Lukas-182, zdziwiłbyś się jaka różnica jest nawet na bezdymnej dawce na pompie 11mm mogę tak pojechać jak na 9mm zostawiając za sobą czarny ślad sadzyLukas-182 pisze:Na kija w JPku pompa 9mm,
silnik JP-można założyć turbine?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14226
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wszystko się zgadza oprócz jednego-silnik JP ma pompę 9mm,czyli tak jak koledzy piszą.Sam kiedyś wyjmowałem pompę z JPka i była właśnie 9kaLukas-182 pisze:Silnik 1.6D JP i silnik 1.6TD mają pompę 8mm, silniki 1.6TD JR/Sb/RA pompę 9mm Pompy w JP i 1V nie maja układu LDA...
Nie no,nigdzie nie jest napisane,że musi ją wysrać po paru tysiącach lub wcześniej,ale jest większe prawdopodobieństwo,że tak się stanie,niż w przypadku metalowejLukas-182 pisze:Co do tego zdania to nie jestem przekonany czy tak szybko poleci uszczelka, moja wytrzymała prawie 2 lata na pompie 9mm od SBka, ciśnieniu sprężarki rzędu 1.1 - 1.5bara... i to na zwykłej uszczelce Goetze dla silnika 1.6TD
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Do metalowej uszczelki to blok i głowica musi być idealnie równa, najlepiej splanować obydwie przed montażem metalowej z AAza Wiem coś o tym, bo kiedyś miałem krótką przygodę z metalową uszczelką...
Co do pompy w JP i 1V to OK, może i były takie, może i ja nawet taką miałem przed włożeniem eSBekowskiej, bo mój JP to nawet ładnie jeździł ja na wolnossaka
Co do pompy w JP i 1V to OK, może i były takie, może i ja nawet taką miałem przed włożeniem eSBekowskiej, bo mój JP to nawet ładnie jeździł ja na wolnossaka
Proszę bardzo ja się zawsze mogę "pochwalić"Michaś_1977 pisze:nigdzie nie jest napisane,że musi ją wysrać po paru tysiącach lub wcześniej
Szmacianą uszcelkę wymieniałem co drugą wymianę oleju, albo szybciej, łącznie ze 4 razy i to na seryjnej pompie 1V, fakt nie zawsze to była wina uszczelki, bo np padł mi czujnik od wariata i temperatura skoczyła na 3/4 skali, ale póżniej na metalowej też mi to się przytrafiło i nic, od ponad roku żadnych problemów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości