Golf z silnikiem 1V jakie turbo

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt gru 04, 2009 12:35

arwam pisze: 4T na dużych flanszach...
Co masz na myli z dużymi flanszami? Bo o skrzyni 4T coś czytałem ale nie miałem jeszcze czasu głębiej wejść w temat

Co do sprzęgła na szczęście nie jest to tragiczny koszt w MK II :grin:

A jak Garret T3 czuje sie przy mocy rzędu 100 KM? Moze faktycznie lepiej założyć te turbo niż katować K14 i stawiać za sobą zasłonę dymna


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 12:51

finch pisze:Co masz na myli z dużymi flanszami?
Skrzynia z MK3
A jak Garret T3 czuje sie przy mocy rzędu 100 KM?
Jeszcze śpi :) z tej sprężarki można wycisnąć sporo więcej.



arwam

Post autor: arwam » pt gru 04, 2009 13:56

jarekkoval pisze:az tyle to watpie ? jesli uwazasz ze na 9mm da sie tyle osiagnac to co trzeba pozmieniac :chytry:
trzeba pobawić się z dźwignią dozownika.

[ Dodano: 04 Gru 2009 12:59 ]
finch pisze:A jak Garret T3 czuje sie przy mocy rzędu 100 KM? Moze faktycznie lepiej założyć te turbo niż katować K14 i stawiać za sobą zasłonę dymna
Na T3 można sporo wydusić ; najlepiej zobacz jak u mnie jeździł na 1,4bara AAZ a później było podciągnięte do 1,8bara.
na niej na pierwszych dwóch lub trzech biegach w zależności od tego jak wystroisz to będzie zasłona dymna jak wciśniesz pedał gazu do samego spodu.
ale na biegach od trójki wzyż auto jedzie jak wściekłe.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt gru 04, 2009 16:02

A co trzeba przerobić, żeby do 1V wsadzić T3?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 17:54

Będziesz potrzebował wężyk do spływu oleju i rurę do filtra powietrza od JR. I kanał.

Turbo najlepiej jest wyjąć razem z kolektorem wydechowym, i razem z nim założyć.



Awatar użytkownika
Toshiba
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 856
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
Lokalizacja: CeeLI / CeWu
Kontakt:

Post autor: Toshiba » pt gru 04, 2009 18:14

Z wydechem nic nie trzeba robić?

Chciałem jeszcze zapytać czy gra warta świeczki. Silnik trochę już ma przejechane, dochodzi 400.000, zaworki stukają (jak pisałem wyżej), głowica już nie raz planowana. Turbo rzyga olejem, dlatego pytam. Ale czy jak założę większe turbo to nic nie rozpieprzy w silniku? Zaznaczam, że silnik będę remontował. Czy lepiej kupić drugi?
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:15 przez Toshiba, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pt gru 04, 2009 18:17

Ja bym wolał kupić inny silnik niż nowe turbo.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 18:26

Z wydechem nic nie trzeba robić?
Nie, taki sam.
NightRider pisze:Ale czy jak założę większe turbo to nic nie rozpieprzy w silniku?
Nie, silnik będzie miał lżej (przy takim samym doładowaniu)
NightRider pisze:Zaznaczam, że silnik będę remontował. Czy lepiej kupić drugi?
To zależy w jakim jest stanie i co trzeba będzie wymienić.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 18:27 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt gru 04, 2009 20:40

t0mal,

ja zawsze odkręcam tylko turbo bo znacznie więcej zachodu jest z odkręceniem całego kolektora zwłaszcza jeśli siedzi na nim turbina

[ Dodano: 04 Gru 2009 19:41 ]
NightRider pisze:Czy lepiej kupić drugi
jeśli głowica była planowana to juz nie na wojujesz za dużo.
lepiej poszukać innego silnika, może się skusisz na większą pojemność?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 20:42

A ja miałem tak zapieczone śruby, że dopiero na imadle i z pomocą rurki udało mi się odkręcić sprężarkę od kolektora.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 20:43 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



arwam

Post autor: arwam » pt gru 04, 2009 20:54

t0mal,

a zaplikowałsę w odpowiedniej ilości DOBRY odrdzewiacz?



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt gru 04, 2009 20:58

Co do skrzyni to powiedzcie mi z jakim silnikiem to hulało bo jak pójdę poszukać i powiem 4T to potraktuje mnie gość jako kosmitę :D

PANOWIE
CEL: 100 KM
Założenia:
-auto do normalnego użytkowania
-żadnej zasłony dymnej z tyłu
-nie wyżyłowane podzespoły

Najlepsze rozwiązanie waszym zdaniem.


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt gru 04, 2009 20:58

Nie, bo jak to robiłem pierwszy raz to nawet nie wiedziałem gdzie są wszystkie śruby.

[ Dodano: 04 Gru 2009 19:59 ]
finch pisze:CEL: 100 KM
Każdy tak mówi :)

Absolutnie bez dymu to trochę będzie ciężko :blush: Trzeba będzie dużą pompę i małe turbo, czyli powiedzmy 10mm i K14, i przerobiony wydech, a przynajmniej odcinek za turbem i wywalony środkowy tłumik. To powinno spełnić wszystkie warunki.

Minus to zwiększone spalanie na trasie.
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 21:05 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Post autor: finch » pt gru 04, 2009 21:01

t0mal co masz na myśli?? :chytry:


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości