Strona 4 z 5

: ndz maja 10, 2009 18:47
autor: wielblad2
Ludzie przecież to jest suchy azot inie ma ujemnego wpływu na felgi bynajmniej się z tym nie spotkałem-jeszcze a szwagier robi w tym od paru ładnych lat.

: ndz maja 10, 2009 20:29
autor: bradley
grandilodz, chyba cos Ci sie pomyrdalo. To wlasnie azot jest powietrzem suchym i nie powoduje korozji felgi. ALE zwykle powietrze zawiera w 78% azot wiec dla mnie roznica tych 22% nie robi zadnej roznicy. Owszem, jest jakas minimalna tolerancja rozszerzalnosci cieplnej gazu, ale bez przesady.

: ndz maja 10, 2009 21:05
autor: piter_s
ludziska jak pytacie co zrobić żeby palił 4l i to jeszcze w górzystej trasie to śmiech mnie ogarnia.
co wy chcecie od starych klekotów??, żeby tyle paliły, najlepiej żeby paliły 2l/100km.
panowie 5,5 l to jest bdb wyczyn w takich silnikach, mój pali ok 6,5-7 w zimie nawet 8l.
styl jazdy mieszany do 3tyś.obr. no i w podkarpaciu.
w trasie może bym zszedł do 5,5l, dodam że wszystko jest ok.

: ndz maja 10, 2009 21:14
autor: bradley
Mnie pali srednio 6,5l (realne a nie to co pokazuje komputer) i jakos zyje. Samochod na powietrze nie jezdzi. A jak ktos pogina w trasie 70km/h zeby zaoszczedzic 0,5l paliwa... coz jego wybor :)

: ndz maja 10, 2009 22:31
autor: mivhal_f
Kolego piter_s a posiadasz Ty jeszcze katalizator??Moj przed wycieciem go palil ok 8-10l/100km...wiec moze warto by go wyciac

: pn maja 11, 2009 06:34
autor: piter_s
mivhal_f pisze:Kolego piter_s a posiadasz Ty jeszcze katalizator??Moj przed wycieciem go palil ok 8-10l/100km...wiec moze warto by go wyciac
kata nie ma

: sob cze 05, 2010 02:19
autor: Budda
Koledzy a czy zatankowanie za 100 zl. to ok. 22 litry i zrobienie ok 220 km to normalne ? chyba nie ? jazda po miescie i bardzo krotkie trasy do pracy slinik aaz

: ndz cze 06, 2010 05:37
autor: arwam
spalanie 10l nie jest normą

: ndz cze 06, 2010 11:52
autor: ewaldino
Tak jak czytam wasze wypowiedzi, to ile chcecie zeby wasze auta paliły? 2L/100? I tak diesle vw palą znikome ilości paliwa, ostatnio zaczynam sie rozglądać za innym autem (nie VAG) to oczy z orbit mi wychodzą ile palą np. diesle francuzy, czy inne wynalazki, to naprawde nasze 1.9tdi palą bardzo mało, takze ludziska nie przesadzajcie z tym spalaniem bo 5L na sto to super wynik, mój AFN w serii palił mi ok 5,5-6 na poczatku gdyż oszczędzałęm diesla. Później znuudziła mi sie jazda do 2400rpm i spalanie wychodziło 6-6,5L. Teraz przy 160KM jakie mam pali ok 7 moze ciut więcej, tak naprawde przestałem patrzyć ile :grin: Tylko ze ja robie krótkie odcinki przeważnie tylko do pracy po 12km i cisne pod 180km/h w gęstym ruchu :grin: takze jak dla mnie wynik extra, kolega ma A4 AFN seria i nie potrafi zejść poniżej 7L, tylko tak to jest jak sie wcześniej jezdziło BMW w benzolu hehe :grin:

: ndz cze 06, 2010 12:10
autor: grandi
Miasto bardzo któtkie odcinki 7 L

Trasa non toper 120km/h od pełnym załadunkiem 5.5 l na 100

: ndz cze 06, 2010 16:50
autor: caymer1
Panowie rozwińcie temat z tym azotem , jestem ciekawy czy to faktycznie cos daje i nie chodzi mi o spalanie niech pali ile chce byle jechał bardziej interesuje mnie komfort jazdy no bo chyba wiecie że te nasze golfiki trochę sie tłuką po naszych polskich drogach szczególnie na niskim profilu

: ndz cze 06, 2010 16:54
autor: morfeusz86r
78% azotu masz w powietrzu. co ci da te 20%.
sam testowałem to na początku z ciekawości i jak dla mnie zero różnicy

: ndz cze 06, 2010 17:16
autor: KOSA1987
ja zastosowałem rezystor na pompie zeby zwiększyć moc, w wagu pokazywało podniesioną dawkę paliwa. Na zbiorniku 55l robiłem 900km. po zastosowaniu rezystora zrobiłem 900km i jestem jeszcze przed rezerwą zrobie jeszcze na tym jakieś 150-200km. Dodam że auto to skoda octavia 1.9tdi 90ps

: ndz cze 06, 2010 23:01
autor: munior
KOSA1987 pisze:ja zastosowałem rezystor na pompie zeby zwiększyć moc, w wagu pokazywało podniesioną dawkę paliwa. Na zbiorniku 55l robiłem 900km. po zastosowaniu rezystora zrobiłem 900km i jestem jeszcze przed rezerwą zrobie jeszcze na tym jakieś 150-200km. Dodam że auto to skoda octavia 1.9tdi 90ps
Sorry chłopie ale nie ma takiej opcji żeby ci przy rezystorze właczonym na stałe palił mniej niż bez niego .Zmniejszenie spalania jest mozliwe ale po zmianie mapek w sterowniku ale na pewno nie na rezystorze .Piszę to z własnego doświadczenia bo mam i zmienione mapki i rezystor .A co do rezystora to nie wskazane jest używanie go na stałe