18:53

koVWal Mk2 pisze:o niebo lepszy na postoju już nie kopci tak mocno
koVWal Mk2, dziwię się,że na postoju zauważyłeś różnicę,bo turbo daje ciśnienie tylko pod obciążeniem...
Jeżeli tak się stało,to znaczy,że najprawdopodobniej miałeś/masz WG zapieczone w pozycji otwartej lub półotwartej i wkręcając śrubę regulacyjną domknąłeś zawór...
Wolałbym to wyjąć i sprawdzić...ewentualnie naprawić :bajer:
koVWal Mk2 pisze:Podczas jazdy jest bajka
No to gitara i tego kata tnij koniecznie,bo po tylu latach pewnie jest jak korek dla wydechu :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » wt maja 25, 2010 19:08

Michaś_1977 pisze:dziwię się,że na postoju zauważyłeś różnicę,bo turbo daje ciśnienie tylko pod obciążeniem...
Wiem o tym ;]
Michaś_1977 pisze:najprawdopodobniej miałeś/masz WG zapieczone w pozycji otwartej lub półotwartej i wkręcając śrubę regulacyjną domknąłeś zawór...
Tak było zapieczone i rozruszałem i tak jak mówiłeś wkręciłem 2 obroty :P
Michaś_1977 pisze:No to gitara i tego kata tnij koniecznie,bo po tylu latach pewnie jest jak korek dla wydechu :wink:
Też jestem tego samego zdania:D W 1V jest większy średnicą wygar niż w innych TD? rura fi50 będzie dobra zamiast kata?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14191
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 25, 2010 21:58

koVWal Mk2 pisze:W 1V jest większy średnicą wygar niż w innych TD?
Chyba to samo :-k ...
koVWal Mk2 pisze:rura fi50 będzie dobra zamiast kata?
Dobra.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » wt maja 25, 2010 22:44

u mnie w 1V jest rurka fi 55 mm



Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » śr maja 26, 2010 09:14

koVWal Mk2, wkrecajac wg sprawdziłes jakie masz cisnienie :grin: ja w jr tez mam 55mm

[ Dodano: 26 Maj 2010 09:17 ]
koVWal Mk2, druga sprawa to ze zamiast wywalic tego kata to ty z cisnieniem kombinujesz ,wywal WKOŃCU :chytry: kata to bedziesz widział



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14191
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 26, 2010 09:24

MaSa_Golf pisze:u mnie w 1V jest rurka fi 55 mm
Cały ori wydech 1V ma średnicę 50mm.Musisz mieć od innego silnika :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr maja 26, 2010 10:07

PROXII pisze:druga sprawa to ze zamiast wywalic tego kata to ty z cisnieniem kombinujesz ,wywal WKOŃCU :chytry: kata to bedziesz widział
Przecież pisałem kilka postów prędzej, że będę wycinał...


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr maja 26, 2010 10:50

Michaś_1977, w sumie u mnie niby 1V, ale jak go kupilem to siedziala juz pompa z grzybem, wydech 55mm, turbo K14 :P
teraz jest K03, i wywalony kat i ostatni tlumik :P



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14191
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 26, 2010 13:22

MaSa_Golf, możliwe,że poprzedni właściciel zmieniał słupek silnika.Wcześniej mógł tam siedzieć SB lub JR.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości