Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » ndz lut 17, 2008 15:01
rob555 pisze:Niestety totalny burdel w polaczeniach podcisnieniowych...N75 np sterowal klapa gaszaca
angielski tunning

-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » pt lut 22, 2008 20:55
wiec tak

((((((( najprawdopodobniej padlo mi turbo

(((((((((( oddac do regeneracji czy wymienic na uzywana ale w bdb stanie ?????
http://moto.allegro.pl/item317183352_tu ... 749vb.html
co myslicie o tej jest od leona przebieg do 80 tys i naprawde sie rozczarowalem szczeroscia ""kolegi"""" z klubu ;((((
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pt lut 22, 2008 23:32
otles2 pisze:najprawdopodobniej padlo mi turbo ((((((((((
chyba od tych 200 KM
aaaa przy okazji znalazłem w mojej kanciapie chyba taka rurkę jak kiedys potrzebowałeś
tu masz dokładny jej numer, czy o taką chodziło?
w sparwie turbiny do ARL skontaktuj sie z karambolem
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=672700
-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » pt lut 22, 2008 23:45
cowboy, nie to nie ten element arl maja inaczej giezia i krutsze ale chyba ta jest od 110 albo 130 no nie wiem od czego ale padlo a podobno pol roku temu regenerowane ale tak to jest jak sie zaufa ludzia

((((
[ Dodano: 23 Lut 2008 14:26 ]
wiec tak odkrecilem rurki idace do turbo wirniki cale ale jak wsadzam palce od strony wtdechu do turbiny i zlapie za wirnik ma straszne luzy ??????? nadaje sie do regeneracji?????
[ Dodano: 23 Lut 2008 14:26 ]
i pelno oleju w wydechu no i co trzeba wyczyscic jak juz turbo bedzie wstawiane???
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
gluszcz
- Forum Master

- Posty: 1565
- Rejestracja: sob lis 10, 2007 18:24
- Lokalizacja: EBE
-
Kontakt:
Post
autor: gluszcz » sob lut 23, 2008 17:14
kur....mam nadzieje że ogarniesz to wszystko
http://www.turbo-tec.eu/ tutaj popytaj ,wszystko da sie zrobić to dobra i uznana firma od turbin,co do czyszczenia porozkrecac cały dolot,ic i przemyc wszystko w nafcie lotniczej,wszystkie zaolejone elementy............
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » sob lut 23, 2008 17:38
otles2 pisze:wtdechu do turbiny i zlapie za wirnik ma straszne luzy
w poprzek wirnik ma luz delikatny wyczuwalwny który kasuje się pod wpływem oleju pod cisnieniem
wzdłuznego luzu nie powinno być
w sparwioe turbiny podałem Ci pewne źródło w poprzednim wpisie

-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » sob lut 23, 2008 20:02
cowboy, nie jestem przekonany do tej osoby co mi proponowales poniewaz muj kolega wstawial od niego turbine do leona arl i nie chodzilo mu tak jak powinno

SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » sob lut 23, 2008 23:05
otles2 pisze:cowboy, nie jestem przekonany do tej osoby co mi proponowales poniewaz muj kolega wstawial od niego turbine do leona arl i nie chodzilo mu tak jak powinno
ja mam od niego hybryde i nie narzekam
moze nie zawsze musi byc turbinak OK al;e z tego co słyszałem nie ma problemów z reklamacją... jesli turbina nie chodziła jak powinna powinien kolega zareklamować...
no chyba że chodziło o regulację sztangi - bo to musiałem sobie lekko skorygowac

-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » sob lut 23, 2008 23:23
co myslicie o regeneracjii????
[ Dodano: 24 Lut 2008 12:43 ]
hmmmm wiec moze doradzcie mi co zrobic dac ta do regeneracji czy moze zainwestowac w jakas inna ktora zwikszy wydajnosc golfa co myslicie tylko zeby znowu nie bylo kosmicznych cen ;((((( zalezy mi troszke na czasie
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » ndz lut 24, 2008 21:58
bierz od Karambola
wyslij mu starą odeśle Ci inną zrobioną na cacy - masz gware 6 miesięcy wiec nie dygaj niczego
Zapytaj Roba555 - przeciez on Ci bedzie ograniał auto - niech tuner Ci doradzi, mysle ze powie Ci to samo co ja

-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » ndz lut 24, 2008 23:29
cowboy, turbo wyciagnelem sam rob555 bardzo mi pomugl przez tel wyczyszcza wszystko mechanicy w firmie zaloze ja tez z mechanikami bo wiem co i jak wiec chyba dam jakos rade ;ddd
[ Dodano: 24 Lut 2008 22:31 ]
bo niebardzo barc lawete zeby przewiezc auto 120 km do roba555 chociaz tak bylo by najlepiej ale to kolejne i nie male koszta
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn lut 25, 2008 14:36
otles2 pisze:bo niebardzo barc lawete zeby przewiezc auto 120 km do roba555 chociaz tak bylo by najlepiej ale to kolejne i nie male koszta
jeśli turbo chodzi to przecież mozesz jechać na kołach ??
założyć je po czyszczeniu i delikatnie gazem jak emeryt max 2500 rpm
ps. nawet jak juz by całkiem klękło to i bez turbo mozna jechać

- wystarczy zaslepić smarowanie srubą z koła przy filtrze oleju - ale to się robi jak wirnik stanie w poprzek żeby oleju silnik nie wyrzygał

-
otles2
- Mały gagatek

- Posty: 126
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 21:24
- Lokalizacja: Osie/bydgoszcz
-
Kontakt:
Post
autor: otles2 » śr lut 27, 2008 13:37
mhm a teraz powiedzcie mi tak w piatek bede wkladal turbo co musze zrobic rzeby wszystko bylo ok jakie czynnosi wykonac naewno jak sie skreimusi chodzic troche dluzej na wolnych a potem oszczedzac przez pare set km ?????? czy jak bo nie chce czegos spierdzilic;>>>>>>>>
SPRZEDAM mojego MK IV ARL+++
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205643
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lut 27, 2008 13:50
otles2 pisze:teraz powiedzcie mi tak w piatek bede wkladal turbo
jakie, nowe
najlepiej wtsrzyknąc ze 2 strzykawki do turbinki oleju (ja tak robiłem)
potem odpalic i niech pochodzi silnik kilka minut na wolnych obrotach, patrzysz czy wszystko ok, potem mozesz sie przejechać i zobaczyć czy nie ma nigdzie nieszczelności w dolocie i czy nie cieknie olej na doprowadzeniu i odprowadzeniu oleju od turbiny
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości