Jaki silnik wstawic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arwam

Post autor: arwam » sob mar 21, 2009 11:31

skibszczok pisze:arwam, no to juz wiem ze tez bedzie SB :) dzieki za pomoc :bigok:
proponuję tylko fabryczną turbinę wymienić na K24 lub T3



Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob mar 21, 2009 11:41

arwam pisze:proponuję tylko fabryczną turbinę wymienić na K24 lub T3
O tak !! :bigok:, polecam T3...



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 21, 2009 11:55

Napewno przed sama przekladka bede zbieral czesci jeszcze :P jak wiekszy ICek no i turbo :P W planach odrazu przelot ale zobaczymy jak to bedzie z kasa :P najwyzej trzeba bedzie na kilka razy porobic ale damy rade :D :bigok: A no i skrzynie dluga :P
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 11:57 przez skibszczok, łącznie zmieniany 3 razy.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » sob mar 21, 2009 12:16

skibszczok pisze:A no i skrzynie dluga
jak najbadziej wskazana choć na długiej skrzyni będzie wolniej prędkości nabierał



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 21, 2009 13:55

Na przyspieszeniu mi nie zalezy tak jak na maksymalnej predkosci. Duzo w trasach jezdze wiec przyda mi sie bardzo :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » sob mar 21, 2009 14:06

Na przyspieszeniu mi nie zalezy tak jak na maksymalnej predkosci. Duzo w trasach jezdze wiec przyda mi sie bardzo :P
To wiadomo, ale w Polsce za bardzo nie ma gdzie ganiać z prędkościami rzędu 160-180km/h, krótsza skrzynia bardzo dobrze się sprawdza w polskich warunkach, gdzie często trzeba wachlować skrzynią i przyśpieszać ;)



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » sob mar 21, 2009 15:33

Teraz mam ta krotka i ogolem zalezy mi na mniejszych obrotach przy 110 km/h :P bo teraz to jest porazka, jak bujne sie do 120 to slysze nawet ze duzo obrotow mi nie zostalo :P zreszta max predkosc 140 na liczniku z czego mogl przeklamac cos kolo 5 mk/h. Takze zeby tak sobie spokojnie to 120 na nizszych obrotach pomykac, o to mi chodzi :)


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » sob mar 21, 2009 22:50

wrzucaj FF u mnie taka siedzi i jeżdzi sie dobrze



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 22, 2009 00:53

anaba255 pisze:wrzucaj FF u mnie taka siedzi i jeżdzi sie dobrze
ja proponuję 4T bo i tak przy zmodzonym dieslu jest już za krótka lub do 4T wrzucić piątkę od FF
P.S. 4T jest najdłuższą skrzynią biegów fabrycznie stosowaną w MK2



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » ndz mar 22, 2009 10:31

Nie no przekladka 5 biegu raczej nie wchodzi w gre bo nie chce mi sie w to bawic :P Plany planami ale najpierw trzeba uzbierac kase na to wszystko :P Dzieki za pomoc w wyborze :) :bigok:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

arwam

Post autor: arwam » ndz mar 22, 2009 10:40

z "piątką jest najmniej zagawy bo na upartego to zrobisz to na aucie



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » ndz mar 22, 2009 13:32

No ale jeszcze trzeba czesci skrecic itd :p najwyzej zobacze jak bedzie sie jezdzilo i pozniej moze sie zmieni poprostu.


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 54 gości