nie, analogicznie jak do t2 spójrz kilka postów wyżej.
: sob mar 20, 2010 18:44
autor: koVWal
Ja nie mam dodatkowego chłodzenia turbo w kkk14 a T3 ma chłodzenie dodatkowe czy też nie ma?
: sob mar 20, 2010 19:09
autor: Ł-u-k-a-s-z
t0mal, mi sie wydaje ze jest jak piszeBENITOw t2, podobnie zauwarzyłem w t3 musi miec duze obciazenie zeby zaczac pchac
[ Dodano: 20 Mar 2010 18:11 ] koVWal Mk2, z tego co koledzy pisali duzo rzeczy trzeba zmieniac widzisz ja chce mniejsza a ty wieksza
: sob mar 20, 2010 19:22
autor: Michał_1977
koVWal Mk2 pisze:a T3 ma chłodzenie dodatkowe czy też nie ma?
Nie ma.Chłodzenie cieczą miały tylko K-14 i T-2 dedykowane do SB-ka.
: sob mar 20, 2010 19:31
autor: koVWal
Ja mam K-14 i chciałbym np założyć tą T3 to musiałbym coś przerabiać? Po prostu interesuje mnie takie turbo co dmucha jak moje obecne K-14 no ale może lepiej też dmuchać i tylko żeby głośniej gwizdało co proponujecie?
: sob mar 20, 2010 20:03
autor: Michał_1977
koVWal Mk2 pisze:Ja mam K-14 i chciałbym np założyć tą T3 to musiałbym coś przerabiać?
Musisz mieć do niej odpływ oleju i rurę z filtra do suszarki,bo T-3 ma większą średnicę wejścia.
koVWal Mk2 pisze:takie turbo co dmucha jak moje obecne K-14
T-3 i K-24 wstają nieco później,chyba że podlejesz paliwkiem,to wtedy wcześniej
koVWal Mk2 pisze:no ale może lepiej też dmuchać
To wtedy zdecydowanie większą trzeba pakować...
koVWal Mk2 pisze:tylko żeby głośniej gwizdało co proponujecie?
Gwizdek od czajnika na wydech ...
: sob mar 20, 2010 20:05
autor: koVWal
Aha a jak bym chciał założyć K-24 to też muszę przerabiać? Ty co zmieniłeś jak zmieniałeś turbo? No a z tym ostatnim to nie nie dziękuje czajnik zostawię cały xD
: sob mar 20, 2010 20:09
autor: Michał_1977
Też spływ oleju do zmiany i rura ssąca
: sob mar 20, 2010 20:53
autor: VwMaly
Panowie chce dołączyć się do dyskusji właśnie co miałem zakładać post i pytać o k14 i t2 na chwile obecną mam k14 która pada i kupiłem t2 również z SB;ka co okazało się potem.. czyli k14 w sb;ku jest również chłodzona cieczą i nie bede musiał nic przerabiać?
: ndz mar 21, 2010 08:23
autor: Ł-u-k-a-s-z
VwMaly, zakładaj i gwizdaj kolego
: śr kwie 07, 2010 20:39
autor: t0mal
Sory za odgrzanego w mikrofali, ale nie chcę być gołosłownym
Otóż pisałem że Garrett T3 napompuje 1.5 bara z pierwszego biegu, ale nie miałem jak to udowodnić - było mokro i na dodatek ułamałem wahacz. Dzisiaj nagrałem taką oto niemal hollywoodzką produkcję godną oskara:
Jak się wytęży wzrok widać że wskazówka wychodzi na czerwone pole, czyli ponad 1.5 ciśnienie mam ustawione na 1.8
Sorry za bylejakość ale ciężko było mi utrzymać telefon w miejscu.
[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:42 ]
To podciśnienie na wolnych obrotach to oszustwo, nie zwracać na to uwagi