Przy jakich obr wyrażnie czuc doładowanie w waszych 1.6td

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » ndz paź 11, 2009 10:11

No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze :grrr: nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach :( a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie :( nic sie nie da zrobić ???????????????????



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 11, 2009 10:32

pablo4451 pisze:potwierdziły sie wasze czarne scenariusze
Ja sie cieszylem jak zobaczylem ze mam duzą k24 :los:
pablo4451 pisze:czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
Mi silnik przy 2000 obr ladnie ciągnie a jak się zalączy turbo to nie ma zmiluj :metal:
pablo4451 pisze:a zalezało mi na tym zeby turbo sie budziło przy 2.000obr a teraz to juz po zabawie :( nic sie nie da zrobić ???????????????????
Kup k14 sprzedaj swoją, jeszcze na tym zarobisz bo K24 chodzi w lepszej cenie :hmm:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » ndz paź 11, 2009 10:51

no i nie da sie nic zrobnić zeby budziła sie wczesniej niz 3.200obr ?????? pewnie opóżnic kąt wtrysku paliwa trzeba tak ???? narazie chyba posiedze przy LDA i zwiększe cisnienie doładowania bo nic nie ruszałem jeszcze i zobacze czy bedzie poprawa>>>



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 11, 2009 11:08

K24 bedzie pompowac powietrze od okolo 3tys obr a czy przed trzema tys. czy za trzema tysiącami to zalezy od dawki paliwa i regulacji kata wtrysku, Juz Ci to duzo osob pisalo, podkęć dawke zwieksz cisnienie zalóż IC, zrob kilka modow w pompie i zapnij pasy :twisted:
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 11:09 przez Dziku VR6, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 14:53

pablo4451 pisze:No i potwierdziły sie wasze czarne scenariusze :grrr: nie trzeba foto dałem rade odczytac oznaczenie chodz cięzko było... to k24 tak jak mówiliście, czyli jestem skazany na muła przy małych obrotach
ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 11, 2009 15:07

arwam pisze:ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał bo napewno chętnego znajdziesz który by K14 zamienił na K24
I nawet by pokrył koszty ewentualnych przesyłek :grin:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 15:11

Dzikuvip,

nie o sobie mówię bo co z tego że do TDI bym założył jak ledwo sięobudzi to już trzeba zmieniać bieg bo w TDI takie dymy jak w TD mogą spowodować przegrzanie końcówek wtryskiwaczy, a jak wrócę do 1.6TD bo to sięjuż nie będę w półśrodki bawił tylko odrazu jakąś wielką lochę wrzucę na miejsce K24 i od jakiegoś MAN'a lub czegoś gabarytowo podobnego, i napewno będzie duża pompa



Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » ndz paź 11, 2009 15:13

Narazie zostane przy swojej k24 :jezor: pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą :)



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 11, 2009 15:31

pablo4451 pisze:Narazie zostane przy swojej k24 :jezor: pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą :)
koniecznie dołóż IC wtedy efekty będą duże w porównaniu do serii i ulżysz silnikowi bo nie będzie zmuszany do łykania gorącego powietrza o temp znacznie przekraczającej 100*C
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 16:54 przez arwam, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » ndz paź 11, 2009 16:19

arwam pisze:nie o sobie mówię

Wiem arwam, zle mnie zrozumiales :grin:
pablo4451,
nie zmnieniaj suszary, czyli tak jak piszesz zostan przy k24, na dniach i ja bede mial IC od mastera :satan: i mam coś podobny osprzet jak Ty i podziele się tym co Taki JR osiąga :food:


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » ndz paź 11, 2009 16:55

pablo4451 pisze:Narazie zostane przy swojej k24 pomodze z LDA i cisnieniem doładowania i zobacze jakie efekty bedą
zakładaj MBC



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz paź 11, 2009 17:05

ja dodam od Siebie że będę może na dniach testował jak olej wpłynie na wstawanie K24 :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
pablo4451
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt paź 06, 2009 18:49
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: pablo4451 » ndz paź 11, 2009 19:21

No a MBC tylko zwiększy mi ciśnienie doładowania czy sprawi ze turbo bedzie wstawać wczesniej niz bez MBC ???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 11, 2009 19:30

arwam pisze:Michaś_1977, żebyś tego nie żałował.
nie żebym ja Ci turba załował ale na wiekszej pompie to podejrzewam że chyba się nie będzie chciała wyrobić.
i będziesz przekładał jeszcze szybciej niż ją zakładał
Zobaczymy.
Puki co świetnie mi sie jeździ na K-24,ale ona najlepsza jest na trasę,bo w mieście nie ma możliwości wyłuskać z niej całej mocy,a ja właśnie najwięcej tłukę sie po mieście.
Jakby coś było nie tak na samej K-14,to zostanie ona wykorzystana do podwójnej suszary,tak jak Ci mówiłem :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości