Strona 4 z 4
: ndz cze 07, 2009 12:03
autor: piter_s
Kris-THC pisze:W ogóle to wrzuć logi po zabiegach i przed dłubaniem.
w logach nie koniecznie może się zmienić ciśnienie, przecież map będzie widział niskie ciśnienie, a fizycznie turbina więcej dmuchnie.
leo... pisze:wasze kombinacje rozbiją się na VAG'u 01->08->008 IQ via ...
pomijając pedał gazu który nie pozwoli podnieśc dawki paliwa do wyższego doładowania
tak, będzie dmuchać więcej, ale dawka paliwa zbyt mała jak na mapie będzie niskie ciśnienie, do tego rezystorek
nie no widaomo że to jest ulep a nie profesjonalne podejście do sprawy.
tylko u mnie musze sprawdzić temat bo po odpięciu wężyka jedzie tak samo jak i z wężykiem, może gdzies jest dziurawy na podszybiu??.
map chyba działa bo błędów nie ma i logi w 011 były ok.
: ndz cze 07, 2009 12:55
autor: mavik
piter_s pisze:tak, będzie dmuchać więcej, ale dawka paliwa zbyt mała jak na mapie będzie niskie ciśnienie, do tego rezystorek
albo wtryski .216 od kolegi cowboya
: czw wrz 03, 2009 22:45
autor: tn9
hej dzis dokonalem testu wg opisu kolegi:
JABcok20 pisze:pod jedna nóżke w map sensorze podpinasz diode zenera 1N4148 co u mnie w samorobnej instalacji z map sensorem motoroli ( również na 5Volt jak map sensor i taka sama zasada działania) skutkowało wzrostem cisnienia o okolo 0,2-0,3 bara) ale również spalanie wzrośnie troszeczke.
i...
dziala
cisnienie wzrasta tak jak kolega JABcok20 napisal o 0.2 bara sprawdzilem na moim zegarze boost, testowalem jak to wzrasta cisnienie z 2 diodami zenera podlaczonymi szeregowo i tak jak powyzej cisnienie wzrasta o 0.4 bara ale nie polecam tej konfiguracji moze byc zabujcze dla turbo w czasie testu turbo przeszlo w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu silnika wszystko bylo juz ok
: czw wrz 03, 2009 23:42
autor: JABcok20
na którym przewodzie wpiełeś diody?
muszą być wpięte na powrocie do kompa bodajże 3 nóżka od początku.
czemu przeszedł w tryb awaryjny??
nie ma czujnika który by mierzyl ciśnienie poza właśnie mapem . no chyba, że komp jest przygotowany na taką okoliczność( uszkodzenie mapa
: sob wrz 05, 2009 01:18
autor: Kris-THC
JABcok20 pisze:czemu przeszedł w tryb awaryjny??
bo turbo napompowało ponad program, limit doładowania pozostał.
: sob wrz 05, 2009 19:52
autor: tn9
JABcok20 pisze:na którym przewodzie wpiełeś diody?
muszą być wpięte na powrocie do kompa bodajże 3 nóżka od początku.
na przewodzie od 3 pinu w zaleznosci od samochodu jest to kolor czerwono-rozowy lub zolto-niebieski
Kris-THC pisze:czemu przeszedł w tryb awaryjny??
bo turbo napompowało ponad program, limit doładowania pozostał.
tak jak kolega wyzej napisal turbo zbyt mocno przeladowywalo i samochod przeszedl w tryb awaryjny zeby turbo nie wylecialo tlumikiem
: ndz wrz 06, 2009 12:56
autor: JABcok20
skoro turbo przeladowuje to co stwierdzilo ze przeladowuje?
przeciez napiecie z map sensora jest zmniejszone za pomoca diody i turbo chociaz bedzie dmuchac ponad program to map sensor tego nie wykryje?
: ndz wrz 06, 2009 13:22
autor: piter_s
JABcok20 pisze:skoro turbo przeladowuje to co stwierdzilo ze przeladowuje?
przeciez napiecie z map sensora jest zmniejszone za pomoca diody i turbo chociaz bedzie dmuchac ponad program to map sensor tego nie wykryje?
dokładnie, nie ma innych czujników co mierzą ciśnienie.
: ndz wrz 06, 2009 14:29
autor: bradley
A czujnik w rurze intercoolera? (pytam bo nie wiem czy na jego podstawie moze wywalic notlaufa)
: ndz wrz 06, 2009 14:57
autor: piter_s
bradley pisze:A czujnik w rurze intercoolera? (pytam bo nie wiem czy na jego podstawie moze wywalic notlaufa)
jest to czujnik temp. powietrza
: ndz wrz 06, 2009 16:10
autor: bradley
To inaczej. Z jakiego czujnika odczytywane jest cisnienie w grupie 10, bo z 11 to z mapsensora.
: ndz wrz 06, 2009 16:31
autor: piter_s
tak jak pisze, nie ma innego czujnika ciśnienia doładowania jak map,wszystkie ciśnienia doładowania jakie vag pokazuje to info z mapsensora.