Turbo k14 a t2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob mar 20, 2010 17:35

nie, analogicznie jak do t2 spójrz kilka postów wyżej.



Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob mar 20, 2010 18:44

Ja nie mam dodatkowego chłodzenia turbo w kkk14 a T3 ma chłodzenie dodatkowe czy też nie ma?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » sob mar 20, 2010 19:09

t0mal, mi sie wydaje ze jest jak piszeBENITOw t2, podobnie zauwarzyłem w t3 musi miec duze obciazenie zeby zaczac pchac :grin:

[ Dodano: 20 Mar 2010 18:11 ]
koVWal Mk2, z tego co koledzy pisali duzo rzeczy trzeba zmieniac widzisz ja chce mniejsza a ty wieksza :grin:
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 19:14 przez Ł-u-k-a-s-z, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 19:22

koVWal Mk2 pisze:a T3 ma chłodzenie dodatkowe czy też nie ma?
Nie ma.Chłodzenie cieczą miały tylko K-14 i T-2 dedykowane do SB-ka.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob mar 20, 2010 19:31

Ja mam K-14 i chciałbym np założyć tą T3 to musiałbym coś przerabiać? Po prostu interesuje mnie takie turbo co dmucha jak moje obecne K-14 no ale może lepiej też dmuchać i tylko żeby głośniej gwizdało :D co proponujecie?


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:03

koVWal Mk2 pisze:Ja mam K-14 i chciałbym np założyć tą T3 to musiałbym coś przerabiać?
Musisz mieć do niej odpływ oleju i rurę z filtra do suszarki,bo T-3 ma większą średnicę wejścia.
koVWal Mk2 pisze:takie turbo co dmucha jak moje obecne K-14
T-3 i K-24 wstają nieco później,chyba że podlejesz paliwkiem,to wtedy wcześniej :satan:
koVWal Mk2 pisze:no ale może lepiej też dmuchać
To wtedy zdecydowanie większą trzeba pakować... :bajer:
koVWal Mk2 pisze:tylko żeby głośniej gwizdało :D co proponujecie?
Gwizdek od czajnika na wydech :rotfl: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » sob mar 20, 2010 20:05

Aha a jak bym chciał założyć K-24 to też muszę przerabiać? Ty co zmieniłeś jak zmieniałeś turbo? No a z tym ostatnim to nie nie dziękuje czajnik zostawię cały xD


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:09

Też spływ oleju do zmiany i rura ssąca :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » sob mar 20, 2010 20:53

Panowie chce dołączyć się do dyskusji właśnie co miałem zakładać post i pytać o k14 i t2 na chwile obecną mam k14 która pada i kupiłem t2 również z SB;ka co okazało się potem.. czyli k14 w sb;ku jest również chłodzona cieczą i nie bede musiał nic przerabiać?


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
Ł-u-k-a-s-z
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: śr lip 08, 2009 17:40
Lokalizacja: CHRZANÓW/Regulice

Post autor: Ł-u-k-a-s-z » ndz mar 21, 2010 08:23

VwMaly, zakładaj i gwizdaj kolego :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr kwie 07, 2010 20:39

Sory za odgrzanego w mikrofali, ale nie chcę być gołosłownym :)
Otóż pisałem że Garrett T3 napompuje 1.5 bara z pierwszego biegu, ale nie miałem jak to udowodnić - było mokro i na dodatek ułamałem wahacz. Dzisiaj nagrałem taką oto niemal hollywoodzką produkcję godną oskara:

Jak się wytęży wzrok widać że wskazówka wychodzi na czerwone pole, czyli ponad 1.5 :bigok: ciśnienie mam ustawione na 1.8
Sorry za bylejakość ale ciężko było mi utrzymać telefon w miejscu.

[ Dodano: 07 Kwi 2010 20:42 ]
To podciśnienie na wolnych obrotach to oszustwo, nie zwracać na to uwagi :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości