Strona 4 z 4

: wt lut 23, 2010 19:46
autor: Niemek69
wychodzi tam taki bolec i trzeba go srubokretem wcisnac bo nie odbija.

: wt lut 23, 2010 20:15
autor: t0mal
Albo ktoś słoneczko dłubał, albo wężyk może być nieczelny. Wogóle to sporo już się tego albo narobiło :) Mieszkasz w lubelskim?

: wt lut 23, 2010 20:24
autor: Niemek69
ja z lodzkiego...no tym sloneczkiem tez krecilem:) coflem dwa obroty i zostawilem bo mniej kopci ...to ma taki wplyw?:O

: wt lut 23, 2010 20:50
autor: t0mal
No właśnie, lepiej się go nie czepiać jak nie trzeba, bo potem nie można dojść do ładu a to z turbo dziurą, a to z kopceniem - jeśli za mocno odkręcisz będzie to pierwsze, albo brak mocy, jeśli za mocno wkręcisz to drugie.

Podkładkę pod pina lepiej załóż na miejsce bo może on naciskać na bolec i pojawi się wyciek. Nie musi być to oryginalna, może być niższa.

: wt lut 23, 2010 21:12
autor: Niemek69
no to wrpce z tym ustawieniem slonecznika na ustawienia fabryczne zaznaczylem na nim delikatnie znak naszczescnie i rowne dwa obroty coflem...pewnie i tak ta pompa jest do wymiany to co mi pozostalo jak ja trochu pokrecic:) no wlasnie bo mysle ze bez podkladki za daleko wpadna i moze poprostu stozek zalapuje i tak o ten najgrubszy punkt zaarz po tym najcienszym?

[ Dodano: 23 Lut 2010 20:17 ]
wlasnie tOmal a co daje odwrocenie tego pina?bo czasto sie spotykam z tym ze pin odrocony:/

: wt lut 23, 2010 21:42
autor: t0mal
Zwiększa dawkę paliwa przy obciążeniu, tj kiedy sprężarka pompuje.

: wt lut 23, 2010 21:47
autor: Niemek69
troche tego nie czaje:( przecierz one jest ze wszystkich stron taki sam?no moj chociarz taki jest

: wt lut 23, 2010 21:47
autor: t0mal
Niemek69 pisze:pewnie i tak ta pompa jest do wymiany
Oj żebyś się nie zdziwił, lepiej wszystko wcześniej posprawdzać, poustawiać, czyli jak pisałem początek wtrysku, wtryski, kompresja.

Jeśli chcesz to możesz spróbować delikatnie opóźnić wtrysk, czyli poluzuj pompę na mocowaniach (4 śruby) i około milimetra odchyl ją od silnika (do siebie). Jak zacznie przerywać na wolnych obrotach i kopcić na biało ustaw tak jak było.
Jeśli masz problemy z odpalaniem to nie ruszaj.

: śr lut 24, 2010 11:02
autor: Niemek69
tOmal bo ja mam pompe taha od zwyklego diesla i ona jest dobra i mylse dalo by rade ja wmatowac by sprawdzic to szrapanie?bo ona jest bez tego grzybka:(

[ Dodano: 24 Lut 2010 18:40 ]
panowie juz wiem o co z tym bost pinem kaman:) dzis go tak ustawilem ze malo kierownicy nie urwalem tak sie trzymac musialem :)fajnie tak pokrecic:)

szarpanie silnika podczas jazdy

: pn sty 16, 2012 10:43
autor: Niemek69
witam problem usunąłem to napisze objaw szarpania silnikiem w tym zakresie obrotów. zrobiłem wolnossącego diesla odłączając przewód miedzy intercoolerem a kolektorem wlotowym .i co się okazuję ?auto bez mocy (wiadomo czemu ) ale nie szarpie .wyczyściłem intercoller rozpuszczalnikiem (masakra ile tego było:( ),zakładam i próba. Klekotek idzie az miło ,nie szarpie!,mniej kopci ładniej cyka:) podejrzewam ze w tym zakresie obrotów turbo słabo jeszcze dmuchało a powietrze nie mogło przebić się przez Icka i auto szarpało . pozdrawiam Forumowiczów i dziękuję za pomoc