Strona 4 z 5

: ndz mar 21, 2010 23:24
autor: Fahoo
Nie z gadzam sie z tobą
w tamtym tygodniu czysciłem swoj nastawnik i tez nie palił wyłądowałem nawet aku...
potem po ładowaniu
zrobiłem j/w odpalił od strzała

: pn mar 22, 2010 10:34
autor: damcio151
nie musisz się zgadzać, nastawnik czyściłem kilka razy już , ani razu nie było trzeba go zalewać, układ sam się odpowietrza
ustawić dobrze RSW i wstępnie dawkę paliwa ... to jest podstawa, musi odpalić, chyba, że został źle złożony

: pn mar 22, 2010 15:36
autor: ringel
damcio151 pisze:ani razu nie było trzeba go zalewać, układ sam się odpowietrza
ustawić dobrze RSW i wstępnie dawkę paliwa ... to jest podstawa, musi odpalić, chyba, że został źle złożony
zgodzę się, po poprawnym złożeniu nie ma żadnego problemu z odpaleniem, kilka razy pokręci i zapali, a już nie raz wykonywałem te operację.

: sob mar 27, 2010 18:58
autor: kusmirka1
Witam! Witam! Dziś również była kolejna próba uruchomienia Golfiny, po odłączeniu czujnika temp. cieczy Golf odpalił ale wkręcił się na wysokie obroty i zdusiłam go piątym biegiem. Troszkę zmniejszyliśmy dawkę i przy kolejnej próbie zaczęło coś stukać w nastawniku i zastanawiam się czy te stuki to coś złego, więc chciałabym się najpierw zapytać przed kolejnymi działaniami. :crazy:

: sob mar 27, 2010 19:16
autor: damcio151
kusmirka1 pisze:Troszkę zmniejszyliśmy dawkę i przy kolejnej próbie zaczęło coś stukać w nastawniku i zastanawiam się czy te stuki to coś złego, więc chciałabym się najpierw zapytać przed kolejnymi działaniami. :crazy:
powiedz coś więcej ... na włączonym zapłonie, czy silniku ? dobrze założyliście nastawnik ?

swoją drogą opornie Wam to idzie :grin:

: sob mar 27, 2010 19:30
autor: kusmirka1
Stuki było słychać podczas kręcenia rozrusznikiem a nie jestem pewna do końca czy te stuki to były z nastawnika czy pompy. Napewno z tych okolic... Idzie opornie bo jak się nie ma pojęcia... to tak jest :helm:

: sob mar 27, 2010 19:35
autor: damcio151
Zdejmijcie nastawnik i załóżcie ponownie uważając, aby trzpień nastawnika wszedł dobrze w otwór na pierścieniu w pompie

: pn mar 29, 2010 18:51
autor: kusmirka1
Po kolejnej próbie efekt był marny. Jeszcze raz wyciągneliśmy cały nastawnik, kulka prawidłowo weszła w otwór. Jednak stukanie "klekotanie" bardzo mnie niepokoi. Nie wiem czy słychać je z pompy czy spod dekla zaworów. Co to może być? Skąd te stuki? :-k

: pn mar 29, 2010 19:48
autor: woojas25
jednym słowem naprawiliście

: wt cze 29, 2010 15:33
autor: Fahoo
no i jak tam
auto jeździ czy idziesz po kolejny bilet 3 miesięczny? :grin:

golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

: pn lis 15, 2010 00:05
autor: lukjar7
chłopaki a Wy jak regulujecie dawke nastawnikiem to gasicie auto czy na odpalonym ?

golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

: pn lis 15, 2010 00:29
autor: Fahoo
lukjar7, i tak i tak mozna ,zalezy od wprawy

Re: golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

: pt lis 19, 2010 00:00
autor: lukjar7
Fahoo pisze:lukjar7, i tak i tak mozna ,zalezy od wprawy
na odpalonym raczej łatwiej ;)

golf 3 wtryski ASV zmiana Vagiem dawki paliwa

: ndz mar 24, 2013 18:52
autor: wronek1
Panowie takie pytanie , był u mnie wczoraj kumpel na podpiecie pod Vagcom,a.
Zmienił wtryski w swoim 1z na takie z AFN'a , wtryski numery miały z afna ale co mnie zdziwiło....
Podpieliśmy pod vaga a tam dawka po zmianie wtrysków wzrosła , wcześniej miał 3.6 mg/skok a teraz na tych wtryskach Vag pokazuje 1.8 mg/skok .
Gdzie wszyscy piszą że na wiekszych wtryskach dawka powinna spaść ...

Co jest nie Hallo ? jakies pomysły ?

Auto wydaje się byc mocniejsze ale nie możemy skminić co z Tą dawką.