Strona 4 z 5

: ndz lis 30, 2008 13:49
autor: vwer2
Czyli nie potrzebnie kupiłem silnik ze skrzynią.Mogłem od razu szukać 4T...
4S będzie króciutka jak na diesla 3000obr = 120km/h!!! będzie na trasie wył jak głupi. A w 4T ile bym miał przy 3000???

: ndz lis 30, 2008 14:07
autor: To_mas
vwer2 pisze:A w 4T ile bym miał przy 3000???
na jakich kołach ?

[ Dodano: Nie Lis 30, 2008 13:11 ]
185/60/R14
5bieg - 3tys obr.

4s - 111km/h
4t - 120 km/h


5bieg - 4,5 tys obr.

4s - 167km/h
4t - 180km/h

5bieg 5tyś na 4t lecisz 2paki :P

: ndz lis 30, 2008 18:01
autor: ronuch
To_mas pisze:5bieg 5tyś na 4t lecisz 2paki
hehe - To_mas sprawdzales to :) ? Pytam bo ciekawi mnie czy JR z dodatkami daje rade tyle pociagnac (mowa o lekkim modzeniu a nie jakims ekstremalnym)
powiem ci ze lecialem swoim 1V 170 km/h ale nie mialem wtedy jeszcze obrotka i juz mnie strach oblecial wiec dalem sobie spokuj :)

: ndz lis 30, 2008 20:39
autor: To_mas
hehe - To_mas sprawdzales to :) ? Pytam bo ciekawi mnie czy JR z dodatkami daje rade tyle pociagnac (mowa o lekkim modzeniu a nie jakims ekstremalnym)
osobiście tyle nie leciałem bo mam 4s i na niej właśnie zamkne obrotek na 5biegu a wcale nie mam extremalnych modów.

: ndz lis 30, 2008 22:07
autor: ronuch
hehe 4s do JR to kiepski komplet - wiem czemu piszesz ze brakuje ci skrzyni na trasie :)

: ndz lis 30, 2008 22:14
autor: vwer2
Doradźcie coś bo nie wiem czy szukać 4T czy zostawiać 4S

: ndz lis 30, 2008 22:15
autor: koloko
Ja mam 4s w 1V i przy 3000 obr na V leci jakieś 120, to prawda brakuje skrzyni.

P.S. - ja mam 1V z IC i pompą z grzybkiem :)

: pn gru 01, 2008 00:11
autor: ronuch
prawde mowiac to zalezy tylko od ciebie - mi np nie pasuje ta skrzynia a inni pisza ze jest ok chociarz na trasie jej brakuje!!! Najlepiej jak sam sie przekonasz - poskladaj golfa na skrzyni 4s, pojezdzij troszke i zobaczysz jak ci pasuje - podejrzewam ze troszke pojezdzisz i postanowisz wzmocnic troszke bryke i wtedy bedziesz pewny co do skrzyni czy szukac innej czy nie! Po co masz tracic kase na kupno innej skoro moze sie okazac ze ta jest ok - sama przkladka skrzyni zadna filozofia jak bedziesz mial taka na miejscu!

: pn gru 01, 2008 00:11
autor: New_Man
Ja swoim JR bez żadnych modów spokojnie wycisnąłem 160 km\h ale nie wiedziałem wtedy ile mam do końca więc nie chciałem katować :)

: pn gru 01, 2008 12:24
autor: vwer2
ronuch pisze:poskladaj golfa na skrzyni 4s, pojezdzij troszke i zobaczysz jak ci pasuje - podejrzewam ze troszke pojezdzisz i postanowisz wzmocnic troszke bryke i wtedy bedziesz pewny co do skrzyni czy szukac innej czy nie! Po co masz tracic kase na kupno innej skoro moze sie okazac ze ta jest ok - sama przkladka skrzyni zadna filozofia jak bedziesz mial taka na miejscu!
Myśle ,że masz racje.... jak mówisz tak zrobię ... zawsze skrzynie można zmienić -to nie problem... :grin:

: pn gru 01, 2008 19:16
autor: ronuch
a w ogole jak idzie postep prac przy swapiee?? Masz moze w tym 1V zamontowana pompe wspomagania??

: pn gru 01, 2008 23:05
autor: vwer2
Nie. nie mam wpomagania .Ale koleś che sprzedać całe kpl. za 250 zł. Kupie bo na moich kapciach troche ciężko na parkingu choć nie mały chłop ze mnie nie wspominając o żonie.
Jest wolne koło na wale do wspomagania więc nie powinno być problemu.

: wt gru 02, 2008 14:04
autor: ronuch
aha chodzilo mi o fotke trzeciej lapy do pompy tej co niby laczy sie z mocowaniem alternatora

: śr gru 03, 2008 01:00
autor: vwer2
Nie mam jeszcze tej łapy do pompy od wspomagania. Dostane ją w kpl. ze wspomaganiem. Ona jest przykręcana z tyłu bloku na dwie śruby.

[ Dodano: 03 Gru 2008 00:52 ]
vision pisze:a co z układem wydechowymi, katalizatorem?
kat aut , wydech do zmiany najlepiej na 2.5 "
Co wy panowie na to? Zostawiać stary wydech??? Dużo zyskam zakładaąc 2,5???