Strona 4 z 5

: wt lis 17, 2009 18:20
autor: Buba1
ja tez mam powietrze w przewodzie przezroczystym i jak postoji kilka dni to jets trudniej odpalic nawet teraz jak jest chlodniej to zaraz po odpaleniu na moment sie zadlawil

[ Dodano: 17 Lis 2009 19:53 ]
jakich wymiarów jest ten oring?

[ Dodano: 18 Lis 2009 16:27 ]
Dzisiaj rozebralem tą wkładkę i wyjąłem oring, kupiłem grubszy o tej samej srednicy wew i jest on odporny na rope oczywiscie ale bardzij mieki od starego. Wkladajac na miejsce bardzo ladnie podpasowal, wszystko zlozylem i babelki zaczely leciec potem trzymalem na 3000 obr. i juz zaczelo mniej leciec ale dalej troche leci powietrza, jest tez po zagaszeniu centymetrowy babel powietrza a wczesniej byl 2,5 centymetra mysle, ze jeszcze jest szansa pojechac dzies go przegonic bo moglo zostac powietrze w przewodach po rozbieraniu wkladki.POZDR

: śr lis 18, 2009 18:59
autor: maly24
hej panie Buba1
a gdzie sa przewody przezroczyste?pod maska co idą do filtra paliwa to te??
(bo u mnie te przewody sa czarne ale cos mi sie wydaje ze to nie te przewody)
i jak wkładke rozebrałeś w celu wymieniena tego oringu
jak mozesz to mi napisz no i oczywiscie pochwal sie tez czy autko lepiej pali ale na to musimy troszke poczekac az bedzie zimniej
a jak mozesz to fotki zamiesc
pozdrawiam

: śr lis 18, 2009 22:14
autor: antojuja
maly24 pisze:a gdzie sa przewody przezroczyste?pod maska co idą do filtra paliwa to te??

tak to te
maly24 pisze:jak wkładke rozebrałeś w celu wymieniena tego oringu

tu sa fotki co i jak pokolei
http://compu85.homeip.net/stuff/VW/Fule_Sender/

: sob lis 21, 2009 07:41
autor: maly24
no wszystko ładnie pieknie ale jak mam zobaczec czy te pencherzyki powietrza sa w przewodach skoro ja je mam czarne a nie przezuroczyste???

: sob lis 21, 2009 09:43
autor: Rafał 21
(bo u mnie te przewody sa czarne ale cos mi sie wydaje ze to nie te przewody)

maly24, Kol..wystarczy poszukac i będziesz wiedział jakie ! i gdzie są! Tu jest temat gdzie kol. zamiescił zdjecie filtra z przewodami! itp. http://images11.fotosik.pl/41/48890a33aa878935.jpg Z resztą co ty chcesz naprawić jak nie wiesz gdzie masz filtr paliwa :grin: Jedz do warsztatu bo jeszcze popsujesz gorzej i będziesz wracał na lawecie!

: pn lis 23, 2009 12:55
autor: Buba1
Chodzi mi o przewod idacy od filtra paliwa do pompy tylko on jest przezroczysty!!! ja rozebralem ten wklad tak jak pisalem i jak narazie nic to nie dalo (wymiana oringu).
Patrzac sie na ta fotorelacje to chyba mozna sie nauczyc rozbierac ten wklad ale tu chyba chodzilo o jego zanieczyszczenie

acha jak rozbiracie ten wklad bardzo uwazajcie na blokade (2 plastikowe zabki) ktora trzeba pokonac aby dostac sie do tego oringu, latwo to zlamac

: ndz sty 17, 2010 19:52
autor: energy923
Problem z zapowietrzajacymi sie weżami od około 5 miesiecy, przyszła zima i kaplica!!wymiana filtra na orginał VW a potem na BOSCH oraz węży doprowadzjących i powrót oraz przelewowych+podgrzewacz paliwa(czarny plastik na powrocie umieszczony na filtrze) nic nie dały.założone zawory zwrotne na przewodzie podającym i powrocie-nic. Oględziny przewodów pod i w okolicach baku-brak wycieków, złączki(kolanka)też bez zarzutu. Test z butelką zamiast baku podłączoną pod filtr przyniusł efekt zadowalajacy!bablowanie 99,9%mniejsze!!pogrzebałem pod kanapą i zajrzałem do baku syf!!!wyczyszone i złożone do kupy!okazało sie również że na plastikowym kolanku o-ring(wąż zasilający) pęknięty choć nie było wycieku!!wymienione i zamieniłem węże powrót z podającym oczywiście przy filtrze równierz!!efekt - 4 dzien pali od strzała bąbli brak sukces!!koszty minimalne, efekt zadowalający!!mam nadzieje że komuś to pomoże bo ja osiwiałem przez moją borkę!!

: pn sty 25, 2010 13:31
autor: Neoarti
U mnie sprawa jest trochę bardziej skomplikowana powietrze występuje od kiedy mam auto dziś mi się auto zapowietrzyło rano więc wymieniłem filtr paliwa oraz zawór ten czarny na dobrej jakości Bosha dałem nowe opaski i odciąłem troszkę wężyki bo były na końcach poszarpane założyłem też zawór przeciw zwrotny przed filtr odpalam i lipa bąble po 2-3cm no to rozebrałem i wyczyściłem wkład w zbiorniku było trochę syfu, ale nie pomogło nie miałem jak za bardzo podłączyć się z paliwem omijając wkład zbiornika ale po zanurzeniu końcówek wkładu w kubku z paliwem bąble jak były tak są :( złożyłem wszystko do kupy auto pochodziło z 10min i powietrze w wężach zniknęło czasem pojawia się jakiś drobny bąbelek
zauważyłem że ogólnie mam więcej powietrza na zimnym silniku czy to może byc oznaka kończącej się pompy wtryskowej ?? ale czy wtedy nie ciągnęła by powietrza cały czas tylko na zimnym silniku ?? dla czego po rozgrzaniu auta bąblowanie ustępuje ?? m a ktoś podobny problem ??

: pn sty 25, 2010 17:02
autor: antojuja
w wiekszej temp. materialy sie rozszerzaja i przez to staja sie szczelniejsze, ostatnio czytalem ze gosc zamienil wezyki te na szybkozlaczki przy baku zasilanie z powrotem i odwrotnie, tak samo zrobil przy filtrze i o dziwo pozbyl sie powietrza dodatkowo chyba wymienil oring w smoku ten http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a8 ... 70c9d.html , ale ze mnie DUP.!!! ten gosc jest 2 posty wyzej, poprostu po raz kolejny rutyna i pospiech :blush:

: pn sty 25, 2010 17:07
autor: Neoarti
dziś po wymianie filtra zrobiłem ok 50km i jak na razie to widziałem lekkie babelki na wolnych obrotach 2 razy tych dużych nie ma nawet po przegazowaniu (a były zawsze) zobaczę co będzie rano moim zdaniem to coś z wężami bo pompa puszczała by cały czas n zimno i na ciepło a jeśli już to róznica nie była by aż tak duża że bąble są po 2cm a po nagrzaniu wcale

[ Dodano: Wto Sty 26, 2010 17:09 ]
dziś rano paliwo mi zamarzło wiec powietrza było kupę wywaliłem raz jeszcze wkład zbiornika i rozwierciłem wiertłem zaworki przeciw zwrotne w obu króćcach jak na razie ani grama powietrza nie widać też aby paliwo się cofało zobaczymy jutro :)

: śr mar 03, 2010 12:11
autor: damian-ppp
Neoarti, rozwiercenie zaworka wyelimonowało zupełnie problem? Auto rano pali od strzała?

: śr mar 03, 2010 12:49
autor: pawelekk22
jakiej wielkosci sa oringi po sciagnieciu tych wezykow tam w okolicach baku? bo chce sobie kupic nowe a nie wiem jakie bo dopiero zabiore sie za rozbiorke na weekend a dzis bede w sklepie. dajcie znac

: śr mar 03, 2010 16:58
autor: Neoarti
Tak wszystko jest Ok czasem pojawia się jakaś drobnica jak paliwo zejdzie poniżej 1/2 ale to kwestia wymiany o-ringu znajdującego sie we wkładzie filtra

: śr mar 03, 2010 18:37
autor: damian-ppp
A przed tym rozwierceniem miałeś problemy z rozruchem po nocy, tzn długo kręcił zanim załapie? Znasz może rozmiar tego oringu?