panowie nie róbmy zamieszania
zamach z silnika 1Z nadaje się idealnie np. pod tarczę z silnika VR6 ponieważ mają taką samą średnicę.
Moim zdaniem jest to najmocniejszy seryjny zestaw jaki można złożyć.
Powtarzam seryjny, bo można dać graty do Radzikowskiego i mieć na prawdę mocne cacko.
Sam ujeżdżam taki zestaw w silniku ALH, 340Nm znosi bez szemrania
Na takim zestawie jeździł też golf aw69 z niutonem w okolicach 400.
Dlaczego akurat koło od 1Z, ponieważ chyba najłatwiej je znaleźć na szrotach.
W końcu tych tdi jeździ nieporównywalnie więcej niż ABF`ów.
Jedno "ale", słyszałem opinie, że koło zamachowe we wzdłużnym motorze (np audi) 1Z jest inne niż z poprzecznego.
Nie wiem ile w tym prawdy, kolega miał taki przypadek ale może poprostu ktoś mu sprzedał nie te koło co trzeba.
Nie chcę robić zamieszania, tak tylko opisałem przypadek.
Dla świętego spokoju lepiej szabrować golfa z 1Z`em
Tak jak już pisano, przy wymianie potrzebne są nowe śruby do koła zamachowego bo te od dwumasy nie podejdą.
Kto idzie w moc radzę poczynić ten krok, mnie graty kosztowały ok 800zł.
Kto nie planuje modzić może kupić sobie nowy dwumas i śmigać (myślę, że 150tyś wytrzyma).