Strona 4 z 5

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: ndz lut 16, 2014 00:46
autor: radmil1
mac1977 pisze:Witam serdacznie
Panowie mam problem: przytarty silnik BLS z uszkodzoną głowicą i potrzeba wymiany słupka. Czy jest jakiś inny zamienik słupka np. typ AUY koszt mniejszy. Może jakis inny model tego silnika w cenie około 1tyś.
Czekam na podpowiedź.
witam,mampodobny problem--seat leon z 2008 roku--korba wyszla bokiem.na allegro jest problem z kupnem dolu silnika-a jak sa to strasznie drogie.mam pytanie czy blok silnika bls mozna zastapic jakims innym symbolem?prosze o odpowiedz

Kody silników - różnice w ich budowie

: pn lut 17, 2014 00:04
autor: szysz61
Trzy posty wyżej masz odpowiedź na swoje pytanie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=539060" onclick="window.open(this.href);return false;

Kody silników - różnice w ich budowie

: pn lut 17, 2014 19:37
autor: Detektor
szysz61 pisze:Trzy posty wyżej masz odpowiedź na swoje pytanie
viewtopic.php?f=35&t=539060
przecież to temat założony przez niego samego :grin:

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: pt cze 13, 2014 10:28
autor: Mateo0021
Witam,

Mam pytanie wiem że ARL jest zakuty.
Poproszę o podpowiedź co dokładnie.
Czy do ARL mogę założyć głowice i pompki od 110 KM - AFN, AHF, ASV, AVG
I co należy zrobić żeby wyciągnąć z takiego zestawu około 200KM lub więcej.
Dziękuje i pozdrawiam wszystkich

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt cze 13, 2014 10:38
autor: Mateo0021
Zapomniałem dodać jestem posiadaczem VW BORA 1,9 TDI 4motion ARL po wymiane sprzęgła z dwumasem luka i regeneracji turbiny.
Autko czeka na wstawienie poliuretanów na cały przód.
Hęć zmiany głowicy pojawiła się po nieudanej regeneracji pompowryskiwaczy.
Obecny skład załogi 3 x 038130073AL 1 x 038130073BX korekcje w pompkach ze sobą współpracujących dochodzą do +3 i -3.

Pozdrawiam

Kody silników - różnice w ich budowie

: pt cze 13, 2014 15:52
autor: slawko333
Czy do ARL mogę założyć głowice i pompki od 110 KM - AFN, AHF, ASV, AVG
110km nie jest na pompkach, tylko na pompie to raz, dwa bloki i glowice nie sa zamienne w vp i pd, takze nie kombinuj bo raczej nic dobrego z tego niebedzie

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: sob wrz 06, 2014 09:08
autor: tower
Witam


Potrzebuję listę silników VW o pojemności do 1,9l na pomie rozdzielaczowej vp37 z informacją w jakich autach były montowane. Chyba, ze od razu ktoś podrzuci jaki był najmniejszy silnik na pompie, jaki miał kod i gdzie go wkładali.

Kody silników - różnice w ich budowie

: ndz wrz 07, 2014 08:08
autor: MK2_DZA
A gdzie dane o 90KM 1Z?

Kody silników - różnice w ich budowie

: ndz wrz 07, 2014 23:25
autor: tower
Nie byłem precyzyjny - chodziło mi o pojemność silnika. Z tego, co zdążyłem ustalić, najmniejszy był 1,7 SDI z VW Polo.

Korzystałem z tego pdfa:

http://vag-codes.info/files/engines/vw-engines.pdf

Niestety brakuje w nim informacji o pompie.

Re: Kody silników - różnice w ich budowie

: wt sty 20, 2015 19:46
autor: tjord
Witam, mam silnik CBAB z 2008 (wrzesień) czy wg Was spokojnie moge wymienic na cały taki sam CBAB ale z 2010 roku ?
Może coś nie trybić?

dzieki
T

Kody silników - różnice w ich budowie

: ndz lip 17, 2016 20:01
autor: dadi24
Witajcie. Pozwólcie, że trochę odświeżę temat. Pytanie następujące czy silnik w Golfie IV 1.6 16V o znaczeniu ATN można zamienić na taki z innym oznaczeniem ? Z tego co widzę tych ATN nie ma zbyt dużo. Pozdrawiam.

Kody silników - różnice w ich budowie

: pn lip 18, 2016 05:10
autor: Detektor
dadi24 pisze: Pytanie następujące czy silnik w Golfie IV 1.6 16V o znaczeniu ATN można zamienić na taki z innym oznaczeniem ?
W twoim przypadku masz możliwość zamiany na AUS, AZD, BCB.

Kody silników - różnice w ich budowie

: czw lip 28, 2016 19:27
autor: Skrzak
Witam.
Mam AXR i po awarii rozrządu prawdopodobnie będe się rozglądać za nowym słupkiem AXR lub innym lub całkiem ASZ. Mam turbo GT1749VB i dłubnięte na 160KM. Czy jakiś inny słupek też ewentualnie podejdzie? Chociaż AXR są chyba najmłodsze.
Chodzi mi też po głowie czy nie da rady wstawić sam goły słupek z ASZ (+ skrzynia i sprzęgło) to jak włożę do tego moje turbo i pompki pod które był pisany program to będzie to grało? Wiem że ASZ i ARL mają grubsze tłoki to czy to ma znaczenie?

I takie czysto teoretyczne pytanie:
ASZ + GT1749VB + sterownik z ori softem ARL - będzie to działać? Pomijam oczywiście SMIC (ASZ) i FMIC (ARL) ale to wtedy chyba map sensor tez jest inny, dla ARL z końcówką C.

Kody silników - różnice w ich budowie

: sob lip 30, 2016 18:41
autor: Detektor
Skrzak, zrób tak jak ja i szukaj słupka BLT, w Ibizach były montowane nawet do 2009r. i to są najmłodsze silniki które pasują do naszych aut.
Skrzak pisze:I takie czysto teoretyczne pytanie:
ASZ + GT1749VB + sterownik z ori softem ARL - będzie to działać?
Będzie działać bo wtedy masz jak by ori zestaw taki jak vw montował fabrycznie.
Weż sobie dobrze przemyśl to co Ci proponuje a zobaczysz ,że nie będziesz żałował i szukaj słupka BLT. Ze względu na to ,że masz dłubane auto i żebyś
nie musiał ponosić większych kosztów to przerzucisz sobie swoje pompki i resztę osprzętu i będzie hulać aż miło.