Turbo k14 a t2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
t0mal, mi sie wydaje ze jest jak piszeBENITOw t2, podobnie zauwarzyłem w t3 musi miec duze obciazenie zeby zaczac pchac
[ Dodano: 20 Mar 2010 18:11 ]
koVWal Mk2, z tego co koledzy pisali duzo rzeczy trzeba zmieniac widzisz ja chce mniejsza a ty wieksza![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
[ Dodano: 20 Mar 2010 18:11 ]
koVWal Mk2, z tego co koledzy pisali duzo rzeczy trzeba zmieniac widzisz ja chce mniejsza a ty wieksza
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 19:14 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Musisz mieć do niej odpływ oleju i rurę z filtra do suszarki,bo T-3 ma większą średnicę wejścia.koVWal Mk2 pisze:Ja mam K-14 i chciałbym np założyć tą T3 to musiałbym coś przerabiać?
T-3 i K-24 wstają nieco później,chyba że podlejesz paliwkiem,to wtedy wcześniejkoVWal Mk2 pisze:takie turbo co dmucha jak moje obecne K-14
![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
To wtedy zdecydowanie większą trzeba pakować...koVWal Mk2 pisze:no ale może lepiej też dmuchać
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Gwizdek od czajnika na wydechkoVWal Mk2 pisze:tylko żeby głośniej gwizdałoco proponujecie?
![rotfl :rotfl:](./images/smilies/rotfl.gif)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14142
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Ł-u-k-a-s-z
- Gadatliwa bestia
- Posty: 896
- Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
- Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice
Sory za odgrzanego w mikrofali, ale nie chcę być gołosłownym ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Otóż pisałem że Garrett T3 napompuje 1.5 bara z pierwszego biegu, ale nie miałem jak to udowodnić - było mokro i na dodatek ułamałem wahacz. Dzisiaj nagrałem taką oto niemal hollywoodzką produkcję godną oskara:
Jak się wytęży wzrok widać że wskazówka wychodzi na czerwone pole, czyli ponad 1.5
ciśnienie mam ustawione na 1.8
Sorry za bylejakość ale ciężko było mi utrzymać telefon w miejscu.
[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:42 ]
To podciśnienie na wolnych obrotach to oszustwo, nie zwracać na to uwagi![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Otóż pisałem że Garrett T3 napompuje 1.5 bara z pierwszego biegu, ale nie miałem jak to udowodnić - było mokro i na dodatek ułamałem wahacz. Dzisiaj nagrałem taką oto niemal hollywoodzką produkcję godną oskara:
Jak się wytęży wzrok widać że wskazówka wychodzi na czerwone pole, czyli ponad 1.5
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Sorry za bylejakość ale ciężko było mi utrzymać telefon w miejscu.
[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:42 ]
To podciśnienie na wolnych obrotach to oszustwo, nie zwracać na to uwagi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości