Strona 4 z 4
: śr sty 27, 2010 23:13
autor: Damilio
t0mal, a gdzie dokładnie jest ten czujnik?? o jaki kruciec chodzi?? to też może być przyczyną tego ze na początku odpala (jak jest zimny) jakby na trzech cylindrach??
: pt sty 29, 2010 00:18
autor: Bartek_R
Damilio,
czujnik jest na fotce zaznaczony czerwonym kółeczkiem tylko u ciebie powinno być dwa drugi z góry
a króciec to to w niebieskim kółku
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/249/30137ad6523e0259m.jpg)
a co do mnie to zrobiłem tak że spuściłem stare paliwo, które z resztą miało konsystencję białego kisielu, zalałem nowego które już wyglądało jak paliwo + wymiana filtra i jest ok,
i tu dziękuje koledze
t0mal, za motywacje bo pewnie inaczej jeździł bym na tym starym paliwie i bez filtra
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
plusik za wsparcie
: pt sty 29, 2010 11:42
autor: BENITO
t0mal, co do podgrzewacza w filtrze to praktycznie on nic nie daje, ja zmieniłem specjalnie na filtr bez podgrzewacza bo przez niego pompa łapie lewe powietrze.
: pt sty 29, 2010 12:58
autor: t0mal
Teoretycznieprzy dużym mrozie powinien pomagać, bo powrót jest kierowany do filtra a nie do baku i nie wychładza się w przewodach.
Jeśli nie jest jakoś strasznie zimno to i tak ciepłe paliwo jest zasysane do silnika, bo miesza się w smoku.