Co dalej modyfikowac w silniku

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » czw lis 01, 2007 23:10

t3 i k24 siedziały w 1.6td jak sie nie myle to w silnikach o symbolu JR a co do koncowki to ja bym ci proponował załatwic cały tłumik od passata 2,5 tdi tam jest piekna koncowka i przelot mozna tez twoj tłumik przerobic wstawiajac rire perforowana w srodek jako kontynuacja wydechu dzieki temu nie bedzie zawirowan spalin a fura bedzie cichsza

ja zamierzam załozyc 2.5 cala ale chce to wygłuszyc zeby mi nie dudniło wstawie 2 tłumiki przelotowe (w orginalne miejsca) tyle ze dobrze wygłuszone


Garett T3 ready to aplication :D

Awatar użytkownika
eldorado84
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 944
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:56
Lokalizacja: lubartów

Post autor: eldorado84 » pt lis 02, 2007 09:09

Zoltecek pisze:t3 i k24 siedziały w 1.6td jak sie nie myle to w silnikach o symbolu JR a co do koncowki to ja bym ci proponował załatwic cały tłumik od passata 2,5 tdi tam jest piekna koncowka i przelot mozna tez twoj tłumik przerobic wstawiajac rire perforowana w srodek jako kontynuacja wydechu dzieki temu nie bedzie zawirowan spalin a fura bedzie cichsza

ja zamierzam załozyc 2.5 cala ale chce to wygłuszyc zeby mi nie dudniło wstawie 2 tłumiki przelotowe (w orginalne miejsca) tyle ze dobrze wygłuszone
ja też bym walną sobie 2,5 cala ale gdzie taką rure kupić???
chętnie bym sie złożył na taki zestaw rur


http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=10205&start=0
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=54809

- O żesz ty kur.., w chu.. jeb.. twoja mać, pier...ny, zasr.., poje..y kut..s !! - Powiedział marynarz, po czym szpetnie zaklął. ;) ;)

Awatar użytkownika
dzidzia24
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 199
Rejestracja: czw lis 01, 2007 10:43
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: dzidzia24 » pt lis 02, 2007 10:12

Jeśli planujecie kupić kwasówkę 2,5 cala to możecie już zacząć ostro odkładać .Ceny z kosmosu :rolleyes: Żeby mi kolega z pracy nie wyniósł :satan: tom sam bym odpóścił a jeśli chodzi o zwykłą stal dużo tańsza ale i ciężka bo trudno znależć taką rure cienkościenną.PS Najlepiej jest poszukać na złomach


[size=134][color=red][b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1783997&highlight=#1783997]Moje MK3 AAZ POWER :-)[/url][/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pt lis 02, 2007 14:40

no ja mysle ze zwłasnie kwasówka az taka dobra nie jest najwiekszym plusem jest to ze jest odporna na korozje ale jest cienka i słabo tłumi

[ Dodano: Sro Gru 05, 2007 00:02 ]
ti dzwiek przelotu w tdi jak dla mnie za bardzo swiszczy i jest za głosny ale to rzecz gustu


Garett T3 ready to aplication :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości