Miga lampka świec żarowych + świeci pompa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pn lut 08, 2010 01:08

tower007 pisze: No chyba że ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ? :bajer:
A uszczelniłeś te wiązki przewodów idące do ECU za podszybiem? Ja uszczelniłem to peszlem i taśmą parcianą i problem znikł.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » pn lut 08, 2010 01:16

kompan pisze:A uszczelniłeś te wiązki przewodów idące do ECU za podszybiem? Ja uszczelniłem to peszlem i taśmą parcianą i problem znikł.
Nie :blush: - muszę spróbować skoro Tobie pomogło mam nadzieje ze i mi pomoże :)
Dzięki za podpowiedz :pub:



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pn lut 08, 2010 18:54

tower007 pisze:
Nie :blush: - muszę spróbować skoro Tobie pomogło mam nadzieje ze i mi pomoże :)
Dzięki za podpowiedz :pub:
Jednemu z forumowiczów, który się ze mną kontaktował mailowo poradziłem uszczelnienie kabli i odpisał, że mu pomogło :)

Tak, więc demontować podszybie + wycieraczki i kabel do ECU wysuszyć, owinąc taśmą parcianą, na to plastikowy peszel i jeszcze raz taśma parciana. Do ecu dochodzą dwie wiązki , kabelki od G28 idą w prawej wiązce stojąc przed samochodem.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » pn lut 08, 2010 19:36

Postaram się jutro w tym kierunku coś zrobić. Trudno jest ściągnąć podszybie ? Moze jakieś wskazówki rady ? :bigok:



kompan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt cze 17, 2008 00:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: kompan » pn lut 08, 2010 20:23

Ja z podszybiem nie miałem większych problemów. Nie mogłem ściągnąć wycieraczek. Ale zaopatrzyłem się w ściągacz do łożysk, który podpasował i udało mi się nim ściągnąć wycieraczki. Później trzeba odkręcić 4 śrubki mocującej plastik od filtra kabinowego, wyciągamy ten plastik. Kolejno wyciągamy takie trójkątne plastiki przy łączeniu maski z błotnikami (na wysokości podszybia) i delikatnie lecz zdecydowanym ruchem wyciągamy podszybie do góry.

Przed zamontowaniem najlepiej umyć szybę i rowek w który wchodzi podszybie i posmarować wodą z mydłem, żeby lepiej wskoczyło na swoje miejsce.
Ostatnio zmieniony pn lut 08, 2010 20:25 przez kompan, łącznie zmieniany 2 razy.


Do sprzedania parę części do MK4 (Boczki bagażnika (hatchback), popielniczka tył, przycisk otwierania klapki paliwa, filtr paliwa 1.9TDI MANN, gumy stabilizatora FEBI, blenda nad radio, korek wlewu paliwa.

Awatar użytkownika
tower007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr paź 24, 2007 08:32
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tower007 » pn lut 08, 2010 20:31

Dzięki za wskazówki ;) - na jutro nastawiłem się bojowo do tego podszybia ;)
Pozdrawiam



macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pn mar 01, 2010 14:52

Hejka ja mialem podobny problem w ALH, jak zapalalem ale po zgasnieciu kontrolki swiec zarowych nie chcial odpalic a jak odpalil to zapalala sie kontrolka swiec no i dziwnie chodzil i mial wlasnie ten blad. Ale jak zapalalem przed zgasnieciem kontroli swiec to zapalal z polobrotu.

Sprawdzalem wszystkie czyjniki i mierzylem rezystancje i nic. Popsikalem wszystkie przewody silikonem i narazie jest ok przez 2 miesiace, wiec albo przerwa gdzies albo wilgoc na starych przewodach.

Ale potem pojawil sie inny problem, jak zapala faluja obroty z jakies 30sec i nie ustawia mi dynamicznego kata wtrysku na pompie ale tylko na biegu jałowym. Nie wiem czy to przypadkeim ten problem porpzedni nie był objawem juz padającego czegos w pompie. Chyba nastawnika lub zaworu regulacji kata wtrysku. Narazie jezdze tak 4 miesiace bo nie wiem co z tym zrobic, machanicy mowia ze wszystko jest ok, ale wiem ze nie.



wodzuwolomin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: czw cze 14, 2012 14:57

Miga lampka świec żarowych + świeci pompa

Post autor: wodzuwolomin » pn mar 18, 2013 10:52

Odświeżę temat.
Od pewnego czasu też mam problem z tym czujnikiem g28. Jestem po wymianie tego czujnika i niestety miesiąc po wymianie znowu historia ta sama. Problem z odpaleniem i pojawienie się błędu. Poradził już sobie ktoś definitywnie z tym problemem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości