Strona 4 z 5

: śr lut 17, 2010 14:26
autor: Michał_1977
Musi być plecionka...przecież silnik przechyla się na poduchach i gdybyś zrobił na sztywno,to coś by strzeliło :bajer: ...

: śr lut 17, 2010 14:32
autor: piotrekgal
no tak, niby tak :bigok: mam T3 w zanadrzu na lato to i nad tym downpipe trzeba by pomyslec no i nad wywaleniem wszystkich tlumikow i wsadzeniu samych rur :helm: jak dobrze pojdzie i nic sie nie zmieni ;)

: śr lut 17, 2010 14:52
autor: Michał_1977
piotrekgal pisze:pomyslec no i nad wywaleniem wszystkich tlumikow i wsadzeniu samych rur
Heh,będziesz płacił mandaty...z przeglądem,też będzie ciężko.
Lepiej zostaw końcowy,tylko w przelocie.

: śr lut 17, 2010 14:54
autor: piotrekgal
Michaś_1977 pisze:Heh,będziesz płacił mandaty...z przeglądem,też będzie ciężko.
Lepiej zostaw końcowy,tylko w przelocie.
ale jak srodkowy wywale montujac rure to nie bedzie problemu ze sluzbami podczas gdybym zostawil tylko koncowy wybaluszajac go ? Czy zrobic tak z dwoma ?

: śr lut 17, 2010 15:26
autor: koVWal
Michaś_1977 ja końcowy mam nowy wymieniałem 2 mies temu:D Chodzi Ci o te wygłuszenie w środku podobne do "waty szklanej"? xD

[ Dodano: 17 Lut 2010 14:28 ]
A co do IC to najlepiej bym chciał oryginalny co był montowany w II. Podoba mi się jak jest położony tylko w tym problem, że ja mam wspomaganie... wiecie o co kaman

: śr lut 17, 2010 17:07
autor: grandi
koVWal Mk2 pisze:wiecie o co kaman
No i co z tego to nic nie przeszkadza olej sobie dolewam , zobacz sobie dokładnie że zbiorniczek wyrównawczy się wysuwa całkowicie bo jest na takich łapkach

: śr lut 17, 2010 17:08
autor: Bartek_R
jak ktoś chce to tu można po słuchać jak brzmi wydech przelotowy na środkowym tłumiku wg mnie jest całkiem ok jadąc ze stałą prędkością prawie nie ma różnicy w stosunku do kompletnego ori wydechu

: śr lut 17, 2010 17:33
autor: Michał_1977
koVWal Mk2 pisze:Michaś_1977 ja końcowy mam nowy wymieniałem 2 mies temu:D Chodzi Ci o te wygłuszenie w środku podobne do "waty szklanej"? xD
Chodzi mi o blaszane przegrody.Wypal otwory w nich o średnicy podobnej do rury wlotowej i wylotowej.Oczywiście trzeba najpierw odciąć rury od tłumika,a po zabiegu przyspawać.
koVWal Mk2 pisze:A co do IC to najlepiej bym chciał oryginalny co był montowany w II.
Słabizna...lepiej szukaj coś większego przed chłodnicę.
koVWal Mk2 pisze:Podoba mi się jak jest położony
Wygląd to nie wszystko...on jest mało wydajny...

: śr lut 17, 2010 20:16
autor: koVWal
Nie zależy mi na dużej mocy no może w przyszłości zmienię coś no ale teraz podoba mi się jak oryginalnie Mk2 miały montowane:D najważniejsze jest to że będzie to mi oko cieszyło... Innym nie musi się podobać. :grin: :okej:

: śr lut 17, 2010 22:54
autor: Bartek_R
najważniejsze jest to że będzie to mi oko cieszyło... Innym nie musi się podobać. :grin: :okej:
_________________
:bajer:

: śr lut 17, 2010 23:28
autor: Toshiba
koVWal Mk2, skompletowanie ori IC będzie o wiele droższe niż założenie FMIC od Mastera :)

: czw lut 18, 2010 00:16
autor: piotrekgal
Michaś_1977 pisze:Wypal otwory w nich o średnicy podobnej do rury wlotowej i wylotowej.Oczywiście trzeba najpierw odciąć rury od tłumika,a po zabiegu przyspawać.
Niekazdy ma jak/czym wypalic, moze lepiej byloby odciac tlumik od calosci nastepnie kątówką rozciac "brzuch" tlumika tam umiescic rure i nastepnie "brzuch" zespawac spowrotem i potem wstawic caly tlumik na swoje miejsce ?

: czw lut 18, 2010 01:30
autor: grandi
Kupić org icek to dużo szczęścia i ręce do boga , ja miałem szczecie bo sąsiad rozbuł całego SB - w sumie mogłem kupić cały silnik za 500 zł co teraz żałuje ale Ic i inne ciekawe rarytasy wyrwałem - tak długo mu wierciłem dziurę w brzuchu aż wymiękł

: czw lut 18, 2010 10:55
autor: Bartek_R
Na prawdę wg mnie nie ma co sobie zawracać głowy z ori ickiem lepiej założyć coś pożądnego przed chłodnicę będzie taniej i efektywniej