Lacznik turbiny, gdzie cos takiego dostane?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 17, 2008 15:01

rob555 pisze:Niestety totalny burdel w polaczeniach podcisnieniowych...N75 np sterowal klapa gaszaca
angielski tunning :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pt lut 22, 2008 20:55

wiec tak :(((((((( najprawdopodobniej padlo mi turbo :((((((((((( oddac do regeneracji czy wymienic na uzywana ale w bdb stanie ?????
http://moto.allegro.pl/item317183352_tu ... 749vb.html
co myslicie o tej jest od leona przebieg do 80 tys i naprawde sie rozczarowalem szczeroscia ""kolegi"""" z klubu ;((((


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lut 22, 2008 23:32

otles2 pisze:najprawdopodobniej padlo mi turbo ((((((((((
chyba od tych 200 KM :)

aaaa przy okazji znalazłem w mojej kanciapie chyba taka rurkę jak kiedys potrzebowałeś :)

Obrazek

tu masz dokładny jej numer, czy o taką chodziło?

Obrazek

w sparwie turbiny do ARL skontaktuj sie z karambolem

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=672700



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » pt lut 22, 2008 23:45

cowboy, nie to nie ten element arl maja inaczej giezia i krutsze ale chyba ta jest od 110 albo 130 no nie wiem od czego ale padlo a podobno pol roku temu regenerowane ale tak to jest jak sie zaufa ludzia :(((((

[ Dodano: 23 Lut 2008 14:26 ]
wiec tak odkrecilem rurki idace do turbo wirniki cale ale jak wsadzam palce od strony wtdechu do turbiny i zlapie za wirnik ma straszne luzy ??????? nadaje sie do regeneracji?????

[ Dodano: 23 Lut 2008 14:26 ]
i pelno oleju w wydechu no i co trzeba wyczyscic jak juz turbo bedzie wstawiane???


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

gluszcz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1565
Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
Lokalizacja: EBE
Kontakt:

Post autor: gluszcz » sob lut 23, 2008 17:14

kur....mam nadzieje że ogarniesz to wszystko :grrr: http://www.turbo-tec.eu/ tutaj popytaj ,wszystko da sie zrobić to dobra i uznana firma od turbin,co do czyszczenia porozkrecac cały dolot,ic i przemyc wszystko w nafcie lotniczej,wszystkie zaolejone elementy............



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lut 23, 2008 17:38

otles2 pisze:wtdechu do turbiny i zlapie za wirnik ma straszne luzy
w poprzek wirnik ma luz delikatny wyczuwalwny który kasuje się pod wpływem oleju pod cisnieniem

wzdłuznego luzu nie powinno być

w sparwioe turbiny podałem Ci pewne źródło w poprzednim wpisie :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » sob lut 23, 2008 20:02

cowboy, nie jestem przekonany do tej osoby co mi proponowales poniewaz muj kolega wstawial od niego turbine do leona arl i nie chodzilo mu tak jak powinno :(


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » sob lut 23, 2008 23:05

otles2 pisze:cowboy, nie jestem przekonany do tej osoby co mi proponowales poniewaz muj kolega wstawial od niego turbine do leona arl i nie chodzilo mu tak jak powinno
ja mam od niego hybryde i nie narzekam :)

moze nie zawsze musi byc turbinak OK al;e z tego co słyszałem nie ma problemów z reklamacją... jesli turbina nie chodziła jak powinna powinien kolega zareklamować...

no chyba że chodziło o regulację sztangi - bo to musiałem sobie lekko skorygowac :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » sob lut 23, 2008 23:23

co myslicie o regeneracjii????

[ Dodano: 24 Lut 2008 12:43 ]
hmmmm wiec moze doradzcie mi co zrobic dac ta do regeneracji czy moze zainwestowac w jakas inna ktora zwikszy wydajnosc golfa co myslicie tylko zeby znowu nie bylo kosmicznych cen ;((((( zalezy mi troszke na czasie


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » ndz lut 24, 2008 21:58

bierz od Karambola

wyslij mu starą odeśle Ci inną zrobioną na cacy - masz gware 6 miesięcy wiec nie dygaj niczego

Zapytaj Roba555 - przeciez on Ci bedzie ograniał auto - niech tuner Ci doradzi, mysle ze powie Ci to samo co ja :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » ndz lut 24, 2008 23:29

cowboy, turbo wyciagnelem sam rob555 bardzo mi pomugl przez tel wyczyszcza wszystko mechanicy w firmie zaloze ja tez z mechanikami bo wiem co i jak wiec chyba dam jakos rade ;ddd

[ Dodano: 24 Lut 2008 22:31 ]
bo niebardzo barc lawete zeby przewiezc auto 120 km do roba555 chociaz tak bylo by najlepiej ale to kolejne i nie male koszta


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 25, 2008 14:36

otles2 pisze:bo niebardzo barc lawete zeby przewiezc auto 120 km do roba555 chociaz tak bylo by najlepiej ale to kolejne i nie male koszta
jeśli turbo chodzi to przecież mozesz jechać na kołach ??

założyć je po czyszczeniu i delikatnie gazem jak emeryt max 2500 rpm :)

ps. nawet jak juz by całkiem klękło to i bez turbo mozna jechać :P - wystarczy zaslepić smarowanie srubą z koła przy filtrze oleju - ale to się robi jak wirnik stanie w poprzek żeby oleju silnik nie wyrzygał :)



Awatar użytkownika
otles2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 126
Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: otles2 » śr lut 27, 2008 13:37

mhm a teraz powiedzcie mi tak w piatek bede wkladal turbo co musze zrobic rzeby wszystko bylo ok jakie czynnosi wykonac naewno jak sie skreimusi chodzic troche dluzej na wolnych a potem oszczedzac przez pare set km ?????? czy jak bo nie chce czegos spierdzilic;>>>>>>>>


SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lut 27, 2008 13:50

otles2 pisze:teraz powiedzcie mi tak w piatek bede wkladal turbo
jakie, nowe

najlepiej wtsrzyknąc ze 2 strzykawki do turbinki oleju (ja tak robiłem)

potem odpalic i niech pochodzi silnik kilka minut na wolnych obrotach, patrzysz czy wszystko ok, potem mozesz sie przejechać i zobaczyć czy nie ma nigdzie nieszczelności w dolocie i czy nie cieknie olej na doprowadzeniu i odprowadzeniu oleju od turbiny



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości