
poza tym AHF to 1.9 nie 2.0

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dario84 pisze:Jak bys widzial mape dawki startowej to bys wiedzial o co kaman...jaradeus pisze:a niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa!
mala predkosc obr walu = mala dawka rozruchowa tak w skrocie
tak zrobiedamcio151 pisze:to napisz 2 oznaczenia lub daj po 2.0 "i"jaradeus pisze:Aleś rozgarniety hehe mam 2.0 GTI i 1.9 AHF (2 sztuki słownie) pozdrawiambo dziwnie to się czyta
Ehh tlumaczyc Panie i tlumaczyc....jaradeus pisze:Wiam.
Temat wciąż gorącyDla zwolenników zwiekszania dawki rozruchowej pare faktów; przyczyna jest jasna, za niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa!
Szkoda slow :/jaradeus pisze:jaradeus napisał/a:
a niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa!
Jak bys widzial mape dawki startowej to bys wiedzial o co kaman...
mala predkosc obr walu = mala dawka rozruchowa tak w skrocie
predkość wału jest potrzebna do uruchomienia m.in. pompy olejowej!!!
jaradeus powiedział święte słowa, popieram go w całej rozciągłości tematu.jaradeus pisze:Wiam.
Temat wciąż gorącyDla zwolenników zwiekszania dawki rozruchowej pare faktów; przyczyna jest jasna, za niska predkość obrotowa wału korbowego, a nie zaniska dawka rozruchowa! u mnie po wymianie aku pali super, dodam , ze mój AHF jakis misiąc temu był na ,,wykrywaczu kłamstw" i wyszło 115KM i 241 Nm, przepływka fabryczna nic nie ruszane, wykres wzorowy. A pan w jednym fachowym warsztacie wskazywał na regeneracje pompy! hehe padnieta pompa przy 136 tys przebiegu? cos tu nie tak pomyslalem. po odpięciu czujki temp. faktycznie lepiej palił, jak to jeden pan powiedzial- że mi to zrobi(za 700zł !!! Wa-wa) i bedzie palil "ze strzała"! a ten strzal to wlasnie widac po odłączeni czujki temp. czasami rzuci silnikim mało z poduszek nie wypadnie i od razu wskakuje na ponad 1 tyś. obrotów, oczywiscie po chwilce spada ale jak wiadomo mamy doczynienia z silnikiem wysokoprężnym o zapłonie samoczynnym i do tego doładowanym a jak wiadomo zuzycie silnika i jego najwazniejszych elementów nastepuje w czasie rozruchu! dlatego nie od parady w kompie jest-podawać rope po 200 obrotach wału na goracym silniku! ale Polak oczywiscie potrafi oszukac technike:) drobna korekta dawki jest dostepna przez Vaga i tyle powinno wystarczyc, a zamiast bulic kase za zwiekszenie dawki lepiej wstawic opornik daje dokladnie taki sam efekt ale nic prawie nie kosztuje! Mój silnik teraz nawet jak zimny to inaczej pali, rozrusznik zdazy zakrecic zanim zalapie i pali bez zadnych wibracji. Kazdy zrobi jak uważa, ja tam problem rozwiazalem i tyle:) pozdrawiam
jaradeus pisze: a widziałeś zegar ciśnienia na zimnym i na cieplym???gdzie jest wieksze???
rob555 pisze:jaradeus pisze: a widziałeś zegar ciśnienia na zimnym i na cieplym???gdzie jest wieksze???
Cisnienie jest wieksze bo olej jest gesty...![]()
Manometr mam wiec wiem jak to leci. Ale nie myl cisnienia oleju ze skutecznoscia smarowania bo olej nie dochodzi w pierwszej chwili rozruchu do glowicy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości