: pt gru 18, 2009 01:36
Jest daleko od OKdamian-ppp pisze:Powód do obaw, skoro ma ponad 200 000 km na szfie, czy jest jak najbardziej ok?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Jest daleko od OKdamian-ppp pisze:Powód do obaw, skoro ma ponad 200 000 km na szfie, czy jest jak najbardziej ok?
kolego właśnie 40-46 jest idalnym ustawieniem przy 90st według vag-a, tak pali ciut lepiej na 51 czyli wcześniejszym wtrysku, ale to nie jest prawidłowe rozwiązanie.Fahoo pisze:masa1988,to nie normaKat ma w normie 40-46.
norma to 51 popraw i obserwuj
mówisz o korekcjach na vagu?damian81Z pisze:piter_s, pokazal spadek kompresji mial przedzialy na wykresie od 2,00 do 3,00 ze tyle powinno byc jak jest wszystko ok a u mnie bylo -2,00 ,on nie pokazuje stopnia sprezania
[ Dodano: 17 Gru 2009 22:54 ]
Quattro_S2, placilem 70zl (nie w aso)
no właśnie wypada na 46 na wykresie idealnie, a uwierz mi że 5st przyśpieszenie kąta nie robi różnicy, mowa o 20 30 st to tak, miałem auta co miały po 20st i paliły w mrozy.Fahoo pisze:piter_s, odpal tdi-timing wybierz swoj silnik i zobacz sam gdzie wypada kąt
powinien byc na niebieskiej lini lub lekko nad nią-wasze auta róbcie jak chcecie 40-48 zbyt późny kat i zdania nie zmienie poza ty w vagu jest zakres a nie na sztywno
Dobrze mówi "polać mu". Ja ustawiłem na 60 celowo bo lepiej silnik pracuje, nie wiem czy to wina 216-stek ale słyszę i czuję że jest lepiej niż przy 50.piter_s pisze:5st przyśpieszenie kąta nie robi różnicy, mowa o 20 30 st to tak