grzanie świec!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
- Kontakt:
A ja mam pytanie o wytrzymałość świec. Czy są one tak wytrzymałe ze można podgrzewać świece 2 lub 3 raz w wieksze mrozy czy to grozi przepaleniem sie świec. Pamiętajny ze po 1 grzaniu świeca jest rozgrzana do czerwoności a my znów jej włączamy grzanie na pare sekund. A wiec czy narazamy je wtedy na szybkie spalenie??
W dłuzszej perspektywie napewno takie podwójne czy potrójne grzanie swiec skróci ich zywotność,ale pamietajcie ze inaczej zachowuje sie swieca wkręcona w głowice a inaczej podgrzewana "luzem". Zimna głowica momentalnie odbiera z nich ciepło, nawet gorąca głowica ma za zadanie utrzymac własciwą temp świecy aby nie nagrzała sie za bardzo. Dlatego duzo łatwiej spalic swiece na powietrzu niz swiece wkręconą w głowice.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
- Kontakt:
czasami w opisie świecy występuje taka informacja czy nadaje się ona do powtórnego podgrzania czy nie. Kilka razy się spotkałem już że w dokumentacji było zaznaczone że podana świeca NIE NADAJE się do natychmiastowego, drugiego podgrzania. Dopiero po upływie 30s było dozwolone podgrzanie.marcuso86 pisze:A ja mam pytanie o wytrzymałość świec. Czy są one tak wytrzymałe ze można podgrzewać świece 2 lub 3 raz w wieksze mrozy czy to grozi przepaleniem sie świec. Pamiętajny ze po 1 grzaniu świeca jest rozgrzana do czerwoności a my znów jej włączamy grzanie na pare sekund. A wiec czy narazamy je wtedy na szybkie spalenie??
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:52
- Lokalizacja: stalowa wola
Witam vw golf III 1,9 TD 1997
przy takich mrozach musze ze 4 razy podgrzac swiece zanim z trudem zapali.
akumulator mam nowy. za kazdzm razem kontrolka swiec pali sie ok 4 sekundy a potem
gasnie.
Jesli ktos moze mi pomoc to jestem wdzieczny.
Przepraszam za pismo , cos mi sie dzieje z klawiatura kompa.
przy takich mrozach musze ze 4 razy podgrzac swiece zanim z trudem zapali.
akumulator mam nowy. za kazdzm razem kontrolka swiec pali sie ok 4 sekundy a potem
gasnie.
Jesli ktos moze mi pomoc to jestem wdzieczny.
Przepraszam za pismo , cos mi sie dzieje z klawiatura kompa.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw sty 21, 2010 18:52
- Lokalizacja: stalowa wola
Witam!
Ja mam też problem z odpaleniem mojego AJM 1,9 TDI 115KM 193000tyś przebieg.
Przed swiętami jak były duże mrozy to palił od kopa, a dziś np było u mnie -11 i długo kręcił aż załapał i później nie równo chodził. kontrolka swiec świeciła długo ale i tak po zgaśnięciu po jakiś 5s słyszałem dopiero dzwięk przekaźnika. Później postał z 6 godzin na mrozie i kontrolka zgasła po 2 sekundach i odpalił na rys.
Co to może być??
Ja mam też problem z odpaleniem mojego AJM 1,9 TDI 115KM 193000tyś przebieg.
Przed swiętami jak były duże mrozy to palił od kopa, a dziś np było u mnie -11 i długo kręcił aż załapał i później nie równo chodził. kontrolka swiec świeciła długo ale i tak po zgaśnięciu po jakiś 5s słyszałem dopiero dzwięk przekaźnika. Później postał z 6 godzin na mrozie i kontrolka zgasła po 2 sekundach i odpalił na rys.
Co to może być??
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Świece sobie sprawdż kolego bo na 99% masz spaloneBart_71 pisze:Przed swiętami jak były duże mrozy to palił od kopa, a dziś np było u mnie -11 i długo kręcił aż załapał i później nie równo chodził.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
-
- Nowicjusz
- Posty: 39
- Rejestracja: pt wrz 25, 2009 21:50
- Lokalizacja: Poland
Też tak katowałem rozrusznik, bo myślałem że tak ma być po sprawdzeniu świec (wszystkie sprawne). Jednak po lekturze kilku tematów z tego działu stwierdziłem, że jednak to dziwna sprawa, że nie odpala od strzała. Sprawa okazała się prozaicznie prosta, mianowicie prąd nie dochodził do świec i żadna nie grzała - przyczyna - spalony bezpiecznik. Plus tego wszystkiego taki, że po mimo takich mrozów silnik odpalał, świadczy że ma porządną kompresje.zbyszekboo pisze:Witam vw golf III 1,9 TD 1997
przy takich mrozach musze ze 4 razy podgrzac swiece zanim z trudem zapali.
akumulator mam nowy. za kazdzm razem kontrolka swiec pali sie ok 4 sekundy a potem
gasnie.
Jesli ktos moze mi pomoc to jestem wdzieczny.
Przepraszam za pismo , cos mi sie dzieje z klawiatura kompa.
Ostatnio zmieniony pt sty 22, 2010 00:15 przez gburwygibus, łącznie zmieniany 2 razy.
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
[url=http://www.przystawach.pl]Agroturystyka Wolimierz[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 152 gości