Strona 4 z 5
: pn wrz 17, 2007 22:51
autor: mirass
Dario84 pisze:Wiecie gdzie mozna kupic uszczelke pod linie olejowa turbiny (odprowadzajaca) ? Zalozylem stara uszczelke i sie olej tam saczy lekko. Cowboy jak Ty zmieniales turbiny zakladales nowe uszczelki ?
\
ASO - koszt ok.10-11zł
: czw lis 15, 2007 08:42
autor: Dario84
Sluchajcie wyczyscilem kierownice, problem zniknal na 2 miesiace, teraz znowu sie pojawil, szczegolnie widac na wirusie (teraz jest juz poprawiony i cisnienie zadane jest 2200mbar).
Podmienialem N75 z N18 i dalej to samo.
Sztanga chodzi bez przyciec.
Jak samochod przybutuje kilka razy cisnienie jest prawidlowo regulowane ale jak silnik troche ostygnie problem powraca.
Po odpieciu wezyka z gruchy pompuje 2200mbar (czyli tyle ile ma zadane), ale czy to nie za duzo po odpieciu wezyka ?
Jak na wolnych obr. odepne wtyczke N75 to sztanga opada zdecydowanie wolniej niz po odpieciu wezyka, tak ma byc ?
: czw lis 15, 2007 11:19
autor: PiotrTDI
: czw lis 15, 2007 13:53
autor: Dario84
Podlacz VAGa to sie wszystko wyjasni.
Log z przeladowaniem:
Log bez przeladowania po kilkukrotnym butowaniu:
Za kazdym razem schemat sie powtarza.
: czw lis 15, 2007 14:07
autor: PiotrTDI
a może to tylko jakiś kabelek???
: czw lis 15, 2007 14:48
autor: Dario84
Nie to nie kabelek, a szkoda...
: czw lis 15, 2007 15:19
autor: PiotrTDI
czyli to poważniejsza sprawa
od razu wykluczam to że łopatki jeśli są zatrzymały się bo dostawał wycisk ode mnie
na 1,2,3 ładnie odzie do 4tyś bo wyżej go nie ciągam a na 4 już słabiej a na 5 to nawet teraz nie ma opcji żeby wszedł na wyższe obroty
zamierzam sobie kupić teraz mk3 z 1.9 tdi 110km i nie chciałbym żeby takie coś mi się stało
: czw lis 15, 2007 15:50
autor: Dario84
U mnie to turbo badz N75, dziwi mnie tylko ze dmucha ponad 2000mbar po odlaczeniu podcisnienia z gruszki, z tego co sie dowiedzialem powinno dmuchac atmo badz do 1500mbar, rzeczywiscie tak powinno byc ?
PiotrTDI bez testu dynamicznego z VAGiem nic nie zrobisz, twoj samochod wpada w notlauf ale z jakiego powodu to juz VAG wykaze.
: czw lis 15, 2007 16:05
autor: PiotrTDI
chyba sobie zakupie vaga (80-150zł) bo jak mam mieć i w golfie takie problemy to mnie taniej wyjdzie. dzięki za pomoc
a wiesz może jak się sprawują te 110-ki??? bo z tego co czytałem to awaryjne są
: czw lis 15, 2007 16:20
autor: rob555
Daro84 mialem identyczny przypadek. Robilem chipsa dla ibi AFN. Wyjezdzam daje w palnik a tu turbo 2570 trzyma..... Ale troche pojezdzilem i zaczelo sie regulowac. Po kazdym postuju syt sie powtarzala. Pierwsze butowania i zawsze OB. Po kilku min spokoj.
Winne byly kierownice ktore nie odpuszczaly do samego konca. Lekko haczyly 2mm przed koncem regulacji. Jak juz dostawal w palnik to wrescie sie to rozruszalo. Ale postal. Ostygl i cos tam musialo znowu blokowac.
Wyczyscilem idealnie kierki i problem zniknal.
Twoje turbo widac ma juz pierscien zuzyty skoro 2mc po wyczyszczeniu znowu sie przycina. Niestety lepiej od razu poszukaj innego egzemplarza bo problem bedzie powracac.
: czw lis 15, 2007 17:47
autor: Dario84
Tutaj jest LOG z odpietym podcisnieniem z gruszki, jak to oceniasz ROB555 ??
Turbo nie wyglada na takie co by mialo duzo nalatane (bylo zmieniane jak kupilem samochod), poza tym jak je rozkrecalem wirniki byly w stanie idealnym, brak luzu wzdluznego, delikatny luz poprzeczny.
: czw lis 15, 2007 21:43
autor: rob555
Dla mnie za duzo jak na zdjety wezyk...albo sztanga za krotka albo tak jak mowie kierownice chodza lekko ale brakuje do pelnego zejscia z 1-2mm
: czw lis 15, 2007 21:48
autor: Dario84
Sztange juz wydluzalem i skracalem bez zadnego efektu (jesli chodzi o przeladowanie) tylko turbodziura sie zwiekszala.
A ile powinno pompowac turbo po zdjeciu podcisnienia ?
: czw lis 15, 2007 22:41
autor: arwam
po zdjęciu przewodu z podciśnieniem nie powinno pompować;
Wciągnięta sztanga=max ciśnienie'
wypuszczona=min ciśnienie.
[ Dodano: 15 Lis 2007 21:43 ]
kierownice najprawdopodobniej się nie otwierają się do końca.