Strona 4 z 4

: pn lis 02, 2009 20:37
autor: człek
Ja moim seryjnym SB który ma ciężko puścić dymka (poprzedni własciciel wymieniał pompę i chyba go tak ustawił) wyciągam 7L tylko po mieście ale w 70% przejechanej trasy obrotek ciągnę do 4500 a w 25% jadę spokojnie. Za 50 zł robię około 200 km.

: pn lis 02, 2009 22:45
autor: arwam
70% przejechanej trasy obrotek ciągnę do 4500
ten silnik długo nie pojeździ.
to nie jest ścigacz stworzony do takiej pracy.
można i bardzo wysilić silnik ale łatwo jest go ugotować.
trzymaj go w obrotach 2200-3500rpm i wtedy będzie Ci mało palił i będzie Ci długo służył

: wt lis 03, 2009 16:57
autor: człek
No może trochę przesadziłem ale dzięki za radę.

Btw. te silniki mają odcięcie?

: wt lis 03, 2009 16:58
autor: marcinas1983
człek, mają przy 5 tys obr/min. U mnie jest tak, że... do 4.5 tys obr/min kręci się jak głupi a te 500 obrotów to już takie wymuszone jest.

: wt lis 03, 2009 17:02
autor: człek
Ale nie mają takiego jak np w RP-ku ze wskazówka obrotomierza się cofa? Pytam bo jak mi się zdarzy go przeciągnąć (koła w miejscu) to boję się, że po dłuższej chwili na tak wysokich obrotach coś puknie, miałem tak z PN-ką gdzie popychacze po tym były do wymiany.

Nie żebym go tak katował nonstop, tylko wiecie jak to czasem jest, czasem picha trzeba strzelić :jezor:

: wt lis 03, 2009 17:07
autor: marcinas1983
człek, nieee.... po prostu silnik będzie się kręcił aż do końca i.... no właśnie i tyle .... stanie wskazówka obrotomierza na 5 tys. obr/min i tyle... nic nie będzie przerywać. Dobra koniec tematu... bo się robi OT....

: śr gru 30, 2009 00:07
autor: kilo1000g
Tak się tylko podepne pod temat. Mój SB na lekko podkręconym LDA przy bytowaniu łyka nawet 8,5L. standard to 7 - 7,5. To już mój drygi SB i ten popszedni palił tyle samo tylko że tłoki się rozpłyneły. Może "troche" to za słabe słowo :D . Pozdro

[ Dodano: 29 Gru 2009 23:11 ]
przepraszam za błędy ale komp mi świruje i nie zawsze wskakuje u, a "popszedni" to już mój błąd :D . Miało być poprzedni :D

: śr gru 30, 2009 00:30
autor: Lukas-182
kilo1000g, kolego jest takie coś jak edycja postu, więc błędy można śmiało we własnym zakresie poprawić ;P

A nawiązując do twojego postu, to zdecydowanie dużo pali, 1.6TD przy normalnej, mieszanej jeździe powinien spalić ok. 5.5-6l na 100km, w trasie dużo poniżej 5l... I mówię tu o modzonych silnikach...

: śr gru 30, 2009 01:31
autor: grandi
Ja 30 L 500 km w tym 80 po miście i wskazówka jest przed samą rezerwą pompa JR i IC 200 km 3 osób i pełen bagażnik prezentów , to dobry wynik? Mój rekord to na serii 1100 km na pełnym baku na tym liczniku jak wsazówka jest na rezerwie i dotknie białegopola koniec paliwa

: śr gru 30, 2009 08:43
autor: Michał_1977
grandi, wychodzi 6/100.Hmm,nie jest źle biorąc pod uwagę fakt,że miałeś prawie full stan,ale mogłoby być lepiej.Z drugiej jednak strony nie wiemy jak obchodzisz się z gazem :bajer:
W zimie auto pali więcej (przynajmniej moje),bo dłużej czekam po odpaleniu silnika nim wyjadę na drogę.

: śr gru 30, 2009 09:42
autor: GregorGT
Moje mk II spala średnio 5,5 l/100km. W trasie przy prędkościach ok 90-120 km/h spalił mi 4,7/100 km. Najwięcej wyszło mi kiedyś 6,5 l/100km (to zima była). Najczęściej robię trasy od 2 do 15 km. Dodam jeszcze tylko, że mój golfer to seria jest.

: śr gru 30, 2009 10:27
autor: kilo1000g
Wiem że za dużo pali. Nawet jak chce oszczędnie jeździć to okolo 7 wychodzi. Dymka specjalnie nie puszcza, wtryski robiłem. ktoś się może orientuje ile kosztuje regeneracja pompy? lub przerobienie jej na 10mm?

[ Dodano: 30 Gru 2009 09:30 ]
Kolego Lukas -182. Ile by kosztowała regeneracja garretta t3 bo mam akurat takiego na stole mam i myśle zamontować.

: śr gru 30, 2009 12:20
autor: JABcok20
ja mam garreta t3 . nie puszcza oleju. kilo1000g, pisz pw jak chcesz...