1V kat

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 14:26

Musi być plecionka...przecież silnik przechyla się na poduchach i gdybyś zrobił na sztywno,to coś by strzeliło :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 17, 2010 14:32

no tak, niby tak :bigok: mam T3 w zanadrzu na lato to i nad tym downpipe trzeba by pomyslec no i nad wywaleniem wszystkich tlumikow i wsadzeniu samych rur :helm: jak dobrze pojdzie i nic sie nie zmieni ;)



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 14:52

piotrekgal pisze:pomyslec no i nad wywaleniem wszystkich tlumikow i wsadzeniu samych rur
Heh,będziesz płacił mandaty...z przeglądem,też będzie ciężko.
Lepiej zostaw końcowy,tylko w przelocie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr lut 17, 2010 14:54

Michaś_1977 pisze:Heh,będziesz płacił mandaty...z przeglądem,też będzie ciężko.
Lepiej zostaw końcowy,tylko w przelocie.
ale jak srodkowy wywale montujac rure to nie bedzie problemu ze sluzbami podczas gdybym zostawil tylko koncowy wybaluszajac go ? Czy zrobic tak z dwoma ?



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 17, 2010 15:26

Michaś_1977 ja końcowy mam nowy wymieniałem 2 mies temu:D Chodzi Ci o te wygłuszenie w środku podobne do "waty szklanej"? xD

[ Dodano: 17 Lut 2010 14:28 ]
A co do IC to najlepiej bym chciał oryginalny co był montowany w II. Podoba mi się jak jest położony tylko w tym problem, że ja mam wspomaganie... wiecie o co kaman


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr lut 17, 2010 17:07

koVWal Mk2 pisze:wiecie o co kaman
No i co z tego to nic nie przeszkadza olej sobie dolewam , zobacz sobie dokładnie że zbiorniczek wyrównawczy się wysuwa całkowicie bo jest na takich łapkach


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr lut 17, 2010 17:08

jak ktoś chce to tu można po słuchać jak brzmi wydech przelotowy na środkowym tłumiku wg mnie jest całkiem ok jadąc ze stałą prędkością prawie nie ma różnicy w stosunku do kompletnego ori wydechu


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr lut 17, 2010 17:33

koVWal Mk2 pisze:Michaś_1977 ja końcowy mam nowy wymieniałem 2 mies temu:D Chodzi Ci o te wygłuszenie w środku podobne do "waty szklanej"? xD
Chodzi mi o blaszane przegrody.Wypal otwory w nich o średnicy podobnej do rury wlotowej i wylotowej.Oczywiście trzeba najpierw odciąć rury od tłumika,a po zabiegu przyspawać.
koVWal Mk2 pisze:A co do IC to najlepiej bym chciał oryginalny co był montowany w II.
Słabizna...lepiej szukaj coś większego przed chłodnicę.
koVWal Mk2 pisze:Podoba mi się jak jest położony
Wygląd to nie wszystko...on jest mało wydajny...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » śr lut 17, 2010 20:16

Nie zależy mi na dużej mocy no może w przyszłości zmienię coś no ale teraz podoba mi się jak oryginalnie Mk2 miały montowane:D najważniejsze jest to że będzie to mi oko cieszyło... Innym nie musi się podobać. :grin: :okej:


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » śr lut 17, 2010 22:54

najważniejsze jest to że będzie to mi oko cieszyło... Innym nie musi się podobać. :grin: :okej:
_________________
:bajer:


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » śr lut 17, 2010 23:28

koVWal Mk2, skompletowanie ori IC będzie o wiele droższe niż założenie FMIC od Mastera :)



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » czw lut 18, 2010 00:16

Michaś_1977 pisze:Wypal otwory w nich o średnicy podobnej do rury wlotowej i wylotowej.Oczywiście trzeba najpierw odciąć rury od tłumika,a po zabiegu przyspawać.
Niekazdy ma jak/czym wypalic, moze lepiej byloby odciac tlumik od calosci nastepnie kątówką rozciac "brzuch" tlumika tam umiescic rure i nastepnie "brzuch" zespawac spowrotem i potem wstawic caly tlumik na swoje miejsce ?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lut 18, 2010 01:30

Kupić org icek to dużo szczęścia i ręce do boga , ja miałem szczecie bo sąsiad rozbuł całego SB - w sumie mogłem kupić cały silnik za 500 zł co teraz żałuje ale Ic i inne ciekawe rarytasy wyrwałem - tak długo mu wierciłem dziurę w brzuchu aż wymiękł


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Bartek_R
Pasza dla Świń
Pasza dla Świń
Posty: 395
Rejestracja: pn gru 14, 2009 23:32
Lokalizacja: Krzemienna Podkarpackie
Kontakt:

Post autor: Bartek_R » czw lut 18, 2010 10:55

Na prawdę wg mnie nie ma co sobie zawracać głowy z ori ickiem lepiej założyć coś pożądnego przed chłodnicę będzie taniej i efektywniej


Fortuna jeździ na jednym kole
a bieda na dwóch;
dlatego szybciej nas dogania
:rozpacz:
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 28 gości