Strona 4 z 4

Kupuj TD

: sob mar 15, 2008 21:58
autor: seba899
Mam golfika TDI i powiem tak jestem zadowolony ale mój Tato miał TD i o niebo lepsza praca silnika (kultura pracy) nie było w nim jakiś dziwnych napinaczy paska wielorowkowego co w mojm TDI padło, gdyby autko mojego Taty miało zdrową budę to od razu bym wziął dla siebie i sprzedał TDIka, mam z 97 roku a TD Tatuśka był z 94 roku. Jak dorwiesz ze zdrową budą to kupuj i się nie zastanawiaj a będziesz zadowolony z tego silnika.

Re: Kupuj TD

: sob mar 15, 2008 22:13
autor: souler
seba899 pisze:mój Tato miał TD i o niebo lepsza praca silnika (kultura pracy)
:panna:

mam td, ale czy on ma kulture pracy lepsza od tdi? :rotfl:

: ndz mar 16, 2008 14:45
autor: marc83
Co do kultury pracy to bym polemizował. Tdi raczej ładniej chodzi
Ja mam swojego 7 miesięcy i jak narazie wszystko ok . Nie ma elektroniki i to jest + :okej:
No poza http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=156889
Ja za swojego dałem 9000 jest z 93r w elelektryce i nie żałuję :bigok:

: ndz mar 16, 2008 19:48
autor: wegi
No ja juz tego TD kupilem, a buda zdrowa, nie po zadnym dzwonie, silnik nawet cichszy od TDI sasiada,ale jego ma natrzaskane 450tys, wiec ma prawo :) jutro wymieniam paski, olej, ta uszczelke pod misa i w sobote sprawdzam spalanie na 150km trasie, wiec zobaczymy. Napewno nie osiagne wyniku mojej MK2 1,6D ale jakbym sie w trasie zamknal w 5,5-5,8 to by bylo OK.

no a co z ta uszczelka pod misą(opisane wyżej), wie ktoś może? :)

[ Dodano: 19 Mar 2008 18:10 ]
Pytań co do silnika 1,9TD ciąg dalszy :)

Dziś odebrałem samochód od mechanika. Jest po wymianie rozrządu, oleju(Castrol Magnatec 10W40) i uszczelki pod misę olejową.

Teraz zauważyłem, że na wolnych obrotach słychać "cykanie" dochodzące gdzieś z okolic dołu silnika, po dodaniu gazu cykanie znika. Czy ma to jakis związek z wymienionymi częściami, bo przed tego nie było?

: ndz sie 10, 2008 21:44
autor: waldimax
wegi pisze:Jednak przystałem na starym TD :) Mam teraz do was takie pytanie : mam do wymiany uszczelkę pod misą olejową i zastanawiam sie dlaczego mam tam wyciek. Przecież malo kiedy zdarza się ze jest padnieta uszczelka pod misą. Czy to się dzieje przez inna usterke czy ja przesadzam ? :) Poza tym silnik OK, turbo suche, nie kopci, nigdzie nie dmucha.
Sprawdź czy na pewno leci z pod uszczelki a nie z simeringu wału korbowego od strony rozrządu bo ja tak miałem zciekało od strony rozrządu i po rancie miski aż do skrzyni. Wina tkwiła po stronie uszczelnienia wału korbowego. Wymiana wiąże się to z koniecznością rozebrania rozrządu. Uszczelka miski była ok. Pamiętaj simering kup dobrej firmy najlepiej w serwisie to koszt ok kilkunastu zł i pamiętaj, że gładź wałka też się wyciera, więc skróć sprężynkę w tym, simeringu bo inaczej znowu zacznie ciec po dość krótkim czasie.

: pn sie 11, 2008 22:43
autor: szatanek
Sprawdz jeszcze czy to przypadkiem nie sączy z odmy w miejscu gdzie jest przykręcona do bloku, tamtędy często puszcza.
Z tym serwisem to nie przesadzaj, jak kupi elringa to będzie zadowolony.