Jaka uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
ale zapomniałeś że już stopień sprężania zmieni się i to nie tak symbolicznie.Michaś_1977 pisze:Taka różnica jak 0,2mm nic nie zrobi zaworom.Nieraz jest tak,że pasek o ząbek przeskoczy i zawory jeszcze nie dotykają do tłoków,więc osadzenie głowicy splanowanej o tak niewielką wartość niczym nie grozi
jeździć będzie, łatwiej będzie odpalać ale nie będzie można tyle dmuchać w silnik bez objawów przeładowania.
Sprawa jest prosta - przed założeniem głowica musi być równa, nowej chyba nikt nie kupuje, więc dajesz starą do planowania, uszczelkę dajesz taką jak miałeś lub grubszą wedle upodobania - krzywda się silnikowi nie stanie. Jak będziesz miał porządną pompę i będziesz przymierzał się do grubego doładowania i bicia rekordu zaprzala, wtedy sobie delikatnie odprężysz silnik, np poprzez tłoki, zrobisz remont silnika i inne cuda, żeby się nie rozpadł zbyt szybko.
bongo,
ja nie powiedziałem że w absolutnym razie tego nie rób ale że to nie jest wskazane.
jeśli nie planuje go w przyszłości podkręcać to niech planuje i cieszy sieułatwionym porannym rozruchem silnika.
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
ja nie powiedziałem że w absolutnym razie tego nie rób ale że to nie jest wskazane.
jeśli nie planuje go w przyszłości podkręcać to niech planuje i cieszy sieułatwionym porannym rozruchem silnika.
a nie robię tego?bongo pisze:to korzystając ze swojej wiedzy pomóż koledze
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
Witam, potrzebuję zidentyfikować rodzaj silnika w vw golf II 1.6D z 1985 roku, o numerze nadwozia wvwzzz19zfw453475. Przybieram się do wymiany w nim uszczelki pod głowicą i nie wiem jaka tam idzie, bo okazuje się, że w 1985 roku był rozłam i są cześci do lipca 1985 i od sierpnia 1985. Kolega mi natomiast mówi, że oprócz tego jest wyszczególnienie na grubość uszczelki i ilość wycięć/otworów (1,6 mm 1 otwór; 1,65 2 otwory; 1,7 3 otwory). Jakby mnie ktoś mógł oświecić, albo zidentyfikować po nr który podałem jaki jest oryginalny kod części, to by było fajnie
Bo nie wiem jakim cudem można przeładować zwykłego diesla,chyba dmuchając mu w nie wiem co....
arwam pisze:przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
To niestety raczej nie mnie się dotyczyarwam pisze:trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić

bongo, daj fotkę głowicy między pierwszym a drugim cylindrem pomiędzy wtryskiwaczami to Ci powiem.
ale stawiam że będzie stara uszczelka.
ale stawiam że będzie stara uszczelka.
wiesz każdemu się czasem chwila nie uwagi zdarza a co poniektórzy się potem żenić musząbongo pisze:To niestety raczej nie mnie się dotyczyBo nie wiem jakim cudem można przeładować zwykłego diesla,chyba dmuchając mu w nie wiem co.

-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
arwam napisał;
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
A w 1.9TDI też zwiększy się stopień sprężania???w bezpośrednim wtrysku.
przecież pisałem że zwiększy się stopień sprężania i będzie niżej położona granica występowania przeładowywania.
trzeba czytać ze zrozumieniem i czasem troszkę zwolnić, bo można czasem czegoś nie doczytać lub przeoczyć
A w 1.9TDI też zwiększy się stopień sprężania???w bezpośrednim wtrysku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości