Strona 4 z 4

: pt paź 09, 2009 08:07
autor: piori
Stanę w obronie bongo, ma sporo racji, takie pomiary są bardzo subiektywne, a jak słychać więcej ryku spod maski to zaraz człowiekowi się wydaje że jest więcej mocy ;) Nie trzeba nawet G-techa, wystarczy np. program GPS Performance wgrany na zwykłą nawigację (nie twierdze że jest jakiś dokładny, ale wskaże ewentualną różnicę w osiągach), a na pewno jest dokładniejszy niż stoper kolegi.

I jak już ktoś mierzy przyspieszenia według licznika, to niech sobie ten 20-letni licznik wyskaluje na nowo, i nie na fabryczną kreskę, bo sprężyna wskazówki w nim już się trochę wypracowała i jest bardziej miękka (sprawdziłem na swoim aucie, a mam w nim drugi licznik i jest to samo). W 90% aut którymi jeżdżę liczniki względem pomiaru nawigacji zawyżają prędkość o ok. 10%, a grubo powyżej 100km/h to już zupełnie pokazują bajki :kac:

Wracając do tematu, co daje wyjęcie tej zwężki z filtra? To że turbina wstaje z niższych obrotów? A ile razy w czasie sprintu do setki używa się tych niskich obrotów i turbina musi wstawać? :bajer:

: pt paź 09, 2009 10:24
autor: raf-gog
bongo, No tk masz racje, jak tak jak pisalem w innym temacie w ktorym mi omogles i jestem za To barddzo wdzieczny, mało jeszcze wiem o samochodach, golfie i kazda widomosc dla mnie jest nowym doswiadczeniem.

ZLy dzien- bo jkos tak bez pulciowo piszesz i araz sie denerwujesz, t jest takie moje subiektywne odczucie :partyman:

[ Dodano: 09 Paź 2009 10:28 ]
piori, dzieki z info co do program GPS, sciagne sobie i wtedy wyprubuje moje przyspieszenie.

Co do wskazan samego GPS to ja tez w nie nie wierze, bo raz jak chlopy odemnie z wiochee pare lat temu za pommoca gps mierzyli swoj areal to wyszly cuda i cudenka z tego wzgledu, ze ich wlosci polozone sa na gorzystym terenie co prowadzi do przeklaman, dlatego zeby wskazania gps byly prawidlowe musi to byc sytem ktory uwzglednia rownniez wyskosc nad ppoziomem moze a nie tylko przemieszczanie sie w linni prostej, przynajmniej tak mi sie wydaje :bigok:

: pt paź 09, 2009 13:54
autor: lwc
no dobra - ja też spróbuję z tą zwężką bo mi brakuje mocy w moim 1,6 ;)
teraz pytanie - co zrobić w końcu z rurą od wlotu do filtra - jak na razie to mam taki kawałek tylko i bierze powietrze z wnętrza komory i co - lepiej przedłużyć do grilla, żeby brało powietrze z zewnątrz czy jak? jak ktoś ma jakieś zdjęcie jak to powinno wyglądać to będę wdzięczny.
pozdr

: śr lis 25, 2009 19:41
autor: jarekkoval
lwc, dobrze jest dac cos zeby szlo zimne powietrze do filtra :)
ja bede probowal to zrobic z nawiewow na tarcze od Corrado g60 i wyprowadzic rure w okolicy kratki dolnej

: śr lis 25, 2009 19:45
autor: bongo
lwc pisze:co zrobić w końcu z rurą od wlotu do filtra - jak na razie to mam taki kawałek tylko i bierze powietrze z wnętrza komory
Zrób jak w oryginale,masz w błotniku drugi koniec tej rury :chytry:

: pt lis 27, 2009 23:27
autor: t0mal
jarekkoval pisze:wyprowadzic rure w okolicy kratki dolnej
To jest niebezpieczny pomysł, bo będziesz niepotrzebnie zamiatał ulicę i osuszał kałuże.