jakie paliwo ???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kocioł DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
Lokalizacja: Ålgård

Post autor: Kocioł DCG » wt gru 22, 2009 10:57

thrash pisze:V-power Diesel strasznie zdrożał, zwykły ON 3,79 a V-power 4,29 !!!
Zauważyłem to samo. zawsze różnica pomiędzy DieselExtra, a V-Power Diesel wynosiła 10-20 gr, a teraz wynosi w okolicahc 50 gr!!! Skąd się taka podwyżka wzięła. Czy Shell zakłada, że pozyskał stałych klientów na to paliwo, dla których cena nie gra roli? Czy może Shell myśli, że ludzie z przyzwyczajenia będą go tankować i nie zauważą przez pewien czas różnicy? Czy może tak poprawiły się parametry V-Power Diesel względem Diesel Extra?
thrash pisze:Od 2,5 roku lałem V-Powera i nie było nigdy problemów w lecie i zimie
thrash pisze:Zalałem więc Diesel Gold i było ok, na baku zrobiłem 800 km głównie po mieście, rano palenie od strzała.

W sobotę zalałem Verve i tragedia jeśli chodzi o zapalanie, jeszcze nie udało mi się zapalić rano za 1 razem (co wcześniej w ciągu 2,5 roku zdarzyło mi sie możne z 5 razy na starym aku), dymi rano jak cholera i się trzęsie!! Na ciepłym wszystko ok, chodzi równo i nie dymi ale rano katastrofa a dopiero -5 stopni . Następny bak zaleje pewnie znowu Golda i sprawdzę jak na mrozach odpala, nio chyba że v-power wróci do ceny +20gr w stosunku do zwykłego ON.

PS. Moja dziewczyna pierwszy raz zalała inne paliwo niż V-power diesel (zalała Verve) do swojego mk2 TD i tez ma rano kłopoty z odpaleniem, a wcześniej nie miała nigdy problemów więc coś jest na rzeczy
Słuszne spostrzeżenie, które może być radą dla użytkowników klekotów, którzy mają problemy z odpaleniem zimą. Ja osobiście do swojego leję od pół roku V-Power Diesel i po 3 dniowym postoju na nieustannym mrozie odpalił za pierwszym razem (temperatura podczas odpalania wynosiła -13) i przy tym zero kopcenia ani innych nieprzyjemnych dieslowskich przypadłości. Już się cieszyłem, że odaplił za pierwszym ale po przejażdżce ujawnił się wyciek z układu chłodzenia...



NATHAN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lut 19, 2007 23:55
Lokalizacja: ZZA ROGU

Post autor: NATHAN » wt gru 22, 2009 12:09

Witam Panowie ja właśnie wczoraj lałem V-Power Diesla GTL po 4.08 a Diesel Extra był po 3.69.
Kocioł DCG : faktycznie teraz różnica między zwykłym ON a V-Powerem jest bliska 40-50 groszy ale chyba to wynika z faktu że teraz sprzedają ten GTL niby z gazu ziemnego i który niby ma liczbe cetanową 75-80 :P i pewnie za tą nową technologie tyle płacimy,choć ja jakiejś odczuwalnej rożnicy nie zauwążyłem...
Jeśli idzie o mnie to ja robię w ten sposób : Diesel GOLD,V-power Diesel GTL,Diesel Extra i tak w kółko tankuje :> raz to raz to raz to ;)



lukjach
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: śr maja 27, 2009 16:58
Lokalizacja: Toruń

Post autor: lukjach » wt gru 22, 2009 12:54

A czy ma jakies ujemne skutki tankowanie naprzemian np. verwy, v-powera i jakiegos zwyklego ON z bp lub lukoila? Tzn leje co mam po trasie a nie trzymam sie jednego producenta?



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » wt gru 22, 2009 13:09

Jeśli to paliwo dobrej jakości to nie ma żadnych ujemnych efektów. gorze jeśli trafi ci się jakieś chrzczone.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6867
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Post autor: Piasek » śr sty 13, 2010 11:36



https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

Post autor: perki » śr sty 13, 2010 17:41

lukjach pisze:A czy ma jakies ujemne skutki tankowanie naprzemian np. verwy, v-powera i jakiegos zwyklego ON z bp lub lukoila? Tzn leje co mam po trasie a nie trzymam sie jednego producenta?
przeciez zyjemy w poslce nie zdziwilbym sie gdyby wszytskie stcje kupowaly paliwo w tym samym miejscu i dawalo swoje naklejki .... albo do tej drozszej dolewano mniej wody ;)

ja leje rope po 2,5 o lepszej jakosci niz na naszych stacjach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 126 gości