Różnica między MK2 TD (JR) a GTD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz sty 04, 2009 20:58

Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga.... bo tez ją mam, GTD z 89 roku...

ronuch, spokojnie bez zadużego ciśnienia ..... Nie Jesteś sam... wiele osób sądzi ze GTD to silnik ;)

sztuka to naumić się z siebie śmiać :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz sty 04, 2009 22:10

bongo, ja ci mówię że to nie plastik chociaż tak wygląda.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz sty 04, 2009 23:08

abrams pisze:Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga....
0,8 konia więcej :bigok:
bongo, ja ci mówię że to nie plastik chociaż tak wygląda.
A nie będę się kłócił,nie badałem składu chemicznego... :helm:



Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » ndz sty 04, 2009 23:22

bongo pisze:0,8 konia więcej :bigok:
Hehe :D to tak jak kiedyś gdzieś czytałem że :

przyklejenie sobie naklejki ALPINE na tylniej szybie daje 10 KM więcej
przyklejenie tej samej naklejki na drzwiach daje już tylko 5 KM więcej
ów naklejka naklejona za to przy oznaczeniu modelu na tyle daje 30 nm więcej :D :D

więc panowie do obklejania marsz :D


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt sty 06, 2009 08:57

bongo pisze:abrams napisał/a:
Mam nadzieję że ta warstwa coś pomaga....
0,8 konia więcej :bigok:
Yeah..... jutro cale auto tym oje**** :green_fuck:


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » wt sty 06, 2009 10:29

abrams pisze:Yeah..... jutro cale auto tym oje**** :green_fuck:
Tylko nie za dużo bo będziesz miał 800 koni i nie ruszysz z miejsca :P


Let's Tune it UP !!

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » wt sty 06, 2009 10:49

spokojnie myślę ze 10 wiaderek tego specjału powinno zwiększyć również mase....:) jakaś przyczepność przy 1500 km chyba będzie :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
New_Man
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 301
Rejestracja: pt paź 24, 2008 15:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: New_Man » wt sty 06, 2009 11:19

abrams pisze:jakaś przyczepność przy 1500 km chyba będzie :)
to będzie masakrator polskich ulic :D aż nie mogę się doczekać jak go zobaczę :D


Let's Tune it UP !!

SunnyDay
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pt kwie 03, 2009 23:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: SunnyDay » sob mar 13, 2010 12:03

Lukas-182 pisze: 1.6TD były chyba tylko 4 rodzaje 1V, JR, SB i RA no i 1.6D czyli JP, no ale on to nie TD :)

1.6D 54KM
1.6TD 1V 60KM
1.6TD JR 70KM
1.6TD SB i RA 80KM
A gdzie można wyczytać jaką ma się wersję silnika? Gdzieś z numerów silnika? :-)
Czy jak? :-)



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob mar 13, 2010 12:22

SunnyDay pisze:
Lukas-182 pisze: 1.6TD były chyba tylko 4 rodzaje 1V, JR, SB i RA no i 1.6D czyli JP, no ale on to nie TD :)

1.6D 54KM
1.6TD 1V 60KM
1.6TD JR 70KM
1.6TD SB i RA 80KM
A gdzie można wyczytać jaką ma się wersję silnika? Gdzieś z numerów silnika? :-)
Czy jak? :-)
miedzy 3 a 4 cylindrem od strony chłodnicy na bloku przy przylgni głowicy i bloku jest wybite oznaczenie silnika :) albo kredą przejechać albo papierkiem i będzie widać :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 13, 2010 13:37

abrams, albo jeszcze na wlepie w bagazniku jezeli jeszcze jest :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob mar 13, 2010 13:42

abrams, albo jeszcze na wlepie w bagazniku jezeli jeszcze jest
a gdy coś ktoś... szczepił ? :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » sob mar 13, 2010 13:43

możliwe że w GTD montowali zawias od GTI ? bo ja mam juz ostatni wypust jaki tworzyli golfow (litopad 1991) i siedzi niżej niż JP w wyposazeniu C jaki mialem wcześniej. No i do tego mam ospojlerowanie z GTI, moge sie czuć fajny ? :)



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » sob mar 13, 2010 13:45

wątpię aby JP w wersji C miał zawias GTI .... ;P ale to tylko taka moja mała dygresja :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 150 gości