Falowanie obrotów i nie tylko 1,9 tdi alh

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Post autor: jaro789 » ndz lis 15, 2009 22:11

niby profesjonalny
olejenie turbo jest na opaski?? jak u siebie wyciągałem to wydawało mi się że wąż śruba, wkręcane w turbo.
100ml na 70km to nic, turbo tego nie odczuło

dizle to samochody na trasy, niestety polska rzeczywistość jest jaka jest i trzeba dojechać do pracy marne często 2km a to mało

może i masz racje jak jeździsz tak ciągle to ok może zostać
ale nie zapomnij czasami zabrać samochód na małe butowanko, żeby kiery pochodziły i nie będziesz miał problemów
czasami możesz też włączyć 11BS i zostawić samochód na pół godziny też będzie pomagało kierom

[ Dodano: 15 Lis 2009 21:13 ]
takie to tylko do filtra paliwa :bigok:
albo i nie bo z czasem puszczają i jest lewe powietrze



adams111
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 29, 2007 21:41
Lokalizacja: Poznań / Konin
Kontakt:

Post autor: adams111 » wt lis 24, 2009 21:49

Nabuch pisze:Hmmm od czego by tu zacząć-11 godzin walki z samochodem nogi mi już prawie weszły ..i to tylko od czekania aż będzie gotowy no ale skutki
-turbo zregenerowane -uwalone było że hej olej w przewodach rozwalone uszczelniacze ,talerzyk ,zapieczone kierownice ,
-katalizator out -zasyfiony olejem z turbo, może powodować uwalenie nowej turbiny
-olej wymieniony wymaganie udzielenia rocznej gwarancji
-samochód wreszcie jeździ cywilizowanie
-brak falowania obrotów ( do sprawdzenia w dalszym użytkowaniu )
-kieszeń lżejsza o wiele wiele więcej niż się spodziewałem:( chociaż pocieszam się że wreszcie przyjdzie jakiś spokój na duchu rok gwarancji i świadomość że nie zrobił tego gość na wiertarce w szopie z cieknącym dachem (wg opowieści właściciela który dostarcza wielu osobom części regeneracyjne)

Niestety warunki na drodze nie byly za ciekawe i nie dało się bezpiecznie sprawdzić co się zmieniło na vagu
PS. Właśnie przebiłem 5k na przygotowanie samochodu do użytkowania mam nadzieję że to koniec jak na ten rok..

Jaki koszt takiej wizyty ???

Czy te moje objawy opisane tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3406524#3406524
pasują do Twoich ?



Nabuch
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt sie 25, 2009 22:05
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Nabuch » śr lis 25, 2009 22:21


Jaki koszt takiej wizyty ???

Czy te moje objawy opisane tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3406524#3406524
pasują do Twoich ?
No więc tak za turbo dałem 900 bo niestety miałem kilka rzeczy więcej uwalonych niż podstawowa regeneracja którą znajdziesz na wszystkich aukcjach na allegro . Za 700 są jakieś tulejki uszczelnienia i jakieś inne pierdoły. Za 200zl zmienili mi dodatkowo taki talerzyk i jakiś spory element środka w którym umieszczone są tulejki cieżko mi to opisać. ( Mam przynajmniej taką nadzieję że chociaż tutaj panowie z serwisu trochę lepiej się postarali) Do tego robocizna demontaż i montaż turbo 250 zł

Usunięcie katalizatora wspawanie strumiennica 130 zł
Wymiana oleju 120 zł olej +28 filtr
Łącznie 1350 zł


No więc tak . U mnie objawy trochę podobne ale nie do końca. Po odpaleniu po nocy falowanie 900 -100 obrotów Po kilku przegazówkach tak do 2000 obrotów uspokoiło się i normalna jazda. Dodatkowo podczas spokojnej prawie PSJ ok 1800 obrotów na 3-4 miewałem takie przycięcia. Silnik pracował równo i w pewnej chwili drobny spadek obrotów.
Póżniej opisze jak jest teraz bo mi dziecko przysypia..


No więc tak
Falowanie na zimnym silniku pojawia sie od czasu do czasu na prawdę okazjonalnie
Falowanie przy spokojnej jeździe też się jeszcze czasem pojawia ale też na prawdę rzadko . Jeszcze poszukam co to może być. Niestety z powodu kłopotów ze smarowaniem turbo nie miałem okazji przegonić lepiej samochodu i zrobić logów. Nie mniej jest nowa rurka ładna szczelna i spreżareczka ma teraz super olejenie więc i logi pojawią się w okolicach końca tygodnia. Co jeszcze zostało mi do zrobienia : kontrola czujnika temperatury po wymianie bo odnoszę wrażenie że po całych zabiegach spalanie wzrosło pomimo dosłownego zmniejszenia dawki paliwa (no ale to wyjdzie pod dystrybutorem ) Dodatkowo muszę sprawdzić układ zasilania paliwem bo w wężykach pojawia się powietrze a dodatkowo po wyciągnięciu zaworka okazuje się że filtr paliwa z wierzchu nie jest wypełniony całkowicie .
Tak dodatkowo to mam pytanie na jakiej zasadzie działa ten zaworek na filtrze ? Co powoduje zmianę jego stanu ? Pozdrawiam Nabuch

[ Dodano: 06 Gru 2009 20:54 ]
Panowie no i ręce mi opadły
Zobaczcie ostatniego loga z turbo
011

Znowu jakieś cuda się dzieją . Tydzień temu było trochę lepiej ale gorzej niż zaraz po zrobieniu turbo . Nie wiem już co z tym zrobić. Kurcze tyle kasy i problem wrócił . Martwi mnie jeszcze to że to że jak okaże się że uwalone turbo to mogą nie uznać mi gwarancji bo padło z jakichś przyczyn ... Poradzicie coś ...? Sztanga chodzi w miarę płynnie nie widziałem żadnych zacięć przy 011 bs .
Ostatnio zmieniony czw lis 26, 2009 00:43 przez Nabuch, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/12926][img]http://www.motostat.pl/user_images/12926/icon3.png[/img][/url]
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42312f354a322f86.html[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości