Strona 4 z 8

: ndz paź 11, 2009 10:11
autor: pablo4451
No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze :grrr: nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach :( a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie :( nic sie nie da zrobić ???????????????????

: ndz paź 11, 2009 10:32
autor: Dziku VR6
pablo4451 pisze:potwierdziły sie wasze czarne scenariusze
Ja sie cieszylem jak zobaczylem ze mam duzą k24 :los:
pablo4451 pisze:czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
Mi silnik przy 2000 obr ladnie ciągnie a jak się zalączy turbo to nie ma zmiluj :metal:
pablo4451 pisze:a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie :( nic sie nie da zrobić ???????????????????
Kup k14 sprzedaj swoją, jeszcze na tym zarobisz bo K24 chodzi w lepszej cenie :hmm:

: ndz paź 11, 2009 10:51
autor: pablo4451
no i nie da sie nic zrobnić zeby budziła sie wczesniej niz 3.200obr ?????? pewnie opóżnic kąt wtrysku paliwa trzeba tak ???? narazie chyba posiedze przy LDA i zwiększe cisnienie doładowania bo nic nie ruszałem jeszcze i zobacze czy bedzie poprawa>>>

: ndz paź 11, 2009 11:08
autor: Dziku VR6
K24 bedzie pompowac powietrze od okolo 3tys obr a czy przed trzema tys. czy za trzema tysiącami to zalezy od dawki paliwa i regulacji kata wtrysku, Juz Ci to duzo osob pisalo, podkęć dawke zwieksz cisnienie zalóż IC, zrob kilka modow w pompie i zapnij pasy :twisted:

: ndz paź 11, 2009 14:53
autor: arwam
pablo4451 pisze:No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze :grrr: nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24

: ndz paź 11, 2009 15:07
autor: Dziku VR6
arwam pisze:ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24
I nawet by pokrył koszty ewentualnych przesyłek :grin:

: ndz paź 11, 2009 15:11
autor: arwam
Dzikuvip,

nie o sobie mówię bo co z tego że do TDI bym założył jak ledwo sięobudzi to już trzeba zmieniać bieg bo w TDI takie dymy jak w TD mogą spowodować przegrzanie końcówek wtryskiwaczy, a jak wrócę do 1.6TD bo to sięjuż nie będę w półśrodki bawił tylko odrazu jakąś wielką lochę wrzucę na miejsce K24 i od jakiegoś MAN'a lub czegoś gabarytowo podobnego, i napewno będzie duża pompa

: ndz paź 11, 2009 15:13
autor: pablo4451
Narazie zostane przy swojej k24 :jezor: pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą :)

: ndz paź 11, 2009 15:31
autor: arwam
pablo4451 pisze:Narazie zostane przy swojej k24 :jezor: pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą :)
koniecznie dołóż IC wtedy efekty będą duże w porównaniu do serii i ulżysz silnikowi bo nie będzie zmuszany do łykania gorącego powietrza o temp znacznie przekraczającej 100*C

: ndz paź 11, 2009 16:19
autor: Dziku VR6
arwam pisze:nie o sobie mówię

Wiem arwam, zle mnie zrozumiales :grin:
pablo4451,
nie zmnieniaj suszary, czyli tak jak piszesz zostan przy k24, na dniach i ja bede mial IC od mastera :satan: i mam coś podobny osprzet jak Ty i podziele się tym co Taki JR osiąga :food:

: ndz paź 11, 2009 16:55
autor: anaba255
pablo4451 pisze:Narazie zostane przy swojej k24 pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą
zakładaj MBC

: ndz paź 11, 2009 17:05
autor: abrams
ja dodam od Siebie że będę może na dniach testował jak olej wpłynie na wstawanie K24 :)

: ndz paź 11, 2009 19:21
autor: pablo4451
No a MBC tylko zwiększy mi ciśnienie doładowania czy sprawi ze turbo bedzie wstawać wczesniej niz bez MBC ???

: ndz paź 11, 2009 19:30
autor: Michał_1977
arwam pisze:Michaś_1977, żebyś tego nie żałował.
nie żebym ja Ci turba załował ale na wiekszej pompie to podejrzewam że chyba się nie będzie chciała wyrobić.
i będziesz przekładał jeszcze szybciej niż ją zakładał
Zobaczymy.
Puki co świetnie mi sie jeździ na K-24,ale ona najlepsza jest na trasę,bo w mieście nie ma możliwości wyłuskać z niej całej mocy,a ja właśnie najwięcej tłukę sie po mieście.
Jakby coś było nie tak na samej K-14,to zostanie ona wykorzystana do podwójnej suszary,tak jak Ci mówiłem :bigok: