Strona 4 z 4

: ndz cze 07, 2009 12:03
autor: piter_s
Kris-THC pisze:W ogóle to wrzuć logi po zabiegach i przed dłubaniem.
w logach nie koniecznie może się zmienić ciśnienie, przecież map będzie widział niskie ciśnienie, a fizycznie turbina więcej dmuchnie.
leo... pisze:wasze kombinacje rozbiją się na VAG'u 01->08->008 IQ via ... :chytry:
pomijając pedał gazu który nie pozwoli podnieśc dawki paliwa do wyższego doładowania :helm:
tak, będzie dmuchać więcej, ale dawka paliwa zbyt mała jak na mapie będzie niskie ciśnienie, do tego rezystorek :helm:

nie no widaomo że to jest ulep a nie profesjonalne podejście do sprawy.

tylko u mnie musze sprawdzić temat bo po odpięciu wężyka jedzie tak samo jak i z wężykiem, może gdzies jest dziurawy na podszybiu??.

map chyba działa bo błędów nie ma i logi w 011 były ok.

: ndz cze 07, 2009 12:55
autor: mavik
piter_s pisze:tak, będzie dmuchać więcej, ale dawka paliwa zbyt mała jak na mapie będzie niskie ciśnienie, do tego rezystorek :helm:
albo wtryski .216 od kolegi cowboya :chytry:

: czw wrz 03, 2009 22:45
autor: tn9
hej dzis dokonalem testu wg opisu kolegi:
JABcok20 pisze:pod jedna nóżke w map sensorze podpinasz diode zenera 1N4148 co u mnie w samorobnej instalacji z map sensorem motoroli ( również na 5Volt jak map sensor i taka sama zasada działania) skutkowało wzrostem cisnienia o okolo 0,2-0,3 bara) ale również spalanie wzrośnie troszeczke.
i...
dziala :bigok:
cisnienie wzrasta tak jak kolega JABcok20 napisal o 0.2 bara sprawdzilem na moim zegarze boost, testowalem jak to wzrasta cisnienie z 2 diodami zenera podlaczonymi szeregowo i tak jak powyzej cisnienie wzrasta o 0.4 bara ale nie polecam tej konfiguracji moze byc zabujcze dla turbo w czasie testu turbo przeszlo w tryb awaryjny po ponownym uruchomieniu silnika wszystko bylo juz ok

: czw wrz 03, 2009 23:42
autor: JABcok20
na którym przewodzie wpiełeś diody?
muszą być wpięte na powrocie do kompa bodajże 3 nóżka od początku.
czemu przeszedł w tryb awaryjny??
nie ma czujnika który by mierzyl ciśnienie poza właśnie mapem . no chyba, że komp jest przygotowany na taką okoliczność( uszkodzenie mapa

: sob wrz 05, 2009 01:18
autor: Kris-THC
JABcok20 pisze:czemu przeszedł w tryb awaryjny??
bo turbo napompowało ponad program, limit doładowania pozostał.

: sob wrz 05, 2009 19:52
autor: tn9
JABcok20 pisze:na którym przewodzie wpiełeś diody?
muszą być wpięte na powrocie do kompa bodajże 3 nóżka od początku.
na przewodzie od 3 pinu w zaleznosci od samochodu jest to kolor czerwono-rozowy lub zolto-niebieski
Kris-THC pisze:czemu przeszedł w tryb awaryjny??
bo turbo napompowało ponad program, limit doładowania pozostał.
tak jak kolega wyzej napisal turbo zbyt mocno przeladowywalo i samochod przeszedl w tryb awaryjny zeby turbo nie wylecialo tlumikiem :grin:

: ndz wrz 06, 2009 12:56
autor: JABcok20
skoro turbo przeladowuje to co stwierdzilo ze przeladowuje?
przeciez napiecie z map sensora jest zmniejszone za pomoca diody i turbo chociaz bedzie dmuchac ponad program to map sensor tego nie wykryje?

: ndz wrz 06, 2009 13:22
autor: piter_s
JABcok20 pisze:skoro turbo przeladowuje to co stwierdzilo ze przeladowuje?
przeciez napiecie z map sensora jest zmniejszone za pomoca diody i turbo chociaz bedzie dmuchac ponad program to map sensor tego nie wykryje?
dokładnie, nie ma innych czujników co mierzą ciśnienie.

: ndz wrz 06, 2009 14:29
autor: bradley
A czujnik w rurze intercoolera? (pytam bo nie wiem czy na jego podstawie moze wywalic notlaufa)

: ndz wrz 06, 2009 14:57
autor: piter_s
bradley pisze:A czujnik w rurze intercoolera? (pytam bo nie wiem czy na jego podstawie moze wywalic notlaufa)
jest to czujnik temp. powietrza

: ndz wrz 06, 2009 16:10
autor: bradley
To inaczej. Z jakiego czujnika odczytywane jest cisnienie w grupie 10, bo z 11 to z mapsensora.

: ndz wrz 06, 2009 16:31
autor: piter_s
tak jak pisze, nie ma innego czujnika ciśnienia doładowania jak map,wszystkie ciśnienia doładowania jakie vag pokazuje to info z mapsensora.